PDA

View Full Version : Leigh remedios vs Roberto Atalla



Aaronk
09-07-2005, 14:30
ATTN Leigh Remedios
--------------------------------------------------------------------------------
U sfukin bawbag, not only u have no respect to anyone, but also chose to antagonise me, then now u will have to step in the ring, stupid cont...

Not only you hacked my site, but also start to talk trash about me, that u could choke me with GI.

Well, fight like a man if u have problems with me, dont behave like a bitsh you are, or things are gonna become more dangerous.

I understand u have problems vause your father abused you but im not your father and ur face will look like a pizza wehn im finished, small piece of shite....

Hope u dont run away, cause there is nowhere to hide..

And im not taking a fight in a show or anything like that, since u disrespected me, im not gonna have any consideration, when u least expect im gonna be hitting u, arsehoule
Roberto Atalla
'Rio Grappling Club'

www.robertoatalla.com


-----------------------------------------

leigh zijn reactie

attn roberto

--------------------------------------------------------------------------------

i don't read sfugay but someone just directed me to a post you made

Quote:
Originally Posted by gaytalla
ATTN Leigh Remedios U sfukin bawbag, not only u have no respect to anyone, but also chose to antagonise me, then now u will have to step in the ring, stupid cont...

Not only you hacked my site, but also start to talk trash about me, that u could choke me with GI.

Well, fight like a man if u have problems with me, dont behave like a bitsh you are, or things are gonna become more dangerous.

I understand u have problems vause your father abused you but im not your father and ur face will look like a pizza wehn im finished, small piece of shite....

Hope u dont run away, cause there is nowhere to hide..

And im not taking a fight in a show or anything like that, since u disrespected me, im not gonna have any consideration, when u least expect im gonna be hitting u, arsehoule


so i have to step in the ring but on an event? what are you talking about? lmao @ your insane challenges. you got your face mashed up last time you tried to challenge someone and this time it will be even worse.

you are a big fucking cry baby but i don't want you crying or making excuses when i shove my foot up your ass. you have said you will attack me when i least expect it, so if i ever see you, i will just smash you up - no warning or anything

ps - i like my new black belt, thank you very much. oh but i still need the heart rate monitor to go with my new watch .

----------------------------

Ik heb met beide getraint.. en atalla heb echt werkelijk GEEN idee waar die aan begint. Dit word zijn afscheids wedstrijd

Ronny
09-07-2005, 14:43
*edit* ik heb ff met je gebeld....ik vind het nog jammer, maar ik begrijp het nu een beetje.*

Reversal of Dan
09-07-2005, 14:53
Ronny, zowel leigh als atalla hebben elkaar al voor rotte vis uitgemaakt op publieke fora, dus het is al in the open gebracht...

Karels heeft een issue met atalla, idd... ik vind dit wel ver gaan Karels, ik heb ook met leigh en atalla getraint... maar het gaat wel ver om de vuile was zo buiten te hangen...

Aaronk
09-07-2005, 15:18
Ik hang helemaal niks buiten beste vriend. Ik zou heel veel shit kunnen praten over atalla maar dat doe ik niet. ik hou me respect. Dat kan je niet van hem zeggen.
Ik sta alleen totaal achter leigh.

Ronald
09-07-2005, 15:46
And im not taking a fight in a show or anything like that, since u disrespected me, im not gonna have any consideration, when u least expect im gonna be hitting u, arsehoule
Hmm... vooral dit vind ik een vreemd stukje. Dat betekend dat het gewoon niets meer met sport te maken heeft :? . Laat ze het gewoon lekker in de ring uitknokken, dan is er niets aan de hand.

Justinian
10-07-2005, 11:26
Het zou beter zijn dat het op een gala zou plaats vinden, dan kunnen er meer mensen van genieten ;)

Christophe
10-07-2005, 12:47
Ik weet niet wie die Leigh is ( :oops: ), ik weet niet waar dit over gaat en ik weet niet wat er gaat gebeuren ... maar als die twee elkaar tegenkomen, bid ik op m'n blote knietjes dat er iemand een cameraatje laat meedraaien (en dat 'ie het nadien op het MMF post)! :wink:

Jeru
10-07-2005, 12:50
Leigh Remedios

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=3071

Christophe
10-07-2005, 17:50
Thanks Jeru! :thumbs:

Die Leigh ziet er een stevige kerel uit! Maar waarom bedankt hij Atalla voor z'n black belt?! Heeft hij die van Atalla gekregen misschien?

Aaronk
10-07-2005, 19:31
leigh zijn sherdog record is verre van compleets moet its van 26-6 zijn. veel bare knuckle in canada gevochten....

Atalla is zijn zwarte band kwijt schijnt het..

Reversal of Dan
10-07-2005, 19:34
hoe het ook moge zijn... vervelende situatie...

Thomas
10-07-2005, 21:30
Ik zou het hele verhaal wel eens willen horen. Halve waarheden schieten we weinig mee op.

Wheelie
10-07-2005, 21:33
winnaar: leigh remeidios - vette GnP :wink:

alex da silva
10-07-2005, 21:50
ik heb ook zo een email gekregen... maar in portugees natuurlijk...hij wou ook tegen mij op straat vechten...
sorry but not my game!!!

DK
11-07-2005, 00:42
ik heb ook zo een email gekregen... maar in portugees natuurlijk...hij wou ook tegen mij op straat vechten...
sorry but not my game!!!

ben jij ook stout geweest dan :wink:

Infecto Groovalistic
11-07-2005, 13:46
leigh zijn sherdog record is verre van compleets moet its van 26-6 zijn. veel bare knuckle in canada gevochten....

Atalla is zijn zwarte band kwijt schijnt het..
Bedoel je dat hij geen zwarte bander meer is ?
kan iemand je belt afnemen dan?

Ronny
11-07-2005, 14:09
zal wel gejat zijn.

Infecto Groovalistic
11-07-2005, 14:18
Geeft hij nog steeds les in Nederland?

Aaronk
12-07-2005, 15:03
ze band is verdwenen

hij is uit nederland.. geeft geen les meer.l marcos flexa geeft nu in ze eentje les in rapenburg.. en potielie rossi bij mikes gym..

mama
12-07-2005, 15:12
kan dat zomaar. iemand zijn band terug nemen?
(sorry misschien een beetje oftopic en hoort het in de topic over de bjj banden thuis)

Infecto Groovalistic
12-07-2005, 15:14
Wie is potielie rossi ?
Ook een black belt

A.F.
12-07-2005, 15:32
kan dat zomaar. iemand zijn band terug nemen?
(sorry misschien een beetje oftopic en hoort het in de topic over de bjj banden thuis)

hij is gewoon ze zwarte band verloren! hij wou die zwarte band graag trug omdat er sentimentele waarde aanzat... aangezien ie die van Gracie gehad heeft ofzo!!! een nieuwe zwarte band is zo gekocht.

en voor de rest hou lekker allemaal op met dit gezeik en gedoe zeg! als iedereen die problemen heeft met elkaar een topic krijgt op een forum dan zie je door de bomen ook het bos neit meer.

En Potielli is geen zwarte bander maar een paarse geloof ik

alex da silva
12-07-2005, 16:04
ja dat klopt!!! potielli is paarse band en nummer 3 van brazilie geworden bij de laatste braziliaans open championship... hij geeft les elke dag bij mike....om 19 uur...en vrijdag om 18 uur... leuke groep hoor!!

en trouwens... aaron u did fuckin good man!!! congratulations

Aaronk
12-07-2005, 17:51
kan dat zomaar. iemand zijn band terug nemen?
(sorry misschien een beetje oftopic en hoort het in de topic over de bjj banden thuis)

hij is gewoon ze zwarte band verloren! hij wou die zwarte band graag trug omdat er sentimentele waarde aanzat... aangezien ie die van Gracie gehad heeft ofzo!!! een nieuwe zwarte band is zo gekocht.

en voor de rest hou lekker allemaal op met dit gezeik en gedoe zeg! als iedereen die problemen heeft met elkaar een topic krijgt op een forum dan zie je door de bomen ook het bos neit meer.

En Potielli is geen zwarte bander maar een paarse geloof ik

Err Nee, mensen hebben de recht om de waarheid te weten.

Aaronk
12-07-2005, 17:53
ja dat klopt!!! potielli is paarse band en nummer 3 van brazilie geworden bij de laatste braziliaans open championship... hij geeft les elke dag bij mike....om 19 uur...en vrijdag om 18 uur... leuke groep hoor!!

en trouwens... aaron u did fuckin good man!!! congratulations

Thx.

Potielie rossi is een hele goede trainer. kan iedereen aan raden om er heen te gaan.

En natuurlijk naar carlson gracie nl gaan om met de kancho in een gi te rollen

A.F.
12-07-2005, 18:30
kan dat zomaar. iemand zijn band terug nemen?
(sorry misschien een beetje oftopic en hoort het in de topic over de bjj banden thuis)

hij is gewoon ze zwarte band verloren! hij wou die zwarte band graag trug omdat er sentimentele waarde aanzat... aangezien ie die van Gracie gehad heeft ofzo!!! een nieuwe zwarte band is zo gekocht.

en voor de rest hou lekker allemaal op met dit gezeik en gedoe zeg! als iedereen die problemen heeft met elkaar een topic krijgt op een forum dan zie je door de bomen ook het bos neit meer.

En Potielli is geen zwarte bander maar een paarse geloof ik

Err Nee, mensen hebben de recht om de waarheid te weten.

de waarheid????? een waarheid heeft 2 kanten!

en oow ja, ik denk dat de helft van de mensen hier atalla niet kent en weet niet waar het over gaat en de andere helft interesseert het geen ene kutmoer

Anonymous
12-07-2005, 18:40
topperrr. hou je bek dan en lees lekker een andere topic... zeikerd...

Reversal of Dan
12-07-2005, 18:42
dat was ik....

Anonymous
12-07-2005, 18:44
dat was ik....

bla bla

A.F.
12-07-2005, 18:46
en dat was ik!

stel je voor zeg... een beetje kritiek op dit ongelooflijk nutteloze topic!

sorry ik zal m niet meer lezen! en me bek houden

alex da silva
12-07-2005, 19:51
brothers peace.......dat is onze problem niet...