PDA

View Full Version : ROYAL RUMBLE MAGAZINE



Fonz
07-07-2005, 14:56
Vandaag heb ik het nieuwe magazine ' Royal Rumble' in handen gehad. Wat een mooie uitgave is dat!! Komplimenten aan Alister Overeem, want hij is de motor achter dit blad heb ik begrepen.
Wat mij betreft mag het een volledig vechtsportmagazine worden, want die andere lifestyle zaken trekken mij niet zo.

Ik denk dat dit ,magazine een grote kans maakt om het nummer-1 vechtsportblad van Nederland te worden. De opmaak en kwaliteit van het blad zijn vele malen mooier en beter dan van de Ringsports of MT-magazine. Ik vind zowiezo dat die bladen de laatste tijd enorm ingezakt zijn.

Ik hoop dat ' Royal Rumble' de ingezette weg voortzet!
Eindelijk een kwaliteit vechtsportmagazine, en voor een betaalbare prijs!

Mickey
07-07-2005, 15:11
Klopt! het is een top blad!!
Ik neem absoluut een abbonnement!

bryan
07-07-2005, 15:13
vanaf wanneer is het te koop dan ?

The Bulldog
07-07-2005, 15:23
Vandaag heb ik het nieuwe magazine ' Royal Rumble' in handen gehad. Wat een mooie uitgave is dat!! Komplimenten aan Alister Overeem, want hij is de motor achter dit blad heb ik begrepen.
Wat mij betreft mag het een volledig vechtsportmagazine worden, want die andere lifestyle zaken trekken mij niet zo.

Ik denk dat dit ,magazine een grote kans maakt om het nummer-1 vechtsportblad van Nederland te worden. De opmaak en kwaliteit van het blad zijn vele malen mooier en beter dan van de Ringsports of MT-magazine. Ik vind zowiezo dat die bladen de laatste tijd enorm ingezakt zijn.

Ik hoop dat ' Royal Rumble' de ingezette weg voortzet!
Eindelijk een kwaliteit vechtsportmagazine, en voor een betaalbare prijs!

Klinkt/leest goed... waar kan ik hem krijgen en of hoe wordt je abo.

The Bulldog
07-07-2005, 15:23
Vandaag heb ik het nieuwe magazine ' Royal Rumble' in handen gehad. Wat een mooie uitgave is dat!! Komplimenten aan Alister Overeem, want hij is de motor achter dit blad heb ik begrepen.
Wat mij betreft mag het een volledig vechtsportmagazine worden, want die andere lifestyle zaken trekken mij niet zo.

Ik denk dat dit ,magazine een grote kans maakt om het nummer-1 vechtsportblad van Nederland te worden. De opmaak en kwaliteit van het blad zijn vele malen mooier en beter dan van de Ringsports of MT-magazine. Ik vind zowiezo dat die bladen de laatste tijd enorm ingezakt zijn.

Ik hoop dat ' Royal Rumble' de ingezette weg voortzet!
Eindelijk een kwaliteit vechtsportmagazine, en voor een betaalbare prijs!

Klinkt/leest goed... waar kan ik hem krijgen en of hoe wordt je abo.

Marco
07-07-2005, 15:27
Fonz of Mickey wat is de prijs voor een losse uitgave en is het al te koop in de kiosken etc. ?

mama
07-07-2005, 15:31
Het is idd een superblad. eb hem ook gezien.
Het ziet er idd heel mooi uit. Met leuke onderwerpen.
en hele mooie verslagen met mooie foto's.........
neem er zeker een abonnement op.
:thumbs:
Ik kijk uit naar het 2de nummer Alistair

denk dat het nog wel een paar maandjes gaat duren voor het blad in de winkel ligt

The Bulldog
07-07-2005, 15:35
AAAAARGGGHHHH ik wil zien.....ik wil zien......

Anonymous
07-07-2005, 16:30
Het is idd een superblad. eb hem ook gezien.
Het ziet er idd heel mooi uit. Met leuke onderwerpen.
en hele mooie verslagen met mooie foto's.........
neem er zeker een abonnement op.
:thumbs:
Ik kijk uit naar het 2de nummer Alistair

denk dat het nog wel een paar maandjes gaat duren voor het blad in de winkel ligt

Leuk al die informatie, maar kunnen anderen dat blad ook verkrijgen. Zo ja, waar en wanneer?
En dat ,'paar maandjes duren...' gold dat voor het 2e nummer of voor het eerste, omdat jullie(?) al een 'proef-exemplaar in handen hebben gehad.
Verklaar u nader svp.

:roll:

Anonymous
07-07-2005, 17:33
Ik heb van Alistair begrepen dat t blad pas in september/oktober in de winkel komt te liggen.

Het is echt een mooi blad, heel stylish vormgegeven. Leuke intervieuws, foto's etc

De moeite waard om een abo op te nemen.

Demolition Man
08-07-2005, 19:32
Beste Forumleden,

Bedankt voor alle positieve reacties over ons 0-nr
Er is veel tijd, werk en energie in gestoken.

Even tijd voor wat 'officiele' info;


Het Magazine heeft wat vertraging opgelopen doordat ik maar bleef presteren in de GP.
Maar zoals het er nu uitziet zullen we het blad Begin November uitbrengen.

Het zal op de bekende plaatsten verkrijgbaar zijn.

Het doel is om vechtsport in Nederland op een mooie manier te belichten en het voor een breder publiek toegankelijk te maken.
Dit doen wij door Vechtsport (verslagen, reportages, interviews)af te wissellen met Lifestyle (actualiteiten, films, gadgets etc)

Door het uitgeven van een nieuw tijdschrift zal er een gezonde concurrentie onstaan waarbij de kwaliteit naar een hoger niveau zal worden getilt zodat jullie als lezer uiteindelijk de winnaar zijn.

Wij hopen hierdoor de vechtsport een positieve impuls te geven!

Wllen we dit tot een succes maken hebben we jullie hulp hard nodig
Dus als de abbonnementen aanbiedingen komen, schrijf je dan in :wink:

Groetjes
Alistair OVereem

Marco
09-07-2005, 12:47
Succes met je blad Demo man, ik vindt het knap dat je naast je vechtsportcarriere bezig houd met een magazine, ik ben benieuwd naar het eerste nummer :thumbs:

The Bulldog
09-07-2005, 16:48
Beste Forumleden,

Bedankt voor alle positieve reacties over ons 0-nr
Er is veel tijd, werk en energie in gestoken.

Even tijd voor wat 'officiele' info;


Het Magazine heeft wat vertraging opgelopen doordat ik maar bleef presteren in de GP.
Maar zoals het er nu uitziet zullen we het blad Begin November uitbrengen.

Het zal op de bekende plaatsten verkrijgbaar zijn.

Het doel is om vechtsport in Nederland op een mooie manier te belichten en het voor een breder publiek toegankelijk te maken.
Dit doen wij door Vechtsport (verslagen, reportages, interviews)af te wissellen met Lifestyle (actualiteiten, films, gadgets etc)

Door het uitgeven van een nieuw tijdschrift zal er een gezonde concurrentie onstaan waarbij de kwaliteit naar een hoger niveau zal worden getilt zodat jullie als lezer uiteindelijk de winnaar zijn.

Wij hopen hierdoor de vechtsport een positieve impuls te geven!

Wllen we dit tot een succes maken hebben we jullie hulp hard nodig
Dus als de abbonnementen aanbiedingen komen, schrijf je dan in :wink:

Groetjes
Alistair OVereem

Gaat goed komen denk ik....
Hoor niks dan goeds dus reden genoeg om abbonee te worden als alle verhalen kloppen..

Enne de reden van vertraging van het blad is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd...