PDA

View Full Version : Tyson of Ali



NESCIO
08-07-2005, 10:40
Gister discussie met een paar mensen, nu wil ik wel is weten wat de "kenners" denken. Wie was er beter Tyson of Ali ??

voor wat het uimaakt ik denk dat Tyson in z'n prime ali had gesloopt....

mama
08-07-2005, 10:43
slaat naar mijn idee nergens op wie beter is. Kan je net zo goed appels met peren vergelijken.

Infecto Groovalistic
08-07-2005, 11:20
Ali op punten :!:
Als een gozer als Mitch Green Tyson op zijn hoogte punt bijna
kon verslaan op punten dan kon ali het zeker wel.

Anonymous
08-07-2005, 11:21
denken jullie nou echt dat Tyson in zijn prime, Ali in zijn prime zou kunnen verslaan? tyson kan heel hard meppen, maar Ali kon als beste incasseren (zie Ali vs Frazier, want frazier kon ook hard beuken). Ik denk dat Ali, Tyson wel uit had geboksd.

Ali blijft "the greatest of all times" 8)

Infecto Groovalistic
08-07-2005, 11:23
denken jullie nou echt dat Tyson in zijn prime, Ali in zijn prime zou kunnen verslaan? tyson kan heel hard meppen, maar Ali kon als beste incasseren (zie Ali vs Frazier, want frazier kon ook hard beuken). Ik denk dat Ali, Tyson wel uit had geboksd.

Ali blijft "the greatest of all times" 8)
This guy knows :thumbs:

Anonymous
08-07-2005, 11:56
net zo moeilijk als crocop vs. fedor inschatten, alleen dit zullen we echt zien (allebei in hun prime) :lol:

Dalgliesh
08-07-2005, 12:01
TYSON

inc
08-07-2005, 12:09
kan je niet vergelijken... beide uit twee hele andere generaties...
sport groeit...kampioenen van toen leggen het af tegen de kampioenen van nu.

dit is bij alle sporten... dus bij boksen denk ik ook

KO TKO
08-07-2005, 12:49
Ik denk niet dat Mike Tyson, Mohammed Ali KO slaat. Want George Foreman lukt het ook niet. En George Foreman in zijn prime sloeg harder dan Mike Tyson. Ik heb een jaar geleden op een boks site met Evander Holyfield gechat. En toen heb ik gevraagt wie van zijn tegen standers het hardste slaat. En hij zei toen George Foreman. En George Foreman was toen al 42 jaar oud. En Holyfield heeft ook tegen Mike Tyson gevochten.

Ik denk dat Mohammed Ali op punten zou winnen, want ik denk dat Mohammed Ali een betere bokser is.

Ossie
08-07-2005, 12:55
Muhammad Ali zou het zeker gaan winnen. Ten eerste zijn er idd. boksers geweest die net zo hard, of nog harder sloegen dan Tyson. Die hebben Ali ook niet ge KO'ed. Ten tweede zou Tyson niet eens de snelheid hebben gehad om Ali vol te raken.


Als het gevecht nu nog zou plaatsnemen, zet ik mijn geld toch maar op Tyson. :lol:

KO TKO
08-07-2005, 13:00
kan je niet vergelijken... beide uit twee hele andere generaties...
sport groeit...kampioenen van toen leggen het af tegen de kampioenen van nu.

dit is bij alle sporten... dus bij boksen denk ik ook

Denk het niet want de jaren 70 was de periode met de beste zwaargewicht divisie.

appelsap
08-07-2005, 13:08
TYSON

Duidelijk iemand die te veel dvd's van Tyson heeft en te weinig van Ali. :!:

Makijs
08-07-2005, 13:18
Altijd leuk dit soort discussies; mythical matchups!
Zoals sommigen al eerder zeiden, Ali had een ongelofelijk incasseringsvermogen. O.a. Foreman en Shavers kregen hem niet KO. Maar Tyson in zijn prime combineerde enorme harde stoten met snelheid en een goede verdediging. Dat kan je van iemand als Foreman (voor wat betreft snelheid) niet zeggen.

Toch denk ik dat Ali zou winnen omdat hij altijd een manier vond om te winnen. Ali heeft veel meer verschillende soorten boksers op verschillende manieren verslagen. Ik denk ook dat de kwaliteit van zijn tegenstanders in vergelijking met die van Tyson veel hoger was.

Hij was denk ik veelzijdiger. Hij won partijen door te dansen en tegenstanders te laten missen, hij won er ook door de beste slagen van zijn tegenstanders te incasseren en vervolgens zelf op punten of KO terug te slaan.

Ali is mentaal denk ik ook veel sterker en heeft veel langer uitstekende prestaties geleverd. Tyson zijn prime heeft eigenlijk nauwelijks 3 jaar geduurd.

kentaro
08-07-2005, 16:36
Ali.

Dalgliesh
08-07-2005, 16:40
TYSON

Duidelijk iemand die te veel dvd's van Tyson heeft en te weinig van Ali. :!:
IK geef hier geen reactie op! Ik heb trouwens ook een heel vet shirt van Tyson, en een dekbedovertrek.
En ik ben geen fan van Ali.

The Bulldog
08-07-2005, 16:53
TYSON

Duidelijk iemand die te veel dvd's van Tyson heeft en te weinig van Ali. :!:
IK geef hier geen reactie op! Ik heb trouwens ook een heel vet shirt van Tyson, en een dekbedovertrek.
En ik ben geen fan van Ali.

Vorige week kreeg ik nog complimenten over mijn Ali lunchtrommeltje.

Maar heb een spreuk van Tyson aan de muur hangen...
" I`m scared every time I go into the ring. but it`s how you handle is. What you have to do is plant down your feet, bite down on your mouthpiece and say, `lets go`."

Denk dat Ali wint , maar dat hij er dan zeker nog een tik aan over zou hebben gehouden.

Anonymous
08-07-2005, 19:48
kan je niet vergelijken... beide uit twee hele andere generaties...
sport groeit...kampioenen van toen leggen het af tegen de kampioenen van nu.

dit is bij alle sporten... dus bij boksen denk ik ook

de ajax van 96 ofzo met die dreamteam zou de ajax van 2006 tog ook een pakkie geven,
maar in principe heb je wel gelijk denk ik, de vechters van nu hebben veel geleerd van de vechters van toen, en de vechters van toen hebben het moeten doen zonder een voorbeeld te kunnen nemen aan de vechters van nu.
heb ik het een beetje goed uit kunnne leggen ?

Ronald
08-07-2005, 19:58
Zoals iemand laatst in een documentaire ook al zei: "Ali op z'n best hebben we nooit gezien." Op het moment dat hij nog duidelijk groeide werd hem z'n titel ontnomen. Toen hij na een aantal jaren z'n comeback maakte stond er een andere Ali. Hoe Ali op z'n best zou zijn geweest zullen we dus nooit weten.

V.w.b. de vergelijking tussen Tyson en Foreman: het enige dat ze gemeen hebben is dat ze beiden verschrikkelijk hard kunnen slaan. Voor de rest zijn het totaal verschillende boksers. Ik denk dat Ali nooit een bokser van het kaliber van Tyson tegenover zich heeft gehad. Omgekeerd heeft Tyson ook nooit iemand als Ali tegenover zich gehad. Blijft gewoon gokken dus. Ik gok op Tyson.

Dalgliesh
08-07-2005, 20:14
kan je niet vergelijken... beide uit twee hele andere generaties...
sport groeit...kampioenen van toen leggen het af tegen de kampioenen van nu.

dit is bij alle sporten... dus bij boksen denk ik ook

de ajax van 96 ofzo met die dreamteam zou de ajax van 2006 tog ook een pakkie geven,
maar in principe heb je wel gelijk denk ik, de vechters van nu hebben veel geleerd van de vechters van toen, en de vechters van toen hebben het moeten doen zonder een voorbeeld te kunnen nemen aan de vechters van nu.
heb ik het een beetje goed uit kunnne leggen ?
Het NL elftal van 74 ( was dat die beruchte finale?) wint nooit van het elftal van nu. Johan Cruijff zou nu niet meer de beste speler zijn met de kwaliteiten van toen en over 5 jaar is Tyson gewoon een legende. Maar nu is hij nog kampioen :roll:

The Maniac
08-07-2005, 21:46
Ali's snelheid en ringstrategy is gewoon voor mike te veel. Ali is een man die tyson gewoon laat afblazen en tyson in de latere rondes afbreekt.Ben een grote tyson fan maar ali was gewoon veel en veel beter Ali had geen pure power nodig hij haalde zijn power uit zijn snelheid en precisie en zijn reflexes waren gewoon fenomenaal.

Jay Hoov
08-07-2005, 22:25
Tyson all the way!

Anonymous
08-07-2005, 22:37
die gene die er het hardst voor zou gaan trainen, laten we het daarop houwe dan is iedereen tevrede

akin
09-07-2005, 01:59
Ali.. 8)

Silat
09-07-2005, 03:42
Zoals iemand laatst in een documentaire ook al zei: "Ali op z'n best hebben we nooit gezien." Op het moment dat hij nog duidelijk groeide werd hem z'n titel ontnomen. Toen hij na een aantal jaren z'n comeback maakte stond er een andere Ali. Hoe Ali op z'n best zou zijn geweest zullen we dus nooit weten.

En wat nou als Gus Damato nou 10 jaar langer Tyson's trainer was geweest....

Nicky
09-07-2005, 06:27
Lennox Lewis :thumbs:

Ronald
09-07-2005, 10:34
En wat nou als Gus Damato nou 10 jaar langer Tyson's trainer was geweest....
Yep, goed punt.

Anonymous
09-07-2005, 15:20
. over 5 jaar is Tyson gewoon een legende. Maar nu is hij nog kampioen :roll: whoehahahahahahahahahahahahah
krijg tranen in mijn ogen , volgende keer als ik wwer naar club more kom zal ik het persoonlijk aan je vragen whoehoeoeheoehoeheoe

Gulo gulo
09-07-2005, 17:13
Ali zou winnen, Ali vocht vooral met zijn hoofd, wist donders goed waar hij mee bezig was. Naast zijn fenomenale snelheid, zoals de phantom punch tegen Liston, waren zijn stoten echt gruwelijk precies en zijn tactiek super. Denk aan de rope-a-dope.

Hij heeft tegen beesten in de ring gestaan als Liston, Frazier, Patterson en Foreman en ze konden hem er niet uit krijgen.

Ali zou Tyson KO-en

Johan H
09-07-2005, 17:30
ik denk toch wel dat Tyson zou winnen want hij is de meest explosieve van de 2,en ik denk ook dat hij harder slaat,dus als hij kort op Ali kan boksen kan Ali het wel vergeten.........

Dalgliesh
09-07-2005, 20:08
. over 5 jaar is Tyson gewoon een legende. Maar nu is hij nog kampioen :roll: whoehahahahahahahahahahahahah
krijg tranen in mijn ogen , volgende keer als ik wwer naar club more kom zal ik het persoonlijk aan je vragen whoehoeoeheoehoeheoe
Kom liever naar Jimmy Woo, club more werk ik niet meer.

Fr3ddy
09-07-2005, 20:37
Allebei natuurlijk absolute wereldtop en totaal verschillend van stijl..

Is niet te vergelijken denk ik.

Ik ga voor Norton! :lol:

Dalgliesh
09-07-2005, 22:39
Allebei natuurlijk absolute wereldtop en totaal verschillend van stijl..

Is niet te vergelijken denk ik.

Ik ga voor Norton! :lol:
NIet te verglijken? Het zijn toch allebei boksers!

inc
10-07-2005, 09:35
genoeg van alle speculaties!!!!!!!!!!!







Simon rutz MAKE IT HAPPEN: SHOWTIME 2006!

lil´kickboxer
10-07-2005, 10:13
Ali was in zijn goede jaren veel te snel voor Tyson! Tyson zou hem niet eens kunnen raken! Ik ga voor Ali! Hij is voor mij nog steeds the greatest of all times!!!!!

Anonymous
13-07-2005, 23:55
Ali was in zijn goede jaren veel te snel voor Tyson! Tyson zou hem niet eens kunnen raken! Ik ga voor Ali! Hij is voor mij nog steeds the greatest of all times!!!!!

hij blijft de beste
btw dave sta je bij jw ook met robbie nelson heb m lang niet gezien en wil graag weer spreken altijd een toffe peer geweest

Fasada
14-07-2005, 00:09
Dit vraagt om een poll!!!!!!!!!!!!

Ik ga geen antwoord geven omdat ik geen boksexpert ben maar denkt dat Ali mentaal te sterk was voor Tyson, nu ga ik toch een mening geven ach ja FUCK IT

ALI!!!

Anonymous
14-07-2005, 00:46
Dit vraagt om een poll!!!!!!!!!!!!

Ik ga geen antwoord geven omdat ik geen boksexpert ben maar denkt dat Ali mentaal te sterk was voor Tyson, nu ga ik toch een mening geven ach ja FUCK IT

ALI!!!

always
zijn mooiste woorden blijven voor mij toen hem gevraagd werdt waarom hij niet in vietnam wilde vechten voor zijn "vaderland"

NO VIETNAMEES EVER CALLED ME A NIGGER


ben zelf geen neger maar vindt dat hij een groot punt had

Muay Thai Elite
14-07-2005, 14:43
Ali

Anonymous
14-07-2005, 15:40
casius clay! toen hij ali werd en alsmaar met de moslim nation of allah te maken kreeg, werden het meer en meer praatjes en minder (goede) gevechten.

Muay Thai Elite
14-07-2005, 16:37
casius clay! toen hij ali werd en alsmaar met de moslim nation of allah te maken kreeg, werden het meer en meer praatjes en minder (goede) gevechten.

Ohja, de goeie ouwe tijd he? N3rrd :twak:

PigDog
14-07-2005, 22:44
Moeilijke vraag....
Ik denk dat Ali zou winnen, omdat hij enorm veel goeie boksers heeft verslagen: Frazier, Norton, Foreman, Spinx (Leon), Lubbers :wink: , echt allemaal kampioenen van hun tijd. Zijn hoogtepunt duurde ook vele jaren en meer ups en downs........... Thrilla in Manilla, rumble in the jungle enz....

Tyson lijkt beter, maar wat voor boksers heeft hij gehad? Bruno was zijn zwaarste tegenstander in zijn gouden twee jaren..... daarna kon hij de betere boksers niet meer de baas en kwam het tijdperk van Holyfield, die zich veel langer staande heeft weten te houden tussen het zwaargewicht-geweld en de onderlinge wedstrijden tegen Tyson heeft gewonnen. Op zich is Holyfield dus al beter, laat staan Ali.

Tyson had de pretenties om de betere boxer te worden, helaas is het anders gelopen.........