PDA

View Full Version : hans en niek europees kampioen shooto !



yas
02-07-2005, 23:38
onze 17 jarige topper hans stringer van team cadu, is vandaag Europees kampioen Shooto geworden! 2 partijen gewonnen op submission, armbars :D

niek tromp van team duncan is met drie submissions ook europees kampioen !! kijk uit voor zijn guard :wink:

superfight bram vs remco b. was erg spannend. beide vechters gingen ervoor.. bram heeft gewonnen op punten

heel netjes heren, gefeliciteerd!! :thumbs:

helaas geen damespartijen. de tegenstander wilde niet tegen bianca :evil: er was ook geen tegenstander voor jesse :cry:

martijn en nicky, bedankt voor de organisatie, er waren veel vechters uit europa aanwezig zodat het een waardig europees event was :thumbs:

remco pardoel
03-07-2005, 12:41
david op ko en submission ook europees kampioen geworden -100 kilo.
mogen we ook niet uitvlakken denk ik..

:)

HUNTER
03-07-2005, 12:45
zijn er misschien nog mixfight members die meer uitslagen kunnen posten?? Of misschien iemand van de organisatie? Ben wel benieuwd

A.F.
03-07-2005, 13:42
feli voor de winnaars!

en inderdaad... organisatie plaats alle uitslagen als het mogeljik is :) :thumbs:

Ben
03-07-2005, 18:47
ja niek vocht echt super
en brammetje die twee worpen waren echt vreed :lol:

Christophe
03-07-2005, 20:29
:thumbs: Niek heeft echt onvoorstelbaar goed gevochten! In die finale stak zijn (Franse) tegenstander in no time in een strakke traingle. Niek's tegenstander uit de halve finale (een Spanjaard) kon z'n geluk niet op toen Niek de finale won (dan had hij verloren van de Europese Kampioen). Hij kwam heel beleefd vragen of hij met Niek op de foto mocht! :lol:

Die wedstrijd tussen Bram en Remco was echt de mooiste die ik een hele tijd had gezien ... wat een toppers zijn die jongens toch. Ze bleven beiden steeds vooruit gaan, en aanvallen ... het was echt super! Respect! Ik hoop dat ik de video van deze partij binnekort op het MultiMedia Forum kan downloaden, of dat ik hem via Bram krijg, want die wil ik echt nog eens terugzien! :thumbs: 8) :thumbs:

Het was trouwens voor mij persoonlijk een top-(MMA-) weekendje (al heeft m'n prestatie op het 1ste Short Circuit dat niet echt weerspiegeld)! :wink: M'n gastheer heeft ervoor gezorgd dat het super was, waarvoor dank! :thumbs: We zien elkaar vlug weer kerel! :wink:

Ronald
03-07-2005, 23:18
Die wedstrijd tussen Bram en Remco was echt de mooiste die ik een hele tijd had gezien ... wat een toppers zijn die jongens toch. Ze bleven beiden steeds vooruit gaan, en aanvallen ... het was echt super! Respect! Ik hoop dat ik de video van deze partij binnekort op het MultiMedia Forum kan downloaden, of dat ik hem via Bram krijg, want die wil ik echt nog eens terugzien! :thumbs: 8) :thumbs:
Yep, Christophe = 100% correct. Was een fantastische partij waar de vonken vanaf vlogen 8) .

Anonymous
04-07-2005, 02:33
Niek, Bram en Hans gefeliciteerd gozers!!!

Marco (scheids)
04-07-2005, 08:08
:thumbs: Niek heeft echt onvoorstelbaar goed gevochten! In die finale stak zijn (Franse) tegenstander in no time in een strakke traingle. Niek's tegenstander uit de halve finale (een Spanjaard) kon z'n geluk niet op toen Niek de finale won (dan had hij verloren van de Europese Kampioen). Hij kwam heel beleefd vragen of hij met Niek op de foto mocht! :lol:

Die wedstrijd tussen Bram en Remco was echt de mooiste die ik een hele tijd had gezien ... wat een toppers zijn die jongens toch. Ze bleven beiden steeds vooruit gaan, en aanvallen ... het was echt super! Respect! Ik hoop dat ik de video van deze partij binnekort op het MultiMedia Forum kan downloaden, of dat ik hem via Bram krijg, want die wil ik echt nog eens terugzien! :thumbs: 8) :thumbs:

Het was trouwens voor mij persoonlijk een top-(MMA-) weekendje (al heeft m'n prestatie op het 1ste Short Circuit dat niet echt weerspiegeld)! :wink: M'n gastheer heeft ervoor gezorgd dat het super was, waarvoor dank! :thumbs: We zien elkaar vlug weer kerel! :wink:

Jij de volgende keer iets meer geluk ....... :wink:

inc
04-07-2005, 11:32
Damn Niek... je bent gewoon de man!!!!

Alle andere kampioenen gefeliciteerd.

Organisatie zwaar bedankt!.... ookal was het niet druk was de sfeer weer top en de partijen super.... idee van de grabbling match is rete sterk uit gepakt... wat een vette pot was dat zeg... Bram gefeliciteerd! en remco... zeer goed gevochten kerel!!!

Christophe
04-07-2005, 19:05
Jij de volgende keer iets meer geluk ....... :wink:

:) Thanks Marco. Ik denk dat het al een heleboel helpt als ik de volgende keer nĂ* het tornooi ga stappen met a.s.c. in plaats van ervoor! :lol: Maar ik heb me wel kostelijk geamuseerd!

ROIDRAGE
04-07-2005, 20:10
thanx peeps


respect voor remco. die dude is zo sterk. ik was echt kapot daarna.
en hij blijft altijd aardig, superveel respect :thumbs:

en ook respect voor onze belgische vriend Christophe, die maar toch ff die afstand overbrugte. respect :thumbs:

casca grossa
04-07-2005, 23:29
thanx peeps


respect voor remco. die dude is zo sterk. ik was echt kapot daarna.
en hij blijft altijd aardig, superveel respect :thumbs:

en ook respect voor onze belgische vriend Christophe, die maar toch ff die afstand overbrugte. respect :thumbs:

mooie gevecht pik! alleen jammer dat jij gewonnen hebt :wink:

a.s.c.
05-07-2005, 11:29
Niek, Hans, Remco en Bram; in een woord super deze jongens hebben laten zien dat Nederland niet alleen met thaiboxen bij de top van de wereld hoort :thumbs: wat een superpartijen hebben jullie gedraaid :wink: helemaal top

en @ Christopper :wink: het was zeker een topweekend, alleen de volgende keer zeker na de toernooien stappen :D

ROIDRAGE
05-07-2005, 18:03
he dudes: heeft iemand video opnames gemaakt van de Grappling superfight: Remco Rettob vs Bram Van Koppen?


thanx

yas
05-07-2005, 19:29
het is wel opgenomen, maar ik denk dat cadu het heeft en die is voorlopig niet in nederland. maar ik zal checken of het online geplaatst kan worden..heeft nicky deze keer geen dvd btw?

Anonymous
05-07-2005, 22:31
Mag ik ook even de handen op elkaar voor onze forum vriendin JINX die ook europees kampioene shooto is geworden, en dat zonder welgeteld 1 klap uitgedeeld te hebben.......... :twak: Bianca....GEFELICITEERD!!!! :D

Marco
05-07-2005, 22:35
gefeliciteerd allemaal :thumbs:

Christophe
05-07-2005, 22:53
en ook respect voor onze belgische vriend Christophe, die maar toch ff die afstand overbrugte. respect :thumbs:

Kerel, om jou, Remco en Niek te zien vechten was het me meer dan waard! :thumbs:

Volgende keer als ik nog eens kom stappen in Nederland moet je zeker mee gaan. We zien dan nog wel waar! Maar geloof a.s.c. en mij maar, stappen doen we beter NA een tornooi (of in een weekend dat er geen tornooi is), want anders komt het echt niet goed! :lol:

Ik ben nog altijd aan 't bekomen van m'n MMA-weekendje :oops: ... maar het was echt wel super! :wink:

ROIDRAGE
06-07-2005, 18:30
het is wel opgenomen, maar ik denk dat cadu het heeft en die is voorlopig niet in nederland. maar ik zal checken of het online geplaatst kan worden..heeft nicky deze keer geen dvd btw?

thanx Yas, zou je in de Gym ff willen rondvragen naar film materiaal?


thanx a lot

Christophe
06-07-2005, 18:57
Ik zou het ook graag nog eens zien Bram, dus als je je partij eenmaal hebt op film, kan je 'm misschien posten op het Multi Media Forum (want ik denk dat er nog wel wat mensen die - nu al legendarische - match willen herbeleven)! :wink:

Alvast bedankt kerel!

ROIDRAGE
06-07-2005, 20:05
als ik de match heb, zal ik hem meteen posten

steven
07-07-2005, 18:33
het ternooi was goed alleen wat te weinig geslapen, viel af en toe in slaap op mijn stoel .christophe,a.s.c en ik waren nog op stap geweest de vrijdag, spijtig dat Niek niet mee kon maar die moest op tijd slapen voor zaterdag, echt goed gevochten trouwens had verwacht de finale voor Niek moeilijker ging worden maar hij had hem vijwel direct in zijn triangle. de grappling partij was echt goed dat heb ik nog niet veel gezien. a.s.c bedankt trouwens dat we bij u zijn mogen blijven slapen was een goed weekend, zeker voor herhaling vatbaar

a.s.c.
09-07-2005, 18:22
het ternooi was goed alleen wat te weinig geslapen, viel af en toe in slaap op mijn stoel .christophe,a.s.c en ik waren nog op stap geweest de vrijdag, spijtig dat Niek niet mee kon maar die moest op tijd slapen voor zaterdag, echt goed gevochten trouwens had verwacht de finale voor Niek moeilijker ging worden maar hij had hem vijwel direct in zijn triangle. de grappling partij was echt goed dat heb ik nog niet veel gezien. a.s.c bedankt trouwens dat we bij u zijn mogen blijven slapen was een goed weekend, zeker voor herhaling vatbaar

:D komt goed :thumbs: