PDA

View Full Version : Gracie familie is echt een arrogante familie..



Fasada
11-07-2005, 16:04
Sorry hoor maar het valt mij gewoon zwaar op dat de familie Gracie zwaar arrogant en hinderlijk zijn.

Zijn slechte sportmensen, als ze verliezen hebben ze altijd een excuus.
Ik kan ook een incident herinneren waarbij iemand op krukken werd aangevallen omdat hij boos was dat zijn pupil werd genaait in een loting waarbij ook een pupil van Ralph Gracie zat (volgens mij)

Nu loop Rickson wijs te lullen dat het niveau van Pride veel slechter is dan zijn techniek en zo zijn er talloze voorbeelden waarbij hun arrogantie overkomt.

Ik kan mij ook iets herinneren dat een franse gast hun had uitgedaagd, Ricco volgens mij. Was ook zoiets

Toen zag ik dat zij een neefje (best jong) lieten vechten tegen een gast die helemaal niet goed kon vechten. Ga het zelf nog stoer filmen (lekkere opvoeding krijgt het kind)

Eerst had ik zoiets van ach lekker belangrijk maar nu irriteer ik mij zo aan dat ik gewoon deze post schrijf. Wat een sukkels zijn hun zeg.

Ik had ze nooit gemogen en nu heb ik een hekel aan ze, ik hoop dat ze elke partij verliezen en nooit meer op de mat verschijnen behalve Rickson die zou ik graag tegen Silva of Nog zien en klappen zien krijgen...

Ik heb meer respect voor de Tokkies ;)

Anonymous
11-07-2005, 16:23
nou nou, dit gaat wel erg ver. ze verdienen wel degelijk de respect voor hetgeen ze bereikt hebben. je hebt alleen wel gelijk dat ze niet moeten praten maar vechten.

Anonymous
11-07-2005, 16:35
JE gaat alleen uit van horen zeggen...........

Maar wat is waar en wat is niet waar!

Ken je ze persoonlijk dan?

Anonymous
11-07-2005, 17:12
Yep ik wel :) en ze hebben een speciale attitude. Royce is best arrogant en doet vaak verveelt. Royler is heeeel relax. Rickson leeft in een eigen wereld. Rodrigo is ook heel relax. Renzo....MEGA RELAXE GOZER!!!! Vaak mee ontbeten en heel aardig. Ze verschillen per Gracie net zoals normale mensen van elkaar verschillen. Het is denk ik maar net de ervaring die je met deze mensen hebt die je een beeld geven

laters

Anonymous
11-07-2005, 17:22
Oja en Ryan is helemaal loco !

DK
11-07-2005, 17:27
ik heb alleen royce wel eens ontmoet, omdat ik toen tegen een leerling van hem moest vechten en vond hem uitermate aardig respectvol en relaxed. Na de wedstrijd die ik overgins verloren had kwam hij nog wel heel enthousiast naar me toe dat hij me goed vond vechten en goed uit een paar moeilijke situaties op de grond wist te komen.

dus kan me niet vinden in deze post

Fasada
11-07-2005, 17:38
Kijk ik ken hun niet persoonlijk en het zullen best aardige gasten zijn als je ze persoonlijk kent..

Alleen hun komen zo vaak in het nieuws en meestal negatief of ze denken ze heel wat te zijn...

Misschien zal een hoop bullshit zijn maar het moet toch een feit zijn wanneer je zo vaak negatief het nieuws haalt dat er echt wel iets van waar is...

Ik ga ook niet zeggen dat de hele familie arrogant is want misschien is hun oma juist heel relaxed, ik heb ze gewoon nooit echt gemogen omdat ik hun onsportief vind...

Ook in hun wedstrijden kom ik dat tegen, ik kan mij een gevecht herinneren met Ryan dat hij erg onsportief was.

Vooral omdat ik nu lees dat Rickson het niveau van Pride matig vind denk ik echt bij mezelf kom op zeg... de sport evolueert en dat zie je aan alles en komt meneer legende ff vertellen dat het niveau niet hoog is en dat hij daar makkelijk aan kan tippen... Ga gewoon de ring in en laat het gewoon zien... Als hij dat doet krijgt hij respect anders ga ik hem geen respect geven voor partijen die ik nog nooit heb gezien ook al weet ik dat hij een legende is...

Ronald
11-07-2005, 18:07
Los van wat je van ze vindt, de Gracies zijn natuurlijk wel uniek en zeer bepalend geweest voor de geschiedenis van het MMA. Een klein beetje arrogantie hoort er dan misschien ook wel bij.

casca grossa
11-07-2005, 21:43
meer! meer! meer! :wink:

n00bstar*
12-07-2005, 09:51
Ik kan ook een incident herinneren waarbij iemand op krukken werd aangevallen omdat hij boos was dat zijn pupil werd genaait in een loting waarbij ook een pupil van Ralph Gracie zat (volgens mij)


Dat was de "sympathieke" Bobby Southworth...

remco pardoel
12-07-2005, 10:16
beste Facade..
je naam geeft al een beetje aan hoe je dingen ziet en benadert.

Als je alles moet geloven wat alle BJJ / Gracie haters schrijven. dan krijg je inderdaad zo'n denkbeeld.

Met geen enkele van de Gracie's heb ik een slechte ervaring gehad en Renzo is een voorbeeld voor veel mensen hoe open en vriendelijk iemand kan zijn.

Iedereen mag zijn mening hebben. Ik denk dat we het nivo op mixfight onstegen zijn dat we iedereen zo maar lopen dissen over iets wat we gehoord hebben, en niet aan den lijve ondervonden hebben.

stefan
12-07-2005, 11:28
die gracies stinken ook erg naar zweet en uien.

Jay Hoov
12-07-2005, 12:05
Vergeet nooit wat mensen in het verleden hebben gedaan!

Mensen lopen ook te bitchen over Tyson, maar wat heeft hij bereikt.....

Ik mag bepaalde Gracies ook niet, maar heb zeker respect voor ze!

Fasada
12-07-2005, 13:30
Kijk er is een verschil tussen hoe ze zijn als persoon en hoe ze zijn als vechter.

Ik ben nooit een Gracie hater geweest maar vind hun gewoon niet sportief, kijk dat ze de sport op de kaart hebben gezet is 1 ding maar dat hoeft niet perse een goed pratertje te zijn vind ik.

Jullie zeggen allemaal dat ze respect verdienen omdat hun veel voor de sport hebben gedaan blablabla maar dat staat los van iemand die arrogant is....

Als ik een held ben en ik red 100 mensen betekend dat dan dat ik ineens arrogant mag zijn, onzin.....

Ken je ze persoonlijk dan moet je mij bericht niet zien als aanval want ik ken die gasten niet eens... Net als Michael Jackson, de 1 vind hem een volslagen idioot en de andere vind hem geniaal....iedereen heeft een mening over hem en niemand kent hem dus waar praten we over...

By the way, Michael Rules hahahah

ExarKun
12-07-2005, 13:53
Het zijn ook maar mensen, arrogantie kies je niet voor ofzo, het sluipt erin als je een goeie rede hebt. M. Jackson bleef ook niet met beide benen op de grond, moet je kijken hoe die er uit ziet...

Dragon Tail
12-07-2005, 13:56
Ik ben ook arrogant, maar weet het goed te verbergen. :lol:
Wel ben ik een beetje dweepziek met mezelf, maar dat is geen misdaad. :D
Fasade is prettig gestoord :wink:

Ronald
12-07-2005, 18:21
Ik ben ook arrogant, maar weet het goed te verbergen. :lol:
Wel ben ik een beetje dweepziek met mezelf, maar dat is geen misdaad. :D
Fasade is prettig gestoord :wink:
M'n zoontje vroeg laatst of ik het toppunt van arrogantie wist. Antwoord: "Jezelf vergelijken met mij". Kijk, da's pas arrogant :lol: .

Sjaak
12-07-2005, 18:38
Arrogantie is altijd misplaatst en het heeft absoluut niks met respect te maken.

Anonymous
12-07-2005, 19:29
Hickson en Hoyce zijn eikels,Henzo is cool :lol: :thumbs: