PDA

View Full Version : War of the Worlds *spoiler* ;)



Sjaak
01-07-2005, 11:10
Iemand al geweest, is die echt zo goed ?

Leon
01-07-2005, 11:27
Dacht dat ik hem had gedownload, was het het origineel uit '53 :lol:

Sjaak
01-07-2005, 11:32
Dacht dat ik hem had gedownload, was het het origineel uit '53 :lol:

Haha maar wel spannend, alleen weinig kleur denk ik :lol:

Anonymous
01-07-2005, 11:57
lijkt me een topfilm, ik ga 'm zeker kijken!

payap
01-07-2005, 13:11
Ben woensdag er heen geweest. Een warme broeierige zomeravond midden in de week. Dacht lekker rustig een goeie film kijken.

Kom ik aan een drukte van belang. UITVERKOCHT ! :(

2 zalen draaide hij tegelijk en uitverkocht.

hoop volgende week te kunnen nu.

ps die klassieke vondt ik vroeger ook al een topper en ook die soundtrack van jeff wayne uit 1978 was top.

Jay Hoov
01-07-2005, 13:57
Dacht dat ik hem had gedownload, was het het origineel uit '53 :lol:

hahaha...dat hadden wij ook :(

NTT-FX
01-07-2005, 16:17
Heb de premould rip gescoort ; hij is retegoed! :thumbs:

Dalgliesh
03-07-2005, 18:19
Ik heb hem gister gezien, echt een super film, met veel actie en spanning. Alleen het einde vond ik maar niks, die vrouw van Cruise droomt gewoon alles, beetje flauw.

mama
03-07-2005, 18:21
ga jij ff vertellen hoe hij afloopt
:twak:

Sjaak
03-07-2005, 18:24
Ik heb hem gister gezien, echt een super film, met veel actie en spanning. Alleen het einde vond ik maar niks, die vrouw van Cruise droomt gewoon alles, beetje flauw.

Dave wat doe je nou :shock:

aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhgggggggggg :evil:

Jeru
03-07-2005, 18:29
:mrgreen:

Dalgliesh
03-07-2005, 18:32
SPOILER, zo goed dan, jeetje, wat een gezeur om een film.

Leon
03-07-2005, 18:34
Damn Dave, dat is echt kut man.... nou heb je hem voor iedereen verpest :lol:

micha
03-07-2005, 20:28
ik ga hem vanavond lekker in de bios bekijken :thumbs:
ik verwacht er veel en ja het einde.......... :roll:
dit is een verhaal van voor de 2e ww en was eerst bekend als hoorspel dus .................................

Judas
03-07-2005, 20:53
Hij was wel ok. En eind idd erg slap

Virus
04-07-2005, 00:37
Actie in de film was goed, voor de rest maar een slap verhaal met veel (heel veel) fouten...
Beetje jammer want van S.S. als regisseur verwachtte ik net iets meer!

micha
04-07-2005, 08:45
ik vond hem wel heftig

Ton
04-07-2005, 13:36
Ik heb hem gister gezien, echt een super film, met veel actie en spanning. Alleen het einde vond ik maar niks, die vrouw van Cruise droomt gewoon alles, beetje flauw.

spoiler
wtf was ie zo slaapverwekkend dat ik me dat niet kan herrinneren???
Ik dacht dat ze op het eind in boston aankwamen, en dat ze alle 4 elkaar daar weer zagen.... Kan me niet herrineren dat die vrouw alles gedroomt had..

ik vondt het echt een lauwe bud film.. slecht verhaal, te onrealistisch...

Elke keer spanning opbouwen maar dan verwacht je, 'ja nu komt het'... komt het niet..

Wel goede special effects.

Dalgliesh
04-07-2005, 13:43
Ton, beste vriend en natuurlijk de rest, jullie denken toch niet echt dat ik een film ga verpesten? Super film en het einde was ook goed. En nee die vrouw droomde niet allles op het einde, het einde is anders en het blijft een aanrader.

Impulse
04-07-2005, 22:30
Lees dus hier gemengde meningen hierover.
Keek vroeger altijd naar de tv serie en die vondt ik altijd goed, ben dus erg benieuwd naar de film zelf.... nu nog de tijd hebben en vinden om er heen te gaan :roll:

RoyMuayThai
05-07-2005, 12:29
Gisteren bekeken en ik vond het hem flink zuigen. Je verwacht toch het 1 en ander van zo'n film en is gewoon zwaar ruk.

Hopen dat fantastic four in ieder geval wel aan de verwachtingen voldoet.

Ronny
06-07-2005, 08:32
ik weet niet welke film jullie gezien hebben (de haters)

maar dit was toch echt een goeie film. Het leuke was de lijn die in de film liep. De natuur is subtiel maar toch allesbepalend. Ik raad hem iig aan. De gehele film heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten. De film zat vol met bizarre dingen en ik vond het vrij realistisch gebracht.


Wie de film nog niet gezien heeft, moet em zeker gaan kijken.

Ronny
06-07-2005, 08:36
Gisteren bekeken en ik vond het hem flink zuigen. Je verwacht toch het 1 en ander van zo'n film en is gewoon zwaar ruk.

Hopen dat fantastic four in ieder geval wel aan de verwachtingen voldoet.

nou ik denk dat dan de fantastic four een grote teleurstelling wordt. Aan welke verwachtingen zijn niet voldaan volgens jou? Voor mij was het namelijk precies wat ik er van verwachtte

Ronny
06-07-2005, 20:06
echt een film die zijn volle glorie pas bereikt in de bioscoop.


gewoon ff gaan ILK

Dalgliesh
06-07-2005, 21:02
Ton, beste vriend en natuurlijk de rest, jullie denken toch niet echt dat ik een film ga verpesten? Super film en het einde was ook goed. En nee die vrouw droomde niet allles op het einde, het einde is anders en het blijft een aanrader.

Mensen in de zeik nemen is echt jouw hobby he? Eerst mij al vlak voor 12 juni vertellen dat je je hand gebroken hebt en nu dit weer.....




Ronny, is het echt zo'n film die in de bios het best tot z'n recht komt of is ie thuis ook goed te doen?
Ohw was jij dat.... WHAHAHAHAAHAHAHHAAAAA. Wat viel er na die melding een enge stilte zeg.

Sjaak
06-07-2005, 21:14
Ik vond het een beregoeie film :thumbs:

RoyMuayThai
07-07-2005, 10:38
Gisteren bekeken en ik vond het hem flink zuigen. Je verwacht toch het 1 en ander van zo'n film en is gewoon zwaar ruk.

Hopen dat fantastic four in ieder geval wel aan de verwachtingen voldoet.

nou ik denk dat dan de fantastic four een grote teleurstelling wordt. Aan welke verwachtingen zijn niet voldaan volgens jou? Voor mij was het namelijk precies wat ik er van verwachtte

Met een slap verhaal gaat hij mij toch om de actie en dan hoeft van mij de actie niet allemaal ver in de achtergrond te zitten omdat de camera Tom Cruise de hele tijd in beeld houdt. Van Spielberg verwacht ik meesterwerk en dit is verre van. Was het maar een droom, dat was aannemelijker geweest dan het einde wat ze nu hebben.

Wat betreft verfilmingen van Comics, daar kan je niet gauw verkeerd mee gaan de meeste verfilmingen vind ik prima.

Maar de film waar ik echt op zit te wachten is Tom Yam Gung ...... vervolg van Ong Bak.

Ronny
07-07-2005, 11:31
gozer..het verhaal is van een wereldwijd bekend boek van Herbert George Wells , dus wat dat betreft :lol:

en door soms dingen niet in beeld te brengen, vraagt dat wat van de fantasie van de kijker. Wat het weer spannender maakt. Of jij hebt geen fantasie/of jij weet niet waar je het over hebt.

gezien jou anticipatie op het vervolg van ONG-BAK, gok ik het laatste

blazin.arr0w::::
07-07-2005, 17:48
Zeker een vermakelijke film.

Had liever gezien dat de film iets langer duurde waardoor het einde wat uitgebreider had kunnen zijn, maar verder prima te doen.

En ik zou idd de bios versie checken want die special effects (wat normaal niet mijn ding is) zijn echt "fingerlicking good"!

RoyMuayThai
08-07-2005, 05:56
gozer..het verhaal is van een wereldwijd bekend boek van Herbert George Wells , dus wat dat betreft :lol:

en door soms dingen niet in beeld te brengen, vraagt dat wat van de fantasie van de kijker. Wat het weer spannender maakt. Of jij hebt geen fantasie/of jij weet niet waar je het over hebt.

gezien jou anticipatie op het vervolg van ONG-BAK, gok ik het laatste

Er zijn genoeg verfilmingen van boeken waar een regiseur de boel een beetje bijschaaft om het beter te maken, het boek is nota bene bijna antiek.
Ik zal verder niet in detail treden waarom het slap is zodat ik niks SPOIL voor mensen die hem nog niet gezien hebben.

Als het aan mij lag dan had ik wel willen zien wat Zoontjuh lief allemaal meemaakt.

Als ik mijn fantasie wil aanspreken dan pak ik het boek wel, en ik wist niet dat jij de waarheid in pacht had. Want voor zover het gaat wat betreft mijn mening te vormen weet ik donders goed waar ik het over heb.

En Ong Bak is superrr, daar is pas maximaal rendament uit de film gehaald.

Ronny
08-07-2005, 08:35
Nog ben ik verbaasd....

rendament halen uit je film?? op wat voor vlak?


en gezien je movie review topic die je net hebt aangemaakt over een ontzettende baggerschijtfilm als pitfighter.. Die jij als goed bestempeld doordat er een paar mma-scenes inzitten???????

Als je dat al een goede film vind.....wat lul je dan over War of the Worlds??? die 2 films mogen niet eens in hetzelfde rek staan. En wat bazel je dan over rendament???? NOOB

(ik heb de waarheid niet in pacht...ik discusseer gewoon met je.)

RoyMuayThai
08-07-2005, 10:50
Je kan toch wel lezen of niet Ronny, ik heb die film nergens als goed bestempeld. Alleen de eerste 45 minuten heeft leuke MMA scenes, en
voor de MMA fans die er vast wel zijn op dit forum (Mixfigt.nl) kan het
de moeite waard zijn.

Ben zelf geen fan van JCvDamme of Rambo en reviews zijn er genoeg op de imdb link te vinden ik ga niet overtypen verder.
En rendament uit je film halen vind ik als je internationale erkenning voor een film krijgt die met een super laag budget is gemaakt, wat de regisseur van Ong-Bak heeft bereikt. Elke Muay Thai liefhebber zal plezier hebben aan deze film.

Een grootheid zoals Spielberg toch meer verwachten.....deze film gaf mij dezelfde teleurstelling als .... Alexander van Oliver Stone.

Beste Ronny mijn eisen van wat een goede film is liggen overduidelijk anders als die van jou. Over smaak valt verder niet te twisten dus ik verwacht ook niet dat ik je verder weet te overtuigen waarom ik de film slecht vind evenmin als jij me kan overtuigen dat hij Geniaal is.

Ronny
08-07-2005, 10:57
nu moet jij beter lezen, want ik vind de film niet geniaal.

maar buitengewoon goed voor een pop/sience-fiction film


laten we het hierbij houden muay-thai warrior

PS. wat dat rendement betreft heb je gelijk. Ik ben eigenlijk ook meer van de art-house films en vind het altijd heerlijk wanneer deze, meestal orginele, films een groter publiek bereiken.