PDA

View Full Version : Vanavond Eurosport



Wix
04-07-2005, 10:17
Vergeet vanavond niet te kijken naar Eurosport:

04/07/2005 20:00 22:00 FIGHT SPORT Fight Club Hits Showtime VTR-MAG International

Anonymous
04-07-2005, 13:24
Is dit het Showtime gala van Simon Rutz afgelopen juni?

Silat
04-07-2005, 13:29
ik hoop de MT partijen...

Wheelie
04-07-2005, 13:32
ik hoop de MT partijen...

waarschijnlijk wel ja

m.g
04-07-2005, 15:50
Denk het wel zou wel vet zijn...

dtgerald
04-07-2005, 16:12
ik hoop de MT partijen...De MMA partijen zijn vorige week al geweest dus waarschijnlijk wel.Ik wil die partij van Drago wel even terugzien.

Highline
04-07-2005, 16:21
cool :thumbs:

sportfan
04-07-2005, 20:15
Sjezus ik zag net die partij van Multu vs Zimmerman. Ik heb deze zelf in de kleedkamer op TV een beetje gekeken maar nu pas valt me de op dat de hoek van Multu de handdoek of aan het eind van de 1e ronde had moeten werpen of na de eerste op het hoofd doorkomende actie van Zimmerman begin 2e ronde. Dit was echt onverantwoord en het niveauverschil was te groot.

Ik hoop dat Mutlu hier geen schade van overgehouden heeft?

mama
04-07-2005, 23:21
deed hem aan op het moment dat drago net was begonnen
super om weer ff terug te zien... net als de partij van Kaas

(en het is wel heel erg om jezelf de hele tijd in beeld te zien)

Anonymous
05-07-2005, 00:44
iedereen zei dat Ali Gunyar de betere vechter was en ruimschoots voor stond op punten
maar na het zien van de wedstrijd vanavond heb ik er me twijfels aan.
kaas gaf hem veel en keiharde lowkicks die er allemaal op kwamen, terwijl ali de man was van de hoge trappen en andere mooie bewegingen (maar ze kwamen allemaal op de dekking).
dus de mensen die zeiden dat ali de betere was en kaas geluk heeft gehad, Ik ben het er totaal niet mee eens.

Silat
05-07-2005, 00:50
ik ook niet, kaas was beter, maar niet veel.

Mama ik komt tegewoordig zelfs op eurosport, je bent zowat een ringgirl :wink:

MZN
05-07-2005, 12:04
(en het is wel heel erg om jezelf de hele tijd in beeld te zien)

bij de opkomst van Gilbert Yvel had je nog een close up :), met de camera voor je gezicht dat wel :p

mama
05-07-2005, 12:06
(en het is wel heel erg om jezelf de hele tijd in beeld te zien)

bij de opkomst van Gilbert Yvel had je nog een close up :), met de camera voor je gezicht dat wel :p

pff ben ik blij dat ik die aflevering gemist heb.........

Biiyen
05-07-2005, 12:06
Stond Justi in de hoek bij Mutlu???????

mama
05-07-2005, 12:08
yep dat was Roy

http://www.ma-skills.com/marieke/arena/1-1.jpg

Anonymous
05-07-2005, 14:19
respect hoor voor die Mutlu, onlangs die twee knock downs die hij kreeg in de eerset ronde, koos hij de er de tweede ronde voor om gewoon te knokke.
en dat je dan tegen zo een opstoot oploopt shit happens, maar ik denk zowiezo dat Erol Zimmerman een maatje te groot voor hem was.
Erol Zimmerman beschikt over vele betere sparingspartners (team GOLDEN GLORY)

owja en ik hoorde gister dat 6 van de 7 it's showtime vechters gewonnen hadden.
maar dat klopt niet

MANHOEF wint
KAAS wint
PISLIK wint
JOERIE wint
DRAGO wint
SPEJBL wint
DAVE VADER verliest
JORGE verliest
BADR HARI verliest

dus dan kom je uit op 6 winstpartijen van de 9.

en dat 3 van de 3 vechters van Golden Glory gewonnen heeft klopt ook niet. Valentijn Overeem heeft nl verlore dus 3 van de 4 komt het dan op neer.

sportfan
05-07-2005, 14:37
respect hoor voor die Mutlu, onlangs die twee knock downs die hij kreeg in de eerset ronde, koos hij de er de tweede ronde voor om gewoon te knokke.
en dat je dan tegen zo een opstoot oploopt shit happens, maar ik denk zowiezo dat Erol Zimmerman een maatje te groot voor hem was.
Erol Zimmerman beschikt over vele betere sparingspartners (team GOLDEN GLORY)


Tuurlijk heb ik respect voor Mutlu maar een vechter dient niet zelf te "kiezen" ; in dit geval dient de trainer/coach te stoppen denk ik...

dtgerald
05-07-2005, 15:42
Wat liep die trainer van die belgische jongen opgefokt te doen (partij van Drago).Die opkomst van Badr Hari blijft leuk om te zien.En hoe bevalt eurosport in A`dam en R`dam?

Anonymous
05-07-2005, 15:57
respect hoor voor die Mutlu, onlangs die twee knock downs die hij kreeg in de eerset ronde, koos hij de er de tweede ronde voor om gewoon te knokke.
en dat je dan tegen zo een opstoot oploopt shit happens, maar ik denk zowiezo dat Erol Zimmerman een maatje te groot voor hem was.
Erol Zimmerman beschikt over vele betere sparingspartners (team GOLDEN GLORY)

owja en ik hoorde gister dat 6 van de 7 it's showtime vechters gewonnen hadden.
maar dat klopt niet

MANHOEF wint
KAAS wint
PISLIK wint
JOERIE wint
DRAGO wint
SPEJBL wint
DAVE VADER verliest
JORGE verliest
BADR HARI verliest

dus dan kom je uit op 6 winstpartijen van de 9.

en dat 3 van de 3 vechters van Golden Glory gewonnen heeft klopt ook niet. Valentijn Overeem heeft nl verlore dus 3 van de 4 komt het dan op neer.

Scheidsrechter maakte een fout bij partij Valentijn die had wel gewonnen als die gewoon zijn werk goed had gedaan dus wel 4 uit 4

mama
05-07-2005, 16:01
ja idd. Gilbert had zeker 2 waarschuwingen moeten krijgen voor het opzettelijk trappen naar valentijn zijn gezicht. Dat Valentijn op de grond lag

Anonymous
05-07-2005, 17:12
respect hoor voor die Mutlu, onlangs die twee knock downs die hij kreeg in de eerset ronde, koos hij de er de tweede ronde voor om gewoon te knokke.
en dat je dan tegen zo een opstoot oploopt shit happens, maar ik denk zowiezo dat Erol Zimmerman een maatje te groot voor hem was.
Erol Zimmerman beschikt over vele betere sparingspartners (team GOLDEN GLORY)

owja en ik hoorde gister dat 6 van de 7 it's showtime vechters gewonnen hadden.
maar dat klopt niet

MANHOEF wint
KAAS wint
PISLIK wint
JOERIE wint
DRAGO wint
SPEJBL wint
DAVE VADER verliest
JORGE verliest
BADR HARI verliest

dus dan kom je uit op 6 winstpartijen van de 9.

en dat 3 van de 3 vechters van Golden Glory gewonnen heeft klopt ook niet. Valentijn Overeem heeft nl verlore dus 3 van de 4 komt het dan op neer.

Scheidsrechter maakte een fout bij partij Valentijn die had wel gewonnen als die gewoon zijn werk goed had gedaan dus wel 4 uit 4


maar dit kan je dan ook weer zeggen over de party van jorge die zomaar 8 tellen kreeg

Marco
05-07-2005, 20:55
ik heb eindelijk sinds 1 juli weer eurosport op de kabel dus ik kon lekker ff kijken, respect voor Mutlu gewoon blijven staan en doorgaan, klasse!
ik was nl. te laat voor Mutlu zijn partij dus die had ik nog niet gezien.