PDA

View Full Version : RESULTS Short Circuit BJJ 2005



yas
05-07-2005, 00:13
Results:

Women open class:
1. Carola (Cadu)
2. Sarah (Cadu)
3. Birgitt (Gracie Barra)

-67 men white belts:
1. Hansen (Gracie Barra)
2. Tim (Exit)
3. Tom (Exit)

-73 men white belts:
1. Furdjel (Cadu)
2. Steven (Exit)
3. Windy (Cadu)

-79 men white belts:
1. Dealman (Gracie Barra)
2. Francis (Cadu)
3. Patrick (Cadu)

-85 men white belts:
1. Frank (Cadu)
2. Michael (Cadu)
3. Jounes (Exit)

+90 men white belts:
1. Billy (Cadu)
2. Sandro (Cadu)
3. Sam (Cadu)

Colour belts open class:
1. Jessie (Cadu)
2. Willem (Cadu)
3. Maurice (Exit)


het was een supertoernooi, exit uit belgie en gracie barra uit duitsland kwamen allebei met een grote groep. heb me uitstekend vermaakt:er is door alle deelnemers flink geknokt, goede spirit & vibe. helaas kon ik zelf niet meedoen, maar ben lekker aan het werk gezet :D

comments results:
badboy de windt did it again, you're number 1 baby :P and windy margarida.. you made the 4 minutes man, 2 times! very solid style ;)

carola: girl, je hebt laten zien dat je ook van een zwaardere technische meid kan winnen :thumbs:

wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!

frank (tweelingbroer van thomas), ik sta versteld..volgens mij had je best een zware nacht toen je pas 7 uur je bedje opzocht en in de auto in coma lag op de heenweg :lol:

jesse: relaxed gerold :thumbs: and willem also did a nice job!

daarna heeft ieder team de traditie voortgezet: snacken bij mr. mcdonald :D

jammer dat team pardoel en rickson gracie niet aanwezig waren, hope to see you all next time!

Windy Hernandez
05-07-2005, 09:31
Had al heel lang geen competitie gedaan en het voelde weer heerlijk aan.

Ik heb 3 a 4 maanden niet kunnen trainen en Furdjel en ik besloten ook zaterdag pas om mee te doen. Ik moet zeggen dat het veel en veel zwaarder was dan ik dacht...jongens waren daar allemaal zeer goed en gingen er allemaal voor.

heb wel al mijn partijen gewonnen maar was te verzuurd om in de finale uit te komen....next time kom ik helemaal afgetraind en dan is het echt Margarida style hahahaha!!

respect voor alle deelnemers en vooral de jongens van Exit ik vond dat jullie een sterk team hadden.

NESCIO
05-07-2005, 10:27
hmm als ik de uitslagen lees lijkt het dat vooral cadu een sterk team had ??!!

Anonymous
05-07-2005, 11:04
MAakte het niet uit wat voor band je had ??? Want Furdjel is niet een whitebelt lijkt mij? of waren er niet genoeg deelnemers om een colorbelt divisie te houden!
Speak up please :)

Windy Hernandez
05-07-2005, 11:25
Furdjel en ik zijn nog steeds beide white belts...aangezien we weinig trainen en niet met gi!!

We hebben nu wel een afspraak gemaakt dat we het echt weer gaan oppakken en voortaan alleen met gi zullen trainen dus ik verwacht dat we zeer binnenkort blauwe banders zullen zijn!!

Anonymous
05-07-2005, 11:58
Maar was er wel een blue belt divisie ?
Maakt mij trouwens niet uit hoor welke band je hebt. Als je pak maar dicht zit :)

Atama
05-07-2005, 12:17
Maar was er wel een blue belt divisie ?

Colour belts open class:
1. Jessie (Cadu)
2. Willem (Cadu)
3. Maurice (Exit)

Colour belts = vanaf blauwe band

heeft iemand trouwens foto's te posten ?

Anonymous
05-07-2005, 12:22
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!

Anonymous
05-07-2005, 12:33
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!

Zit je iets dwars vriend?

Atama
05-07-2005, 12:43
yas heb jij foto's gemaakt van zondag ?

Thomas
05-07-2005, 13:18
Ik vond het super! Het was een leuke dag met allemaal sporters die ervoor wildenn gaan. Goede sfeer, technische mensen en ik heb m'n 1e partij voor Cadu gewonnnen :P Dat er nog vele mogen volgen.... Nu eerst: Vakantie 8)

Ik heb btw wel wat foto's. Helaas was de accu snel leeg :( Ik zal kijken of ik wat kan posten.

ik heb een aantal foto's, maar weet niet hoe ze te plaatsen. Als iemand dat voor me kan doen, zou dat mooi zijn. PM maar ff ofzo :thumbs:

Anonymous
05-07-2005, 14:47
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!

Klopt, de jury was het geld meer dan waard :thumbs:

Ronald
05-07-2005, 18:55
ik heb een aantal foto's, maar weet niet hoe ze te plaatsen. Als iemand dat voor me kan doen, zou dat mooi zijn. PM maar ff ofzo :thumbs:
Je moet je foto's ergens uploaden. Het meest gebruikte adres om dat hier te doen is http://imageshack.us/index.php. Met "bladeren" klik je de foto op je computer aan die je wilt uploaden. Vervolgens op "host it" klikken en hij gaat uploaden.
Daarna krijg je verschillende links. Vervolgens kopieer je de link die genoemd staat bij "Hotlink for forums (1)". Als je die link hier neerzet heb je daarmee ook de foto geplaatst. Klinkt misschien moeilijk, maar je zult zien dat het echt eenvoudig is.


ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!
Waarom log je niet gewoon even in als je dit soort ongefundeerde beweringen gaat doen? Bij nader inzien... nee, laat ook maar... je moet gewoon niet van dit soort ongefundeerde beweringen doen. Ook niet als je ingelogd bent.

stefan
05-07-2005, 21:05
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!ik vind wel dat wrestler gelijk heeft een voetballer gaat toch ook nie serieus een potje tafel tennisen. schoenmaker blijf bij je leest.

yas
05-07-2005, 21:19
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!ik vind wel dat wrestler gelijk heeft een voetballer gaat toch ook nie serieus een potje tafel tennisen. schoenmaker blijf bij je leest.

LMFAO, wat is jullie probleem..
wat doen jullie eigenlijk op het MIXFIGHT forum anyway..

please: stay on topic..als je een discussie wil starten, ga dan aub naar offtopic of beter..slowchat..!

stefan
05-07-2005, 21:33
met jou valt al helemaal niet tepraten jij bent helemaal pro bjj

Thomas
05-07-2005, 21:40
-edit-

Thomas
05-07-2005, 21:41
Hey Ronald: vertel me ook effe hoe je de foto's verkleint, alvast voor de volgende keer :lol:

Ronald
05-07-2005, 23:53
Hey Ronald: vertel me ook effe hoe je de foto's verkleint, alvast voor de volgende keer :lol:
Hahaha... dat vergat ik er inderdaad bij te vertellen :mrgreen: .

Je zou een progje kunnen downloaden zoals Irfanview (www.irfanview.com) en vervolgens de afmetingen van een foto even handmatig aanpassen (Image->Resize/Resample->en dan bij voorkeur op iets van bijvoorbeeld 640x480) voordat je 'm upload.

Als je echter een aantal foto's tegelijk kleiner moet maken zoals jij in dit geval kun je misschien nog beter een progje als Resizer (http://www.virtualzone.de/resizer/) gebruiken. Dan hoef je maar 1x de opdracht te geven om het bij heel veel foto's tegelijk uit te voeren.

Maar in ieder geval nog bedankt voor de foto's :lol: :thumbs: .

casca grossa
06-07-2005, 00:04
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!ik vind wel dat wrestler gelijk heeft een voetballer gaat toch ook nie serieus een potje tafel tennisen. schoenmaker blijf bij je leest.

BOER!!!

Anonymous
06-07-2005, 11:48
nog veel meer foto´s van onze belgische vrieden op onderstaande link:

http://www.ken.be/gallery/index.php?list=Vechtsporten/Braziliaans%20Jiu-Jitsu/Short%20Circuit%20Juli%202005

BJJ JOKER
06-07-2005, 11:56
MAakte het niet uit wat voor band je had ??? Want Furdjel is niet een whitebelt lijkt mij? of waren er niet genoeg deelnemers om een colorbelt divisie te houden!
Speak up please :)

Bij Cadu krijg je je band niet cadeau daar moet lang hard voor trainen!!

Anonymous
06-07-2005, 13:40
Ja ja ja al goed maar was er een - 85 blue belt divisie want alleen een open klasse en met mijn 81 kilo tegen jessie van 114kg gaan knocken is niet echt leuk als er wel een -85 White belt divisie is :)

Anonymous
06-07-2005, 14:41
OH ja, dat is lekker makkelijk. Blue belt zijn, maar jezelf inschrijven als white belt, omdat je anders in de open klasse tegen Jesse moet vechten.
Getuigt niet echt van een fightingspirit.....train zelf wekelijks met hem, weet dus ook hoe het is om tegen hem te sparren, maar nog steeds geen reden om me dan maar lager in te schrijven.

En ja BJJ joker is correct: bij cadu moet je lang en hard trainen om een andere band te krijgen!!

Anonymous
06-07-2005, 15:05
jezus stel ik een debiele vraag of zo ...ik vraag of er een blue belt divisie was voor -85 wat the f%ck kan mij het schelen wie met wie spart. En ik train ook met jongens van over de 100 kilo. De vraag is simpel. Je heb toch ook een -85 white belt divisie en -79 white belt...waarom dan maar 1 klasse voor de blue belt. en nee ik schrijf me niet in als white belt want iedereen die me kent weet dat ik blue belt ben en ik schrijf ook nergens dat ik dat zou doen. Mijn god wat een lame reacties op een simpele vraag!
Zijn er ook mensen die normaal kunnen reageren.

Anonymous
06-07-2005, 15:55
jezus stel ik een debiele vraag of zo ...ik vraag of er een blue belt divisie was voor -85 wat the f%ck kan mij het schelen wie met wie spart. En ik train ook met jongens van over de 100 kilo. De vraag is simpel. Je heb toch ook een -85 white belt divisie en -79 white belt...waarom dan maar 1 klasse voor de blue belt. en nee ik schrijf me niet in als white belt want iedereen die me kent weet dat ik blue belt ben en ik schrijf ook nergens dat ik dat zou doen. Mijn god wat een lame reacties op een simpele vraag!
Zijn er ook mensen die normaal kunnen reageren.

er waren idd te weinig blue belts, vandaar deze indeling. net zoals er bij de dames alleen een open klasse is..hoewel bjj in de benelux aan t groeien is, doen er relatief weinig mensen mee aan de competities. je moet bedenken dat er voornamelijk alleen maar 3 teams meededen..pardoel en r.g. waren bijv niet vertegenwoordigd. zoals ik al eerder zei, ik hoop echt dat ze volgende keer wel van de partij zijn! en natuurlijk ook de nieuwe clubs, zoals team flexa en de peeps van zwarte woud lunetten..en dan zullen er divisies komen :D

en nee, ik weet niet wie je bent als je als guest reageert ;)

Thomas
06-07-2005, 19:38
Ik heb die foto's maar effe weggehaald. Ze waren zó groot dat ze de topic verkrachtten.

Is het niet ook zo dat het rustig was omdat een aantal mensen met een blauwe band in Brazilie zitten?

Het zou leuk zijn als meer clubs besluiten om mee te doen de volgende keer!

Ronald
06-07-2005, 20:20
Iemand nog een leuke titel voor deze foto? :lol:

http://www.ken.be/gallery/Vechtsporten/Braziliaans%20Jiu-Jitsu/Short%20Circuit%20Juli%202005/ds_DSC00018.jpg

Jeru
06-07-2005, 20:22
"Ik zag wel dat je onder me rok wilde kijken!"

Ronald
06-07-2005, 20:36
"Crucifix Solitair"

Anonymous
06-07-2005, 21:09
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!ik vind wel dat wrestler gelijk heeft een voetballer gaat toch ook nie serieus een potje tafel tennisen. schoenmaker blijf bij je leest.

Huilebalkjes :cry:

stefan
07-07-2005, 00:01
wrestlingguys van kops, patrick en sam, showed their gi-game ;) vette takedows sam :thumbs: (forumlid Infecto Groovalistic ) en die eerste armklem zat..!
! ik vind het echt helemaal niks dat die gasten van kops nu ook al gaan bjjen het is ook heel vreemd dat sam bv in een keer derde wordt volgens mij is dat bjj wereldje een corupte bende!!!!!!!ik vind wel dat wrestler gelijk heeft een voetballer gaat toch ook nie serieus een potje tafel tennisen. schoenmaker blijf bij je leest.

Huilebalkjes :cry:wat ben je weer lekker serieus :twak:

bquiroga
07-07-2005, 11:38
Ik vond het super! Het was een leuke dag met allemaal sporters die ervoor wildenn gaan. Goede sfeer, technische mensen en ik heb m'n 1e partij voor Cadu gewonnnen :P Dat er nog vele mogen volgen.... Nu eerst: Vakantie 8) (...)

Congrats makker! En geef mijn felicitaties ook door aan Frank, goede prestaties :thumbs:

Thomas
07-07-2005, 16:00
Ik vond het super! Het was een leuke dag met allemaal sporters die ervoor wildenn gaan. Goede sfeer, technische mensen en ik heb m'n 1e partij voor Cadu gewonnnen :P Dat er nog vele mogen volgen.... Nu eerst: Vakantie 8) (...)

Congrats makker! En geef mijn felicitaties ook door aan Frank, goede prestaties :thumbs:

Thanks B, zal ik doen :thumbs:

steven
07-07-2005, 19:12
De wedstrijd was heel plezant, zeker omdat we meerdere keren konden vechten, alleen spijtig dat ik maar 3 wedstrijden heb kunnen vechten. Windy kon niet meer vechten toen ik juist tegen hem moest vechten, spijtig want hij was de zwaarste uit mijn poule. Zal voor volgende keer zijn, dus Windy train goed dat ge terug in form geraakt. o ja 2de plaats -79 wit, francis traint bij exit.

inc
07-07-2005, 20:30
gefeliciteerd steven!

Femme Fatale
08-07-2005, 01:11
beetje laat, maar toch ff een reactie

twas echt een hele leuke dag :) , de sfeer was goed. Jammer dat yas niet mee kon doen :? , maar volgende keer zal zij zeker weer van de partij zijn!

Toch is het nog steeds jammer dat er zo weinig meisjes mee doen, ik had wel iets meer partijen willen draaien.

Ben trots op Frank, toch ff een eerste plaats veroverd! net zoals Furdjel!! :D

Windy Hernandez
08-07-2005, 09:35
De wedstrijd was heel plezant, zeker omdat we meerdere keren konden vechten, alleen spijtig dat ik maar 3 wedstrijden heb kunnen vechten. Windy kon niet meer vechten toen ik juist tegen hem moest vechten, spijtig want hij was de zwaarste uit mijn poule. Zal voor volgende keer zijn, dus Windy train goed dat ge terug in form geraakt. o ja 2de plaats -79 wit, francis traint bij exit.

Ja ik vond het ook jammer dat ik niet meer kon doorgaan omdat ik juist jou partijen zo technisch vond maar volgende keer komen we elkaar zeker tegen Steve!!

yas
08-07-2005, 10:05
heb wel al mijn partijen gewonnen maar was te verzuurd om in de finale uit te komen....next time kom ik helemaal afgetraind en dan is het echt Margarida style hahahaha!!



ben benieuwd :lol:
alleen is mr. Pontes wel zwaaar ;)

http://img178.imageshack.us/img178/4069/marga0038ct.jpg (http://www.imageshack.us)

Thomas
08-07-2005, 12:56
De wedstrijd was heel plezant, zeker omdat we meerdere keren konden vechten, alleen spijtig dat ik maar 3 wedstrijden heb kunnen vechten. Windy kon niet meer vechten toen ik juist tegen hem moest vechten, spijtig want hij was de zwaarste uit mijn poule. Zal voor volgende keer zijn, dus Windy train goed dat ge terug in form geraakt. o ja 2de plaats -79 wit, francis traint bij exit.

Ja ik vond het ook jammer dat ik niet meer kon doorgaan omdat ik juist jou partijen zo technisch vond maar volgende keer komen we elkaar zeker tegen Steve!!

Je was bang he http://www.rechtenforum.nl/forum/images/smiles/icon_takeitdown.gif

Windy Hernandez
08-07-2005, 18:10
De wedstrijd was heel plezant, zeker omdat we meerdere keren konden vechten, alleen spijtig dat ik maar 3 wedstrijden heb kunnen vechten. Windy kon niet meer vechten toen ik juist tegen hem moest vechten, spijtig want hij was de zwaarste uit mijn poule. Zal voor volgende keer zijn, dus Windy train goed dat ge terug in form geraakt. o ja 2de plaats -79 wit, francis traint bij exit.

Ja ik vond het ook jammer dat ik niet meer kon doorgaan omdat ik juist jou partijen zo technisch vond maar volgende keer komen we elkaar zeker tegen Steve!!

Je was bang he http://www.rechtenforum.nl/forum/images/smiles/icon_takeitdown.gif


Cadu zei dat ik moest stoppen anders zou men het door hebben dat ik eigenlijk geen witte bander ben maar een zwarte bander.....dus daar waren we zeker bang voor :wink:

Binnenkort geef ik trouwens seminars door heel het land. Schrijf gauw in want het gaat zeker bomvol zijn. Ik zal dan de nieuwste shit laten zien met en zonder Gi!!

?
11-07-2005, 23:25
Iemand nog een leuke titel voor deze foto? :lol:

http://www.ken.be/gallery/Vechtsporten/Braziliaans%20Jiu-Jitsu/Short%20Circuit%20Juli%202005/ds_DSC00018.jpg

effe bekome,n van een zwaar gevecht misschien ?