PDA

View Full Version : IT'S OFFICIAL VANDERLAI VS OVEREEM



Anonymous
10-07-2005, 19:41
Vanuit Japan net gehoord dat het officieel is...... eeeh jongens ik zorg zo erg dat ik in japan ben de 24 :) Wat kan het leven toch mooi zijn.
Alaister zet hem op want ik denk dat dit de perfecte tegenstander voor je is. Vanderlei heeft alles te verliezen in deze partij maar in hemelsnaam zorg dat je conditie top is, want ook ik (wij) twijfelen er wel eens aan en je hebt genoeg tijd om je voor te bereiden. Al kan je na deze partij niet meer verder....who cares hahaha als je maar wint van Vandelei en dat zeg ik als mega Vanderlei fan :) Maar als een nederlander deze kans krijgt dan moeten we allemaal even onze hero's aan de kant zetten en duimen voor de medelander :)
Oja Mauricio vs Arona natuurlijk duuuuuuuuuuuuuh :)

Jay Hoov
10-07-2005, 19:43
Lekker hoor..... 8)

Gulo gulo
10-07-2005, 19:50
Mooi man, kan Demoliton man de wereld direct laten zien dat hij de terechte nieuwe LHW kampioen is.

Gulo gulo
10-07-2005, 19:55
Complete fightcard

Pride GP matches

Wanderlei Silva vs Alistair Overeem
Mauricio Shogun vs Ricardo Arona

Pride HW Title Fight

Emelianenko Fedor vs Mirko Cro Cop

Additional matches

Vitor Belfort vs TBA

Bron: www.mmaweekly.com

Fr3ddy
10-07-2005, 20:06
Go D-man!!! Echt vet!

Ossie
10-07-2005, 20:09
Wat zou ik hier toch graag bij willen zijn man!!!
Lijkt me echt een van de coolste Prides ever. Overeem tegen Silva en Fedor tegen Crocop :thumbs:

dtgerald
10-07-2005, 20:14
Succes Alistair breng die belt mee naar huis.

Ronald
10-07-2005, 20:37
Super. Succes Alistair :thumbs: .

Iceman#1
10-07-2005, 21:39
Als een nederlander deze kans krijgt dan moeten we allemaal even onze hero's aan de kant zetten en duimen voor de medelander :)

Dan moet ik je toch echt teleurstellen... Wanderlei is ook 1 van mijn favourieten en dat is hij óók in deze partij!!


--> Go Wandy!! :thumbs:
(and kick the motherfuckers' ass :twak: )

The Bulldog
10-07-2005, 21:59
Fuck it...

Dit had de finale moeten zijn...

BEn echt mnega fan van WanderleiSilva, maar ben het eens met de starter van deze topic...

D-man slopen die gast.(al zal dat een hele opgave worden.).. Er is nu 2 keer eerder een grote naam door je gesneuveld dus dit zou zo ook maar kunnen....

Hoop dat nu de NL -er zal winnen ....

Tuigenke
10-07-2005, 22:02
GO D-MAN!!! Dit is je kans

m.g
10-07-2005, 22:35
Dit is de kans voor Alistair hij moet hem slopen. :twak:

Hollandpride
10-07-2005, 23:04
Dit is denk ik de beste tegenstander voor Allistair, want Arona is echt een hele lastige L&P'er en Shogun is echt gruwelijk goed bezig. Wandy kon me niet echt overtuigen tegen Nakamura.

Gulo gulo
10-07-2005, 23:36
Dit is denk ik de beste tegenstander voor Allistair, want Arona is echt een hele lastige L&P'er en Shogun is echt gruwelijk goed bezig. Wandy kon me niet echt overtuigen tegen Nakamura.

Silva kwam tegen Nakamura extreem ontspannen over, net alsof hij wist dat hij zou winnen en niet vol hoefde te gaan.

Muay Thai Elite
10-07-2005, 23:46
Ten eerste: lol @ Wanderlei-fan zijn en zijn naam op de meest idiote manieren spellen...

Ten tweede: Ik HOOP dat Alistair wint, ik DENK dat Wanderlei wint..

Anonymous
11-07-2005, 00:20
Nou nou zeg ik was enthousiast ik denk zet het gelijk neer....gaaaap en dan gaan zeuren over een spellingsfout...naja ik zit 24 aug in japan dus het zal mij verder een zorg wezen dat je niet kan slapen vanwege een taalfout....... :P

Emilio
11-07-2005, 00:25
Gruwelijk! Hopelijk gaat hij hem slopen!!! IIg goed reachvoordeel!

Highline
11-07-2005, 00:36
zal leuk zijn voor allistair maar ik denk dat wanderlei wint :thumbs:

Iceman#1
11-07-2005, 00:39
zal leuk zijn voor allistair maar ik denk dat wanderlei wint :thumbs:

Ik denk het niet, ik weet het wel zeker!!

DK
11-07-2005, 00:40
Tegen wie allistair ook uit had moeten komen het zou zowiezo een goede tegenstander zijn. het voordeel van silva is dat er tegen hem niets te verliezen valt aangezien hij de absolute nummer 1 is -93 kg. Hoop natuurlijk voor allistair dat hij hem kan choken of een flinke scheur in zijn hoofd kan knieen en zo wint. Denk dat shogun wel van arona wint, maar wel na een pittige partij.

Allistair in ieder geval veel succes tegen wanderlei, ik gun het je in ieder geval.

Silat
11-07-2005, 00:42
Whatever...

Alistair voorlopig wil ik niet horen dat je bent gespot in de E-plaza om spellen te kopen he :lol:

Beter jezelf opsluiten in de gym zonder afleidingen en keihard trainen.

Als je de belt mee naar huis neemt moet je maar snel weer een seminar geven :thumbs:

Anonymous
11-07-2005, 01:41
Zijden ze ook van Belfort en Igor, Alistair by flying knee in round 1

Marco (scheids)
11-07-2005, 09:19
Jammerrrrrr...ik ben ook een Wanderlei fan, maar deze keer hoop ik dan ie toch neer gaat op een knie op zn kop, of in een guillotine choke loopt ....

GO ALLISTAIR .... ga voor die finale (tegen shogun).

Ronny
11-07-2005, 09:23
ICEMAN...wederom YOU SUCK!!! Walgelijk ventje, nsb'er...etc.


wanderlei heeft eigenlijk helemaal geen goede combinaties en heeft zwaaistoten (hard, maar ongecontroleerd.) Hij heeft niet echt een sterke kin, maar herstelt erg snel) Alistair kan in de clinch en op afstand zijn voordeel halen. Alistair op KO

Dennuz
11-07-2005, 09:34
Dit wordt echt een brute partij.. Hoop echt dat Allistair die kerel sloopt..

Biiyen
11-07-2005, 10:06
Mooi! Alistair op murder..... om de zaken maar eens 180 graden om te draaien.

Maar wat een heerlijk avondje vechten wordt dat daar zeg.

Anonymous
11-07-2005, 10:56
Nu Igor er niet meer in zit, wens ik Alistair veel succes tegen (misschien oa) Vanderlei.

ICON
11-07-2005, 11:29
ICEMAN...wederom YOU SUCK!!! Walgelijk ventje, nsb'er...etc.


wanderlei heeft eigenlijk helemaal geen goede combinaties en heeft zwaaistoten (hard, maar ongecontroleerd.) Hij heeft niet echt een sterke kin, maar herstelt erg snel) Alistair kan in de clinch en op afstand zijn voordeel halen. Alistair op KO

ICeman is inderdaad een achterlijk ventje. met zn kick the motherfuckers ass.sjappie ga op je beenspreider zitten man met je kniebandjes.

ik denk dat allistair een goede kans maakt en ik hoop ook e cht dat ie gaat winnen. maar eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren, maar we will see!ik weet in ieder geval wel zeker dat na die partij iedereen allistair ziet als een van de beste -93 kg vechters ter wereld. allistair Good luck!!

mama
11-07-2005, 11:37
Go Alistair............

bryan
11-07-2005, 12:33
vitor, igor, wandy.....wie zijn wijf heeft allistair gepakt toen hij in japan was.....

maar big up allistair....als hij deze wint denk ik dat hij zo een kick krijgt dat die finale geen probleem wordt...

Anonymous
11-07-2005, 13:56
ICEMAN...wederom YOU SUCK!!! Walgelijk ventje, nsb'er...etc.



Iemand heeft een andere mening en jij gaat meteen schelden, beetje jammer... :twak:

Biiyen
11-07-2005, 14:04
*****

---Ronald---

Iceman sucks

---/Ronald---

nou nou Ronald dat is toch niet nodig

Ronald
11-07-2005, 14:04
Iemand heeft een andere mening en jij gaat meteen schelden, beetje jammer... :twak:
Guest = correct. Ronny en Icon, beetje meer respect graag.

ICON
11-07-2005, 14:06
/quote]Iemand heeft een andere mening en jij gaat meteen schelden, beetje jammer... :twak:

Guest = correct. Ronny en Icon, beetje meer respect graag.

en hij dan met zn motherfucker? het enigste wat hij doet is op zn beenspreider zitten en dan gaat hij allistair een motherfucker noemen. dat is respect hebben zeker.
ronny heeft gewoon gelijk

Ronny
11-07-2005, 14:07
sorry ronald, maar om alistair een motherfucker te noemen??? dat getuigt van veel respect ja. :roll:

Ronald
11-07-2005, 14:11
sorry ronald, maar om alistair een motherfucker te noemen??? dat getuigt van veel respect ja. :roll:
Sorry, dat zie ik nou pas :? . Veranderd niet veel aan het verzoek om met respect voor elkaar te posten; ook Iceman dus.

ICON
11-07-2005, 14:13
sorry ronald, maar om alistair een motherfucker te noemen??? dat getuigt van veel respect ja. :roll:
Sorry, dat zie ik nou pas :? . Veranderd niet veel aan het verzoek om met respect voor elkaar te posten; ook Iceman dus.

nou vooruit dan maar weer :wink:

Jay Hoov
11-07-2005, 14:47
Ik vind het leuk voor Allister, maar, we weten wel beter!
Elke keer dat gelul over dat Wandy dit fout doet , en, dat niet goed doet...Uiteindelijk sloopt ie iedereen, ja, iedereen!!!!
En wie is de champ??????

Ik gun het Allister van harte, en hoop ook dat ie Nederland represent, maar.......Ik weet wel beter!

Ronald
11-07-2005, 15:19
Elke keer dat gelul over dat Wandy dit fout doet , en, dat niet goed doet...Uiteindelijk sloopt ie iedereen, ja, iedereen!!!!
Je vergeet Mark Hunt :lol: .

}|^-_-^|{
11-07-2005, 15:22
maar die was ook 35 kilo zwaarder ;)

Iwan
11-07-2005, 15:35
Wandy is gewoon op z'n absolute piek, en domineert zwaar. Maar als er iemand is die een kansje heeft van Wandy te winnen dan is het Alistair wel.
Als hij er maar voor zorgt dat z'n lengte goed gebruikt dan zie ik het nog wel gebeuren hoor.
Go Alistair!!!

Virus
11-07-2005, 16:31
Ik vind het leuk voor Allister, maar, we weten wel beter!
Elke keer dat gelul over dat Wandy dit fout doet , en, dat niet goed doet...Uiteindelijk sloopt ie iedereen, ja, iedereen!!!!
En wie is de champ??????

Ik gun het Allister van harte, en hoop ook dat ie Nederland represent, maar.......Ik weet wel beter!
Had het zelf niet beter kunnen zeggen...

Ik hoop op een mooie matpartij en dat de beste moge winnen...

The Maniac
11-07-2005, 16:40
Ben een van de grootste Wanderlei fans maar Als Allistair het wint zou ik het niet erg vinden zou goed doen voor de nederlandse mma scene kampioenen bij Pride en K-1

ROIDRAGE
11-07-2005, 18:48
Alistair all the way

Ton
11-07-2005, 19:09
Oooow wat een vette partij !!!

Leer die Wanderlei is ff een lesje Alistair ;) !! :thumbs:

Iceman#1
11-07-2005, 19:47
sorry ronald, maar om alistair een motherfucker te noemen??? dat getuigt van veel respect ja. :roll:

Dat MF moet je niet te letterlijk opvatten... Ik vond het gewoon wel een toffe uitspraak (Kick the motherfuckers' ass).
Ik bedoel er verder niks mee... maar dat jullie er meteen bovenop springen als een stelletje kleine kleuters, tja daar kan ik niks aan doen :roll:

marcelt
11-07-2005, 20:44
Het is wel grappig op MFF met spraakmakende gevechten.

"hij wint, nee hij wint, nee hij wint zeker.

En dan gaan we lelijk doen tegen elkaar???

ashi76
11-07-2005, 20:46
**** legt mod-schap tijdelijk neer ****

ICEMAN YOU SUCK !!!!!


**** pakt mod-schap weer op *****

-----/ashi76

ashi gedraag je !

ashi76/------

jaja... sorry bout that... :oops:


Go Alistair !!!!
Neem die belt mee naar NL !!!! :thumbs:

Wheelie
11-07-2005, 20:48
dit is voor mij echt een droom partij, ik hoop dat alistair wint :thumbs:

robholland
11-07-2005, 21:15
In theorie moet allistair winnen, hij heeft vitor verslagen en vitor heeft wandy verslagen......ok ik weet ook wel dat het niet zo werkt, maar leuke theorie toch?? :lol:

ashi76
11-07-2005, 21:24
Mooie theorie ! :thumbs:

mama
11-07-2005, 21:25
ik ga ervoor hoor
:thumbs:

Anonymous
12-07-2005, 00:43
Tis ook een echte monsterpartij! Ik hoop dat Alistair wint, maar hoe dan ook, het publiek wint zeker de hoofdprijs want het wordt een slachtpartij(maar dat dacht ik tegen Igor ook)

Jay Hoov
12-07-2005, 10:17
Elke keer dat gelul over dat Wandy dit fout doet , en, dat niet goed doet...Uiteindelijk sloopt ie iedereen, ja, iedereen!!!!
Je vergeet Mark Hunt :lol: .

Ten eerste zat Hunt zeker niet in dezelfde gewichtsklasse, en uh, als je het aan mij vraagt, word Wandy genaaid in die partij, hij gaat in mijn ogen nl gewoon naar Wandy, gezien de omstandigheden.

Muay Thai Elite
12-07-2005, 15:08
Elke keer dat gelul over dat Wandy dit fout doet , en, dat niet goed doet...Uiteindelijk sloopt ie iedereen, ja, iedereen!!!!
Je vergeet Mark Hunt :lol: .

Ten eerste zat Hunt zeker niet in dezelfde gewichtsklasse, en uh, als je het aan mij vraagt, word Wandy genaaid in die partij, hij gaat in mijn ogen nl gewoon naar Wandy, gezien de omstandigheden.

x 2 and a cherry on top. Hunt had niet gewonnen.

Mickey
12-07-2005, 15:16
**** legt mod-schap tijdelijk neer ****

ICEMAN YOU SUCK !!!!!


**** pakt mod-schap weer op *****

-----/ashi76

ashi gedraag je !

ashi76/------

jaja... sorry bout that... :oops:


Go Alistair !!!!
Neem die belt mee naar NL !!!! :thumbs:

LMFAO!

MPD patient!

Zoals ik al zei: Nu wil ik 100% naar Japan deze zomer!!!
Fasada.. Hurry up Bro!!! ;)

Doe je ding, DMAN!

Ronald
12-07-2005, 18:01
Ten eerste zat Hunt zeker niet in dezelfde gewichtsklasse, en uh, als je het aan mij vraagt, word Wandy genaaid in die partij, hij gaat in mijn ogen nl gewoon naar Wandy, gezien de omstandigheden.
Of Hunt in dezelfde gewichtsklasse zit en of Silva wordt genaaid maakt in principe niet uit. Jouw stelling was: "Uiteindelijk sloopt ie iedereen, ja, iedereen!!!!" Hunt is niet gesloopt door Silva, da's in ieder geval 1 ding dat zeker is :wink: .

DK
12-07-2005, 19:16
Zelf ben ik ook een silva fan, maar dat neemt niet weg dat ik in deze wedstrijd voor allistair ben. Maar tegen wie hij ook uit had moeten komen silva, arona en shogun zijn alle drie zeer moeilijke tegenstanders. Maar toch zie ik allistair met precies dezelfde techniek winnen als tegen igor. want ik denk dat als hij sidemount bij silva kan krijgen silva hier op dezelfde manier uit zal proberen te komen als igor en daar ligt allistair zijn gevaar met de guilotine choke.

maar moch allistair verliezen van silva vind ik dat ook geen schande, want het blijft een top prestatie om bij de laatste vier van het pride toernooi te zitten.

Illuminati
12-07-2005, 19:42
Ik geef Alistair zeker wel kans tegen Silva, sterker nog, schat het op 60/40 (wel voor Silva).

Aangezien Alistair zover is gekomen, moet hij ook doorgaan. Ben benieuwd hoe hij erover denkt..........

Jay Hoov
12-07-2005, 21:25
Ten eerste zat Hunt zeker niet in dezelfde gewichtsklasse, en uh, als je het aan mij vraagt, word Wandy genaaid in die partij, hij gaat in mijn ogen nl gewoon naar Wandy, gezien de omstandigheden.
Of Hunt in dezelfde gewichtsklasse zit en of Silva wordt genaaid maakt in principe niet uit. Jouw stelling was: "Uiteindelijk sloopt ie iedereen, ja, iedereen!!!!" Hunt is niet gesloopt door Silva, da's in ieder geval 1 ding dat zeker is :wink: .

:twisted:

Ton
12-07-2005, 23:15
Wat was ook alweer die website waar je kon wedden op de partijen?

dennisisoke
13-07-2005, 00:48
ben benieuwd wat zijn plan van anapak is behalve slachten?????

Boem Boem
13-07-2005, 12:24
Go for it D-man!!!!! :twak: :twak:

OSU

Chris

shyne
13-07-2005, 14:54
lol ik wou net gaan posten dat het Wanderlei VS Alistair zou worden..
kon gewoon niet anders :D

anders had chute boxe tegen chute boxe moeten gaan..
of arona tegen silva, maar dat zien ze toch liever in de finale gebeuren!

hmm beter wint alistair!
en beter wint arona ook...

worden iig super partijen!

blazin.arr0w::::
13-07-2005, 16:48
Wat een brute finale.

Van mij geen theorieën, ik weet het gewoon niet (heb alleen maar hoop).

Het worden gewoon top partijen en de beste zal winnen.

Jay Hoov
14-07-2005, 10:17
en beter wint arona ook...

Sorry, maar wordt toch Shogun! :wink:

Inderdaad..Shogun all the way!
En Wandy word weer The Champ!

yas
14-07-2005, 11:02
D-MAN gaat slopen !!