PDA

View Full Version : 5 STARS voor KOPS



Nolimit
09-07-2005, 00:32
Ik las net op http://www.fight-online.nl dat sportcentrum kops de 5 sterren status heeft behaald nou gefeliciteerd hoor Bert!

lil´kickboxer
10-07-2005, 10:16
Gefeliciteerd!!! :thumbs:

Boem Boem
11-07-2005, 13:45
Sportschool KOPS!! proficiat met deze status...... :thumbs:

OSU

Chris

Joris
11-07-2005, 14:29
wat houd dat preecies in?

Silat
11-07-2005, 14:58
veel blijkbaar :mrgreen:


Gefeliciteerd Bert!

Jochem
11-07-2005, 18:15
Bij deze geef ik pardoel 6 sterren!!

.......

bedoel er geen disrespect mee naar sportschool kops, maarre als 1 of andere k*t site met 4 sportscholen in het register je op ongenoemde criteria 5 sterren geeft betekent dat vrij weinig in mijn boekje.

edit en nu is tie verdwenen? (de site)

Aaronk
12-07-2005, 15:06
Bij deze geef ik pardoel 6 sterren!!

.......

bedoel er geen disrespect mee naar sportschool kops, maarre als 1 of andere k*t site met 4 sportscholen in het register je op ongenoemde criteria 5 sterren geeft betekent dat vrij weinig in mijn boekje.

edit en nu is tie verdwenen? (de site)

:?

Sjaak
12-07-2005, 20:25
Ik las net op http://www/fight-online.nl dat sportcentrum kops de 5 sterren status heeft behaald nou gefeliciteerd hoor Bert!

Met alle respect voor Bert zijn sportschool maar wtf is fight-online :?

Maar toch leuk zo'n stukje waardering voor je school van wie dan ook :thumbs:

FIGHT-ONLINE
13-07-2005, 09:10
Bij deze geef ik pardoel 6 sterren!!

.......

bedoel er geen disrespect mee naar sportschool kops, maarre als 1 of andere k*t site met 4 sportscholen in het register je op ongenoemde criteria 5 sterren geeft betekent dat vrij weinig in mijn boekje.

edit en nu is tie verdwenen? (de site)

Beste jochem,

Iedere maand zal het bestand van sportscholen groeien omdat wij niet instaat zijn om alle sportscholen in nederland tegelijk te bezoeken.Die 5 Sterren is vastgesteld door een standaard form d.w.z. een formulier waarin wij de redactie van fight-online vast hebben gesteld waaraan wj vinden dat een sportschool moet voldoen.dat is ondermeer goed verzorgde lessen, een schone frisse dojo, Hygienische kleedkamers met goede wasmogelijkheden en nog veel meer.Zo'n formulier wordt dan door een van onze medewerkers ingevuld en dan staat er vast hoeveel punten je als sportschool heb behaalden dat is weer gekoppeld aan een x aantal sterren.Vanaf volgende maand zal Fight Online helemaal in een nieuw jasje worden gestoken dit omdat er een wisseling van de wacht bij de webdesigner waar wij zelf als fight online niet helemaal tevreden over waren en nog steeds niet zijn daarom ontvangt de redactie graag suggesties.

FIGHT-ONLINE
13-07-2005, 11:42
Ik vind het op zich wel een leuk initiatief, maar ben bang dat het toch een beetje moeilijk is om met dit soort dingen objectief te blijven (@Bert, dit geld natuurlijk niet voor jou, jouw sportschool verdient natuurlijk alle sterren die er maar te vergeven zijn :D ).

Wat ik ook vreemd vind is dat van de 3 peilers die je noemt er 2 over schoon en hygiene gaan, zijn jullie een vrouwenclubje? DIt is (niet erg) denigrerend bedoeld, maar who gives a fuck als het een troep is douche je thuis toch? Het zal wel belangrijk zijn, maar echt niet de hoofdmoot om ee sportschool op te bepalen. Het gaat natuurlijk gewoon om de training.

Die drie peilers waren maar voorbeelden van het geheel.Je wilt niet weten hoeveel sportscholen er nog zijn waarin het gewoon te smerig is om te lopen of dat er niemand met enige EHBO kennis aanwezig is of dat extreem harde trainingen onstaan door verkeerde niveaus tegenover mekaar te zetten zonder toezicht.en zo kan ik echt nog veel meer opnoemen wat er allemaal plaats vind.Tevens is Fight Online in de rubriek sportscholen een onafhankelijke organisatie zonder enige verbond met een sportschool.Binnen onze organisatie trainen slechts 3 mensen een traint bij Profighters en de andere twee trainen bij vos gym rotterdam deze sportscholen zullen daardoor nooit gekeurd worden.

Het doel van Fight-online is naast het brengen van nieuws het promoten van de vechtsport zowel kickbox als mma worden te vaak nog in de media omschreven als barbaars en daar hebben wij genoeg van en proberen dus naast de website nog veel meer te doen om de vechtsport in een beter daglicht te zetten.Maar goed genoeg ongevraagde reclame! :wink:Mixfight.nl heeft echt een hele mooie site gekregen.

Biiyen
13-07-2005, 11:48
Ik vind het op zich wel een leuk initiatief, maar ben bang dat het toch een beetje moeilijk is om met dit soort dingen objectief te blijven (@Bert, dit geld natuurlijk niet voor jou, jouw sportschool verdient natuurlijk alle sterren die er maar te vergeven zijn :D ).

Wat ik ook vreemd vind is dat van de 3 peilers die je noemt er 2 over schoon en hygiene gaan, zijn jullie een vrouwenclubje? DIt is (niet erg) denigrerend bedoeld, maar who gives a fuck als het een troep is douche je thuis toch? Het zal wel belangrijk zijn, maar echt niet de hoofdmoot om ee sportschool op te bepalen. Het gaat natuurlijk gewoon om de training.

Die drie peilers waren maar voorbeelden van het geheel.Je wilt niet weten hoeveel sportscholen er nog zijn waarin het gewoon te smerig is om te lopen of dat er niemand met enige EHBO kennis aanwezig is of dat extreem harde trainingen onstaan door verkeerde niveaus tegenover mekaar te zetten zonder toezicht.en zo kan ik echt nog veel meer opnoemen wat er allemaal plaats vind.Tevens is Fight Online in de rubriek sportscholen een onafhankelijke organisatie zonder enige verbond met een sportschool.Binnen onze organisatie trainen slechts 3 mensen een traint bij Profighters en de andere twee trainen bij vos gym rotterdam deze sportscholen zullen daardoor nooit gekeurd worden.

Het doel van Fight-online is naast het brengen van nieuws het promoten van de vechtsport zowel kickbox als mma worden te vaak nog in de media omschreven als barbaars en daar hebben wij genoeg van en proberen dus naast de website nog veel meer te doen om de vechtsport in een beter daglicht te zetten.Maar goed genoeg ongevraagde reclame! :wink:Mixfight.nl heeft echt een hele mooie site gekregen.

idd, het is wel handig om een referentie lijst te hebben als je op zoek bent. Er zijn idd legio scholen waar het niveau van de trainingen erbarmelijk is, en daar is het meestal onzinnig hard. Precies zoals je zegt.

Ronald
13-07-2005, 13:51
Was benieuwd geworden naar de site, maar zoals Jochem al meldde, de link doet het inderdaad niet.
Nu wel :wink: