PDA

View Full Version : K1 Final Elimination *update 30 Juli*



Biiyen
12-07-2005, 10:05
K1 Final Elimination op 23 September 2005:

Geplaatst voor Finale:
1Remy Bonjasky

Geplaatst voor FE:
2Peter Aerts
3Ernesto Hoost
4Ray Sefo
5Kaoklai
6Musashi
7Francois Botha
8Mighty Mo

Toernooi winnaars:
9Choi
10Semmy Schilt
11Glaube Feitosa
12Bob Sapp
13Gary Goodridge
14TOERNOOI LAS VEGAS WINNAAR (oa. Mc Donald, Chalid Arrab, Freddy Kemayo)

Wildcard:
15Jerome Le Banner

Line Up tot nu toe:

Ray Sefo Vs Kaoklai
Choi Vs Sapp

Remy Bonjasky zal dus een super fight vechten op de FE en is als winnaar van vorig jaar rechtstreeks geplaatst voor de finale. Er zijn dan nog 7 finale plaatsen te verdienen.

14 vechters zullen deelnemen aan de FE, waarvan er al 13 bekend zijn. De laatse vechter zal komen uit het toernooi in de USA.

Biiyen
12-07-2005, 10:19
Nou ja hoewel Choi, Sapp en Mighty Mo er van mij niet bij hadden hoeven zijn, natuurlijk wel een hele strakke line-up

Ik moet zeggen dat Sapp mij gisteren 100% meeviel hoor. Hij leek net een kickbokser zo af en toe. :lol: De ene highkick na de andere gooide hij eruit. Ook zijn uitspraak na afloop was lachen:
"The Beast is back with new style and condition"
Sam Greco heeft goed werk geleverd. :thumbs:

Jay Hoov
12-07-2005, 10:20
Nou ja hoewel Choi, Sapp en Mighty Mo er van mij niet bij hadden hoeven zijn, natuurlijk wel een hele strakke line-up

Mee eens....

Verder vind ik dat Remy er zeker recht op heeft bij de laatste 16 geplaatst te zijn!

En over die wildcards, vind ik dat een vechter als leBanner er sowieso bij hoort, in vergelijking met een Choi, of een Sapp.

+ Leuke pot? Kaoklai Vs Bob Sapp.;.......ZEKER :thumbs:

A-team
12-07-2005, 10:49
Nou ja hoewel Choi, Sapp en Mighty Mo er van mij niet bij hadden hoeven zijn, natuurlijk wel een hele strakke line-up

Ik moet zeggen dat Sapp mij gisteren 100% meeviel hoor. Hij leek net een kickbokser zo af en toe. :lol: De ene highkick na de andere gooide hij eruit. Ook zijn uitspraak na afloop was lachen:
"The Beast is back with new style and condition"
Sam Greco heeft goed werk geleverd. :thumbs:


Ja het was in een woord geweldig.......... :?

MB667
12-07-2005, 11:14
Mighty Mo vind ik ook nog wel er tussen passen.

Anonymous
12-07-2005, 11:37
Eigenlijk hoort Ignashov er gewoon bij.
Jammer dat hij zo weinig heeft gepresteerd dit jaar.

Verder vind ik dat Stefan Leko en Cro Cop ook een plaatsje verdienen als je kijkt naar hun K1 verleden.

MB667
12-07-2005, 12:03
Ignashov kan beter dit jaar rust nemen en zijn knie op een goede manier laten herstellen, zodat hij volgend jaar als vanouds weer kan gaan asskicken. Blessurevrij (en in conditie en nuchter :lol: )maakt hij het veel mensen in de k1 heel erg moeilijk, en is hij zo goed als onverslaanbaar.

Biiyen
12-07-2005, 12:46
Ignashov kan beter dit jaar rust nemen en zijn knie op een goede manier laten herstellen, zodat hij volgend jaar als vanouds weer kan gaan asskicken. Blessurevrij (en in conditie en nuchter :lol: )maakt hij het veel mensen in de k1 heel erg moeilijk, en is hij zo goed als onverslaanbaar.

Denk dat je gelijk hebt end at Iggy beter een jaartje kan overslaan anders wordt het toch weer een bloedeloze aftocht na wedstrijd 1. Eigenlijk is het doodzonde... Iggy is my main nigga. :cry:

Jay Hoov
12-07-2005, 13:01
Iggy is ook mijn main man....Ik baal ook!

MZN
12-07-2005, 13:32
Ik vraag me af......

+ Remy Bonjasky, is hij nu als toernooi winnaar geplaatst voor de finale of moet hij toch eerts aan de FE meedoen?

+ Hoeveel wildcards zijn er dan eigenlijk?


Vorig jaar was Remy al geplaatst ja en moest alleen pro forma vechten tegen Akebono. Het is alleen nog niet duidelijk of dat dit jaar ook zo werkt dus....

het aantal wildcards is zo te berekenen als ik het aantal nog plaats te vinden 8-mans toernooien op tel bij de 8 finalisten van vorig jaar + de huidige al geplaatste mannen. Je hebt dan dus 8+4 en + 2 op de rol staande toernooien (vegas en hawaii) dan heb je 14 man. Er vanuit gaande dat Remy zich wel moet plaatsen met de final elimination dan hou je nog twee plaatsen over. Zo niet dan heb je 1 superfight spot en 1 FE wildcard, maar da's logisch

Muay Thai Elite
12-07-2005, 15:07
Ik dacht dat de winnaar van elk jaar zowieso in de finale zit.

A-team
12-07-2005, 18:35
nee dat was in 2003 met hoost toch ook niet!

suikerklontje
12-07-2005, 18:55
gokje, maar ik denk dat de volgende 4 finalisten zijn:
Carter Williams, Hawaii
Michael McDonald, Las Vegas
LeBanner (wildcard vanwege zijn naam/faam)
Leko (wildcard omdat hij nog een finaleplaats tegoed heeft)

Biiyen
12-07-2005, 19:37
gokje, maar ik denk dat de volgende 4 finalisten zijn:
Carter Williams, Hawaii
Michael McDonald, Las Vegas
LeBanner (wildcard vanwege zijn naam/faam)
Leko (wildcard omdat hij nog een finaleplaats tegoed heeft)

Le Banner heeft volgens mij al een wildcard gekregen.
Carter Williams red het weer net niet.
Leko is van Golden Glory, denk niet dat ze twee van Golden Glory in 1 toernooi zetten. Zou wel mooi zijn.
Mc Donald wint het troernooi of krijgt een wildcard

Zelf hoop ik dat Abidi er eentje krijgt, die brengt altijd spectakel.

ashi76
12-07-2005, 20:04
Schilt vs Feitosa lijkt me een super partij !!!

Intoxico
12-07-2005, 20:37
ik vond sapp waardeloos

sorry hoor maar gisteren ook, hij maait gewoon wat met ze 160 kilo erachter, maar eigenlijk is het 3x nix, en die trappen waren ook waardeloos (oke ik zou er niet graag 1 krijgen, maar wees eerlijk) en die jap, eigenlijk een worstelaar, maakt het hem soms redelijk moeilijk, een beetje betere boxer had sapp daar klappen gegeven

het enige leuke lijkt me sapp tegen choi, 2 lompe bomen, mogen ze lekker op elkaar inmaaien. maar voor de rest, die 2 zwaargewicht jappen erna vond ik veel mooier vechten (of ervoor jullie weten wel welke partij) dat is tenminste iets wat op k1 lijkt

en er zit ook geen K in American Football of LineMan, dus bob stay at your game

groeten

michel

Jeru
12-07-2005, 20:40
Er komen nog 2 winnaars uit deze 2 gala's

Hawaii 29 juli
http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=13405

en Las Vegas deel 2 - 13 augustus
http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=13406

A-team
12-07-2005, 23:56
ik vond sapp waardeloos

sorry hoor maar gisteren ook, hij maait gewoon wat met ze 160 kilo erachter, maar eigenlijk is het 3x nix, en die trappen waren ook waardeloos (oke ik zou er niet graag 1 krijgen, maar wees eerlijk) en die jap, eigenlijk een worstelaar, maakt het hem soms redelijk moeilijk, een beetje betere boxer had sapp daar klappen gegeven

het enige leuke lijkt me sapp tegen choi, 2 lompe bomen, mogen ze lekker op elkaar inmaaien. maar voor de rest, die 2 zwaargewicht jappen erna vond ik veel mooier vechten (of ervoor jullie weten wel welke partij) dat is tenminste iets wat op k1 lijkt

en er zit ook geen K in American Football of LineMan, dus bob stay at your game

groeten

michel

helemaal mee eens , ik had het gevoel dat ik een andere partij had gezien! het is meer een freakshow tegenwoordig .........
jammer voor de sport!

Jochem
13-07-2005, 00:55
hij was een linebacKer

;)

Anonymous
13-07-2005, 00:59
Musashi is automatisch geplaatst voor de finale!

Dus hebben ze nog maar 2 vechters nodig voor de FE.
Ik denk dat dit Carter Williams en Freddy Kemayo zullen worden.

Als reserve zullen ze waarschijnlijk Ray Sefo achter de hand hebben.

Muay Thai Elite
13-07-2005, 14:56
Lol @ Carter Williams als finalist.. Die kerel heeft nog niks klaargebracht. Hij kan beter MMA gaan doen.

Fr3ddy
14-07-2005, 00:36
nee dat was in 2003 met hoost toch ook niet!
maar het jaar erna wel..

Anonymous
14-07-2005, 01:14
Ik mis badr :wink:

Intoxico
14-07-2005, 01:34
wat heeft Badr dan gepresteerd dat hij op K1 mee mag draaien, behalve keihard schreeuwen dat hij de nieuwe k1 sensatie word

dan zou hij zich eerst moeten kwalificeren

je kunt je de k1 niet in praten d8 ik

Ronald
14-07-2005, 18:04
Wat had Bob Sapp gepresteerd dat hij mee mocht draaien in K-1? En Akebono? En Butterbean?
We hebben het hier niet over deelnemen aan de K-1 maar over deelnemen aan de halve finale. Daar hebben Akebono en Butterbean ook nog nooit aan deelgenomen.
Sapp had overigens al wel aardig wat gepresteerd voordat hij aan de halve finale deelnam. Hij had o.a. al Hoost en Abidi verslagen.

Los van dat zijn alle 3 de mensen die je noemt internationale publiekstrekkers. Dat is Badr nou eenmaal niet.

MZN
14-07-2005, 18:33
Musashi is automatisch geplaatst voor de finale!

Dus hebben ze nog maar 2 vechters nodig voor de FE.
Ik denk dat dit Carter Williams en Freddy Kemayo zullen worden.

Als reserve zullen ze waarschijnlijk Ray Sefo achter de hand hebben.

Theoretisch is musashi niet automatisch geplaatst. Dat was vroeger zo dan had de winnaar van de japanse gp automatisch doorgang maar da's nu niet meer dus.

Praktisch gezien zal je wel gelijk hebben, ze vinden vast wel iemand om 'm tegen te laten vechten en 'm d'r langs te laten muizen....

suikerklontje
14-07-2005, 21:37
Theoretisch zijn zowel Musashi als Sefo al wel geplaatst omdat ze vorig jaar al in de K1 final zaten. Dus de nr. 1 t/m 8 van het lijstje van de topic starter wisten vorig jaar december al dat ze in aan K1 Final Elimination van dit jaar zouden meedoen (blesures etc. daargelaten).
En over williams, ik geef toe dat hij niet veel klaar maakt de laatste tijd maar als ik de line-up zie van Hawaii dan geef ik hem wel een grote kans.
Freddy zou het goed kunnen doen in Vegas maar ik ben benieuwd of hij de stoten van McDonald aankan.

Nickuraba
14-07-2005, 22:30
k hoop eignelijk op een beeje afwisseling, t was ongeveer de vorige 2 jaar hetzelfde ...

payap
17-07-2005, 15:32
van www.chokemuay.com :


Kaokrai V Sefo has been officially announced for the K-1 GP final eliminaton round on 23rd September. All bouts are single matches to qualify for the 8-man tourney in December. Probably Kaokrai's most dangerous heavyweight opponent yet?

The only other bout confirmed so far is, ahem... Sapp V the big Korean chap (cringe)...

Biiyen
30-07-2005, 19:36
TTT

Anonymous
02-08-2005, 11:33
Hoe zit het met Hoost, moet die niet vechten kort daarop (okt) in Ahoy?

Highline
02-08-2005, 13:01
welke wedstrijden staan er nu al officieel vast?

Anonymous
02-08-2005, 13:11
Nee hoor, alle actuele staat in de eerste post Rappe Rikkie!!!!

vast staat nu alleen maar Bob Vs Choi en kaoklai Vs Sefo

Anonymous
03-08-2005, 04:20
stefan leko all the way