PDA

View Full Version : euro´s



Anonymous
12-07-2005, 17:41
ik vroeg me af waar er meer geld in zit thaibox of mixfight.
bijvoorbeeld pak de winaar van de K1 meer geld dan de winaar van Pride?
kregen Badr en Leko meer betaald in de arena of Manhoef en schreiber ?
krijgt Ubeda meer geld voor een thaibox parij of meer voor een mixfight partij ?
of mischien hebben jullie wel een andere vergelijking waar ik wijzer van kan worden alvast bedankt

TheSkindo
12-07-2005, 19:01
Waarom denk je dat al die Thai/kickboksers overstappen naar MMA??

Jay Hoov
12-07-2005, 20:26
MMA...

Ronald
12-07-2005, 21:17
Waarom denk je dat al die Thai/kickboksers overstappen naar MMA??
Toch zijn er ook voldoende MMA'ers die overstappen naar K-1: Gary Goodridge, Cabbage, Tom Erikson, Bob Sapp, Don Frye, Gilbert Yvel, en ik ben er vast nog wel een paar vergeten.

Sammy
13-07-2005, 08:32
Waarom denk je dat al die Thai/kickboksers overstappen naar MMA??
Misschien zijn dat ook wel die kickboksers die niet mee kunnen komen met de absolute top van de K-1. De winnaar van de K-1 Grand Prix ontvangt 1 miljoen, wat geloof ik neer komt op zo'n 600.000 euro. Ik vraag me ten zeerste af of die bedragen ook in Pride worden uiitgekeerd.

Marco
13-07-2005, 08:49
ik ben wel benieuwd wat een Mirco, Fedor en Silva verdienen, deze drie staan denk ik het hoogst qua verdiensten in Pride.?

TheSkindo
13-07-2005, 12:35
Misschien zijn dat ook wel die kickboksers die niet mee kunnen komen met de absolute top van de K-1. De winnaar van de K-1 Grand Prix ontvangt 1 miljoen, wat geloof ik neer komt op zo'n 600.000 euro. Ik vraag me ten zeerste af of die bedragen ook in Pride worden uiitgekeerd.


Peter Aerst, Mirco Crocop, Ramon Dekkers en zelfs LeBanner zijn overgestapt.


Toch zijn er ook voldoende MMA'ers die overstappen naar K-1: Gary Goodridge, Cabbage, Tom Erikson, Bob Sapp, Don Frye, Gilbert Yvel, en ik ben er vast nog wel een paar vergeten.

Dat was een soort deal tussen Pride en K1 als ik me niet vergis. Hoe dan ook money is money en als je bij Pride vecht en k1 vraagt je voor een leuk bedrag ben je wel gek als je nee zegt.

Daarnaast is MMA langzaam populairder aan het worden dan Thai/kickboksen (zijn bijna geen thaiboksgalas meer zonder 1 of meerdere MMA partijen...Zelfs K1 heeft nu een eigen MMA show) Dus gaan ook de gages omhoog.

Meathook
13-07-2005, 13:51
ik ben wel benieuwd wat een Mirco, Fedor en Silva verdienen, deze drie staan denk ik het hoogst qua verdiensten in Pride.?

geloof dat ik ergens gelezen had dat Yoshida het meeste verdiend.

Muay Thai Elite
13-07-2005, 13:52
Boel Sjit: bovengenoemde namen zijn niet OVERGESTAPT, ze doen het nu allebei (Zowel K-1 als MMA)..

maartenjackie
14-07-2005, 00:23
Waarom denk je dat al die Thai/kickboksers overstappen naar MMA??
Toch zijn er ook voldoende MMA'ers die overstappen naar K-1: Gary Goodridge, Cabbage, Tom Erikson, Bob Sapp, Don Frye, Gilbert Yvel, en ik ben er vast nog wel een paar vergeten.

Cabbage in k1 lijkt me trouwens geen slecht id :thumbs: