PDA

View Full Version : Wanderlei and Marco Ruas challenge Rickson Gracie



Wheelie
07-07-2005, 11:13
'Rickson if you think Vale-Tudo is at a low technical lthe evel nowadays why don't you came fight me on Pride? I challenge you to fight me for middleweight belt on December 31st'. This explosive statement was made last week in Japan by Pride Middleweight Champion Wanderlei Silva, after reading the last edition of Tatame Magazine that had Rickson Gracie on the cover. In the 7 page interview the Gracie family's head honcho summarized his career, telling for the first time about his Vale Tudo debut on the Rio de Janeiro streets and impressed the fans with controversial statements like: 'I´m cheering for Ricardo Arona in this Pride GP'. Rickson also promised to fight once or twice before retirement: 'I don't have any proposal right now but that's my plan. I really would like to do one or two fights before I stop', said the Gracie. But the most controversial part of the interview was undoubtfully when he said Minotauro's guard for Vale-Tudo is weak and also that he considers all Vale-Tudo fighters nowadays at a low technical level: 'Sometimes I'd rather see a beautiful K-1 fight than one of those bad Vale-Tudo fights', said Gracie in a statement that turned into the main subject of all brazilian fighters encounters in Tokyo in the days before Pride GP.

Considered the no1 rival of Rickson in Brazil during 80's, Marco Ruas (who came to Japan to support his students Pedro Rizzo) also complained about the part of the interview when Rickson told of day that he invaded Luta-Livre HQ to challenge Luta-Livre people. 'He said he challenged me and I asked four months to train. That was not true because I was 100% ready that day, but he said he was looking for Luta-Livre guys, not me. Everybody in Brazil always dreamed of seeing this fight. I think we finally could make it. We are about the same age. It would be a great pleasure for me to make a retirement fight against Rickson', said Ruas.

The challenge were filmed by Team Tatame crewl and will be on theair next friday at www.tatame.com.br/tv.



bron: http://news.adcombat.com/article.html?id=9490

Wheelie
07-07-2005, 11:14
Wanderlei zou Rickson echt zwaar slopen :lol:

MB667
07-07-2005, 11:36
Igor vs Silva zou veel leuker zijn tijdens de nieuwjaar show. Wie er ook wint dan, het zou dan in elk geval geen eenzijdige afslachting worden.

Wheelie
07-07-2005, 11:41
Ook Igor zal dan gesloopt worden

Anonymous
07-07-2005, 11:53
Echt niet. als ooit die partij gaat plaatsvinden, wedden we voor 50 Euro. Deal?

Ossie
07-07-2005, 11:56
Ik hoop zo ontzettend dat dit gevecht plaats gaat vinden. Dan piept Rickson ook niet meer zo. Hij zegt toch altijd dat hij geen enkel gevecht uit de weg zou gaan? Mooi, we have a match, ladies and gentlemen.

mama
07-07-2005, 11:59
Ook Igor zal dan gesloopt worden

idd

remco pardoel
07-07-2005, 13:22
laat mij maar tegen Ruas!
het gage in een pot en de winnaar takes all!

marc / apy make it happen
:-)

Peete
07-07-2005, 13:24
Remco ben je dan fit voor oktober :wink:

Marco
07-07-2005, 13:46
Rickson heeft te weinig partijen gevochten om zo'n grote mond te hebben.
ik heb respect voor hem uiteraard maar hij heeft in de mma ring te weinig grote tegenstanders gehad en hij heeft heel veel uitdagingen afgeslagen.

Wheelie
07-07-2005, 14:27
laat mij maar tegen Ruas!
het gage in een pot en de winnaar takes all!

marc / apy make it happen
:-)

:thumbs:

Anonymous
07-07-2005, 14:32
laat mij maar tegen Ruas!
het gage in een pot en de winnaar takes all!

marc / apy make it happen
:-)

:thumbs:

Lijkt me ook een top-partij!!! Moet je alleen niet weer zo snel opgeven Remco! (geintje...)

ExarKun
07-07-2005, 15:32
Rickson heeft te weinig partijen gevochten om zo'n grote mond te hebben.
ik heb respect voor hem uiteraard maar hij heeft in de mma ring te weinig grote tegenstanders gehad en hij heeft heel veel uitdagingen afgeslagen.

ja man, maar een paar honderd...

ICON
07-07-2005, 15:34
Rickson heeft te weinig partijen gevochten om zo'n grote mond te hebben.
ik heb respect voor hem uiteraard maar hij heeft in de mma ring te weinig grote tegenstanders gehad en hij heeft heel veel uitdagingen afgeslagen.

ja man, maar een paar honderd...

niet in t mma man.

Marco
07-07-2005, 15:57
Icon snapt wat ik bedoel, ik weet ook wel dat Rickson 400 straatgevechten heeft gewonnen en ik geloof hem meteen :wink:
waar het om gaat is het feit dat hij in de mma ring niet veel partijen heeft gedraaid en niet tegen de top, hij heeft heel wat aanbiedingen afgeslagen en levert ondertussen wel al jaren commentaar, is het dan niet zo dat je je woorden ook eens moet waar maken ? verder alle respect voor hem voordat ik 50 replys krijg met verwijten wie ik dan wel niet ben etc etc etc etc :wink:

MB667
07-07-2005, 16:00
Ook Igor zal dan gesloopt worden

idd

Echt niet. Op Cro Cop zijn high kick na is hij nog door niemand gesloopt of ko gegaan. Silva heb ik wel vaker zien wankelen.

ICON
07-07-2005, 16:04
Ook Igor zal dan gesloopt worden

idd

Echt niet. Op Cro Cop zijn high kick na is hij nog door niemand gesloopt of ko gegaan. Silva heb ik wel vaker zien wankelen.

** kuch** Guillotine** Allistair** kuch**

Wankelen is nog geen KO gaan

phranq
07-07-2005, 16:07
Ook Igor zal dan gesloopt worden

idd

x3

Anonymous
07-07-2005, 16:11
Ook Igor zal dan gesloopt worden

idd

x3

Twee jaar geleden was Igor nog de man. Nu wordt hij gesloopt?!? Ik denk dat niemand Igor kan 'slopen'.

ICON
07-07-2005, 16:19
Ook Igor zal dan gesloopt worden

idd

x3

Twee jaar geleden was Igor nog de man. Nu wordt hij gesloopt?!? Ik denk dat niemand Igor kan 'slopen'.

met dat laatste ben ik t eens.

ICON
07-07-2005, 16:19
Ook Igor zal dan gesloopt worden

idd

x3

Twee jaar geleden was Igor nog de man. Nu wordt hij gesloopt?!? Ik denk dat niemand Igor kan 'slopen'.

met dat laatste ben ik t eens.

Charger 69
07-07-2005, 16:22
Echt niet. Op Cro Cop zijn high kick na is hij nog door niemand gesloopt of ko gegaan. Silva heb ik wel vaker zien wankelen.

Mark Coleman?

Judas
07-07-2005, 18:52
Igor wint van Wanderlei

m.g
07-07-2005, 21:56
Wanderlei owned hem, maar een partij tegen Ruas zou opzicht wel vet zijn...

casca grossa
07-07-2005, 22:10
'Rickson if you think Vale-Tudo is at a low technical lthe evel nowadays why don't you came fight me on Pride? I challenge you to fight me for middleweight belt on December 31st'. This explosive statement was made last week in Japan by Pride Middleweight Champion Wanderlei Silva, after reading the last edition of Tatame Magazine that had Rickson Gracie on the cover. In the 7 page interview the Gracie family's head honcho summarized his career, telling for the first time about his Vale Tudo debut on the Rio de Janeiro streets and impressed the fans with controversial statements like: 'I´m cheering for Ricardo Arona in this Pride GP'. Rickson also promised to fight once or twice before retirement: 'I don't have any proposal right now but that's my plan. I really would like to do one or two fights before I stop', said the Gracie. But the most controversial part of the interview was undoubtfully when he said Minotauro's guard for Vale-Tudo is weak and also that he considers all Vale-Tudo fighters nowadays at a low technical level: 'Sometimes I'd rather see a beautiful K-1 fight than one of those bad Vale-Tudo fights', said Gracie in a statement that turned into the main subject of all brazilian fighters encounters in Tokyo in the days before Pride GP.

Considered the no1 rival of Rickson in Brazil during 80's, Marco Ruas (who came to Japan to support his students Pedro Rizzo) also complained about the part of the interview when Rickson told of day that he invaded Luta-Livre HQ to challenge Luta-Livre people. 'He said he challenged me and I asked four months to train. That was not true because I was 100% ready that day, but he said he was looking for Luta-Livre guys, not me. Everybody in Brazil always dreamed of seeing this fight. I think we finally could make it. We are about the same age. It would be a great pleasure for me to make a retirement fight against Rickson', said Ruas.

The challenge were filmed by Team Tatame crewl and will be on theair next friday at www.tatame.com.br/tv.



bron: http://news.adcombat.com/article.html?id=9490


Rickson vecht alleen voor het geld zeggen de rickson fans, da jappen moeten betalen voor dit gevecht, als hij dan verliest dan het liefst tegen een jap! dus tegen silva?? ik hoop het , geloof er niet van!

Anonymous
08-07-2005, 08:57
Echt niet. Op Cro Cop zijn high kick na is hij nog door niemand gesloopt of ko gegaan. Silva heb ik wel vaker zien wankelen.

Mark Coleman?

Was Interventie van de scheids na 14 knieen, en nog was hij niet k.o. Dus ik denk niet dat Silva hem met zijn vuisten kan k.o-en, want die komen echt niet harder aan als die knie-en op de kop van Igor.

Wheelie
08-07-2005, 09:33
mendo, het word tijd om een nieuw idool te zoeken. Igor is history :lol:

Anonymous
08-07-2005, 09:50
Igor is niet history. Hij gaat nog askicken. let maar op.

Mickey
08-07-2005, 10:59
'Rickson if you think Vale-Tudo is at a low technical lthe evel nowadays why don't you came fight me on Pride? I challenge you to fight me for middleweight belt on December 31st'. This explosive statement was made last week in Japan by Pride Middleweight Champion Wanderlei Silva, after reading the last edition of Tatame Magazine that had Rickson Gracie on the cover. In the 7 page interview the Gracie family's head honcho summarized his career, telling for the first time about his Vale Tudo debut on the Rio de Janeiro streets and impressed the fans with controversial statements like: 'I´m cheering for Ricardo Arona in this Pride GP'. Rickson also promised to fight once or twice before retirement: 'I don't have any proposal right now but that's my plan. I really would like to do one or two fights before I stop', said the Gracie. But the most controversial part of the interview was undoubtfully when he said Minotauro's guard for Vale-Tudo is weak and also that he considers all Vale-Tudo fighters nowadays at a low technical level: 'Sometimes I'd rather see a beautiful K-1 fight than one of those bad Vale-Tudo fights', said Gracie in a statement that turned into the main subject of all brazilian fighters encounters in Tokyo in the days before Pride GP.

Considered the no1 rival of Rickson in Brazil during 80's, Marco Ruas (who came to Japan to support his students Pedro Rizzo) also complained about the part of the interview when Rickson told of day that he invaded Luta-Livre HQ to challenge Luta-Livre people. 'He said he challenged me and I asked four months to train. That was not true because I was 100% ready that day, but he said he was looking for Luta-Livre guys, not me. Everybody in Brazil always dreamed of seeing this fight. I think we finally could make it. We are about the same age. It would be a great pleasure for me to make a retirement fight against Rickson', said Ruas.

The challenge were filmed by Team Tatame crewl and will be on theair next friday at www.tatame.com.br/tv.



bron: http://news.adcombat.com/article.html?id=9490


Rickson vecht alleen voor het geld zeggen de rickson fans, da jappen moeten betalen voor dit gevecht, als hij dan verliest dan het liefst tegen een jap! dus tegen silva?? ik hoop het , geloof er niet van!

Ik denk dat Grosa gelijk heeft..

The Maniac
08-07-2005, 11:56
Ruas vs Rickson wordt niks wil rickson graag tegen Wanderlei zien. Ruas werdt opgeklapt door 2de rangs Pride vechters(otsuka) Rickson maakt echt geen kans tegen de tegenwoordige top 10 205 division.

Zet rickson maar tegen allistair the demolition choke on his ass. :twak:

Wheelie
08-07-2005, 12:19
Rickson vecht alleen voor het geld zeggen de rickson fans, da jappen moeten betalen voor dit gevecht, als hij dan verliest dan het liefst tegen een jap! dus tegen silva?? ik hoop het , geloof er niet van!

Ik denk dat Grosa gelijk heeft..

ik wist niet dar rickson fans had

;)

Charger 69
08-07-2005, 14:56
Of een ander uit de oude doos: Bas Rutten! Hij heeft Rickson immers al eens uitgedaagd.

Anonymous
09-07-2005, 18:26
rickson is een zakenman, en een goeie ook! hij zou wel gek zijn om tegen
wanderlei te vechten. hij verdiend nu honderduizende dollars per jaar aan assosiation slaafjes die nog heilig geloven deze man. allemaal hebben ze het dan over zijn 400 gevechten, pfffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!! leugens, geen man die kan vertellen wie deze "400 vechters"waren. doet me een beetje denken aan zo'n vage kung fu master uit de bergen van china die met een trap iemand 10 meter door de lucht laat vliegen. zijn trouwens mensen die dit ook echt geloven!

Anonymous
09-07-2005, 22:29
Ik hoop echt dat Rickson tegen vanderlei silva gaat vechten.
Hoop al een lange tijd dat die weer zou gaan vechten!!!!
En als deze partij er komt zal de wereld weer eens een keer old school GRACIE JIUJITSU zien.
Ik denk dat Rickson van silva wint.
Let maar op GO RICKSON GO RICKSON!!!!!!!!!!!!!
HOOP ECHT DAT DIE HET DOET

Iceman#1
09-07-2005, 23:54
Ik hoop echt dat Rickson tegen vanderlei silva gaat vechten.
Hoop al een lange tijd dat die weer zou gaan vechten!!!!
En als deze partij er komt zal de wereld weer eens een keer old school GRACIE JIUJITSU zien.
Ik denk dat Rickson van silva wint.
Let maar op GO RICKSON GO RICKSON!!!!!!!!!!!!!
HOOP ECHT DAT DIE HET DOET

Ik denk dus ook dat Rickson de betere is van de 2 (tenminste als hij zijn 1997-2000 vorm nog heeft).
Al denk ik niet dat Rickson de uitdaging aangaat, maar ok...

The Bulldog
10-07-2005, 00:35
Ik hoop echt dat Rickson tegen vanderlei silva gaat vechten.
Hoop al een lange tijd dat die weer zou gaan vechten!!!!
En als deze partij er komt zal de wereld weer eens een keer old school GRACIE JIUJITSU zien.
Ik denk dat Rickson van silva wint.
Let maar op GO RICKSON GO RICKSON!!!!!!!!!!!!!
HOOP ECHT DAT DIE HET DOET

Ik denk dus ook dat Rickson de betere is van de 2 (tenminste als hij zijn 1997-2000 vorm nog heeft).
Al denk ik niet dat Rickson de uitdaging aangaat, maar ok...

En dat ie hem niet aangaat heeft een reden.....

Wanderlei sloopt hem zo gigantisch dat hij zelf het verschil tussen een anklelock en een triangle chocke niet meer weet..

Silva striked hem compleet out...

Iceman#1
10-07-2005, 12:03
Ik denk dus ook dat Rickson de betere is van de 2 (tenminste als hij zijn 1997-2000 vorm nog heeft).
Al denk ik niet dat Rickson de uitdaging aangaat, maar ok...

En dat ie hem niet aangaat heeft een reden.....

Wanderlei sloopt hem zo gigantisch dat hij zelf het verschil tussen een anklelock en een triangle chocke niet meer weet..

Silva striked hem compleet out...

Je kan gelijk hebben, maar dat zal dan (zoals ik al in mijn eerdere reply zei) alleen zijn omdat Rickson waarschijnlijk zijn vorm van 1997-2000 niet meer heeft...

Mocht Rickson wel zijn oude vorm nog hebben, dan kan het weleens heel spannend worden. Daar durf ik geen voorspellingen over te doen.
- En je kunt dan wel simpelweg zeggen dat ie af word gemaakt door Silva, maar we weten allemaal hoe goed Rickson in 1997-2000 was...

ExarKun
10-07-2005, 12:17
rickson is een zakenman, en een goeie ook! hij zou wel gek zijn om tegen
wanderlei te vechten. hij verdiend nu honderduizende dollars per jaar aan assosiation slaafjes die nog heilig geloven deze man. allemaal hebben ze het dan over zijn 400 gevechten, pfffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!! leugens, geen man die kan vertellen wie deze "400 vechters"waren. doet me een beetje denken aan zo'n vage kung fu master uit de bergen van china die met een trap iemand 10 meter door de lucht laat vliegen. zijn trouwens mensen die dit ook echt geloven!

gaan we personelijk worden? =D

Ik weet niet wie der wint, maar als ik Wanderlei was zou ik maar niet naar de grond gaan, daar is Rickson gewoon heer en meester.

The Bulldog
10-07-2005, 13:56
Ik denk dus ook dat Rickson de betere is van de 2 (tenminste als hij zijn 1997-2000 vorm nog heeft).
Al denk ik niet dat Rickson de uitdaging aangaat, maar ok...

En dat ie hem niet aangaat heeft een reden.....

Wanderlei sloopt hem zo gigantisch dat hij zelf het verschil tussen een anklelock en een triangle chocke niet meer weet..

Silva striked hem compleet out...

Je kan gelijk hebben, maar dat zal dan (zoals ik al in mijn eerdere reply zei) alleen zijn omdat Rickson waarschijnlijk zijn vorm van 1997-2000 niet meer heeft...

Mocht Rickson wel zijn oude vorm nog hebben, dan kan het weleens heel spannend worden. Daar durf ik geen voorspellingen over te doen.
- En je kunt dan wel simpelweg zeggen dat ie af word gemaakt door Silva, maar we weten allemaal hoe goed Rickson in 1997-2000 was...

JA was inderdaad goed toen, maar de sport heeft een evolutie door gemaakt..

Chico
10-07-2005, 16:52
is er al een vertaling verkrijgbaar van dat interview met rickson??

Anonymous
11-07-2005, 12:19
Alles kan gebeuren in de ring...........

De meeste tegenstand vond ik Wanderlei nog krijgen van een grapler (judo) namelijk Yoshida. Dat was een close call die overwinning ( 2 keer).

Dus als Rickson zijn spelletje kan spelen kan alles gebeuren.

Is geen garantie dat iemand zomaar ff voor pampes wordt geslagen!

Time will tell!

Mocht de wedstrijd ervan komen ( wat ik niet denk ).

casca grossa
11-07-2005, 21:44
meer! meer! meer! :wink: