PDA

View Full Version : (gamecube) cheap



Ronny
06-07-2005, 10:34
ok komt ie

ik zit op mijn werk een beetje op internet (verder toch weinig te doen) en ik zie een advertentie voor een gamecube met smash brothers melee, marioparty 4, mario sunshine en resident evil 4

dan zou je denken dat daar een aardig prijsje voor wordt gevraagd. bel ik die gast op...is het een vader van 3 kinderen die geconstateerd heeft dat z'n kinderen meer op de xbox en ps2 spelen.

ik zeg: wat wil je er voor hebben...50 euro? hij: ja is goed.

hij doet het perfect en er is niets mee aan de hand.

Ik hoef ook maar 10 km te rijden.. lekkerrrrrrrrrrrrrrr

Ronny
06-07-2005, 10:38
idd, deze dag kan niet meer stuk... kga em over 1,5 uur halen...whieeeeeeeeeeeeeeeeee :lol:

mama
06-07-2005, 10:41
geluk is met de domme he........ ;)

Aaronk
06-07-2005, 11:09
Eindelijk een doel in je leven...

Biiyen
06-07-2005, 11:17
De Nintendo Gamecube is het grootste schijtapparaat dat ooit onder de zon is verschenen. Ik zou hem nog niet voor niks willen hebben. Nintendo is sinds 1996 dood. RIP 4 EVER kijk maar naar dat debiele nintendo pocket ding :?

Octavius
06-07-2005, 11:19
maar smash brothers melee blijft :thumbs:

MB667
06-07-2005, 11:30
wtf is een gamecub.....nee ik ga niet googlen.

mama
06-07-2005, 11:51
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gamecube&spell=1

Ronny
06-07-2005, 18:18
Eindelijk een doel in je leven...


hahaha uit jouw mond is dat hilarisch

Ronny
06-07-2005, 18:22
de gast belde dat ie em voor 120 kwijt kon...naja is ook wel zo.

een andere gekocht met 4 spellen voor 65 euro.. winnie de pooh (hell yeah) burnout 2, zelda the widwaker en resident evil.

ook snel naar Dr. games gegaan voor een 3 halen 2 betalen metroid prime, mario kart en smash brothers melee.

@raziel waar heb je het over...ik heb ook een ps2 en ik misste altijd het soort spellen dat de gamecube wel had...lekkere vrolijke kleurtjes...en mario!

Octavius
06-07-2005, 18:28
de gast belde dat ie em voor 120 kwijt kon...naja is ook wel zo.

een andere gekocht met 4 spellen voor 65 euro.. winnie de pooh (hell yeah) burnout 2, zelda the widwaker en resident evil.

ook snel naar Dr. games gegaan voor een 3 halen 2 betalen metroid prime, mario kart en smash brothers melee.

@raziel waar heb je het over...ik heb ook een ps2 en ik misste altijd het soort spellen dat de gamecube wel had...lekkere vrolijke kleurtjes...en mario!

Das een naaistreek deal is een deal klaar.

Ronny
06-07-2005, 20:09
ja ach octo...zo is het leven

Octavius
06-07-2005, 20:36
ja ach octo...zo is het leven

Ik weet het, niet te min een naaistreek. Je zou er al bv bijna voor de duur staan.
Maar gelukkig zijn er tig meer gamecubes.

xXRichardXx
07-07-2005, 15:17
De Nintendo Gamecube is het grootste schijtapparaat dat ooit onder de zon is verschenen. Ik zou hem nog niet voor niks willen hebben. Nintendo is sinds 1996 dood. RIP 4 EVER kijk maar naar dat debiele nintendo pocket ding :?


Waar zit jouw verstand?! De Gamecube (en heel Nintendo) is zeker weten niet dood. Wat Ronny al zei, op deze console komen echt uber-wrede games uit die niet op andere consoles uitkomen, met felle kleurtjes, tuinbroekdragende loodgieters met snorren, wandelende radijsjes, een vrouw die in een bal verandert en kleine blonde jongetjes in groene maillots! Hier zitten tenminste creatieve spellen tussen, waar de gemiddelde joep meloen natuurlijk zijn hand voor om draait omdat er geen EA voor staat of geen ingewanden in zitten. Niet om de fanboy uit te gaan hangen want daar heb ik een schijthekel aan, maar bij Nintendo zitten tenminste mensen met lef die niet bang zijn om 'kiddy' aandoende spellen uit te brengen.

En bedoel je met 'pocket-dinges' de DS? Sorry, maar er zijn er al 2 keer zoveel verkocht als van de PSP (en ik heb geen zin in de woorden 'ja maar' en 'europa').

Ronny
08-07-2005, 08:41
Super monkeyball......hahaha knetter!!! :thumbs: