PDA

View Full Version : Dave Dalgliesh vs Jason Jones



Anonymous
13-07-2005, 17:00
Op 11 Dec vind het jaarlijkse grote rings gala weer plaats in de vechtsebanen in Utrecht. Dit gala is al spraakmakend omdat het fenomeen Joop Kasteel nog 1 maal in de ring zal verschijnen maar ook de andere partijen liegen er niet om. De matchmaking is nog niet helemaal rond maar 1 partij mogen wij gelukkig al bekend maken en dat is: Jason Jones vs Dave Dalgliesh. Dave Dalgliesh is voor de meeste van jullie bekend aangezien hij meerdere malen op een Rings gala heeft gestaan. Jason Jones daarentegen is een van de sterkste judoka's die Nederland kent. Hij heeft zelfs een keer van meervoudig kampioen Mark Huizinga weten te winnen. Jason is nu ook furore aan het maken in het free fight/ mixfight gebeuren en zal zich op 11 dec gaan bewijzen tegen Dave Dalgliesh

Ronald
13-07-2005, 17:14
Dat lijkt me een toppartij. Dave heeft wel veel meer ervaring dan Jason Jones maar dat hoeft natuurlijk niet altijd wat te zeggen. Ik heb Jones wel eens een paar Shooto partijen zien vechten in Deventer en Dave zal zijn handen er echt meer dan vol aan hebben. Ik durf geen winnaar te voorspellen.

Aaronk
13-07-2005, 18:05
dave wint 8)

phranq
13-07-2005, 18:16
Dave op vliegende knie.. 8)

Anonymous
13-07-2005, 18:19
dave op ushimata! :lol:

Octavius
13-07-2005, 19:22
Dave op taunt.

Italian*Berlusconi*
13-07-2005, 19:55
Jason who???
Dave succes!!

italia@work..

Jeru
13-07-2005, 20:09
Jason Jones is / was 1 van de beste Judoka's -90 kg. Europees kampioen amateur Shooto en traint bij Mike's Gym. Lang niet zo ervaren in het MMA als Dave natuurlijk, maar zeker geen koekie.

Op de foto de meest rechtse gast (bron Markhuizinga.nl :wink: )
http://markhuizinga.nl/images/nk2002/nk2002-4-groot.jpg

Hollandpride
13-07-2005, 20:13
Dave wint easy.

Marco
13-07-2005, 20:37
ben zeer benieuwd naar deze partij ! ik heb het gevoel dat 11 december een topmatchmaking wordt.

Biiyen
13-07-2005, 21:19
In ringsports 69 staat een artikel over Jason Jones,

Het artikel begint veelbelovend:

"Het ultieme doel van JJ: alles en iedereen vernietigen die zijn pad kruist in de ring met als einddoel de PRIDE PLATINUM BELT in de klasse tot 93 kilo....."

Hij is al vanaf zijn 5de bezig met vechtsport dus idd geen koekie voor Dave

Anonymous
13-07-2005, 21:39
judo is tog heel wat anders dan het harde mma, en we moeten niet vergeten dat dave tegen toppers als barington heeft gestaan en hem KO geslagen.
dus zou nie wete waarom Dave zou moeten vrezen voor een judoka, want met een houdgreep bereik je nixxxxxx

Judas
13-07-2005, 22:07
Jason Jones is / was 1 van de beste Judoka's -90 kg. Europees kampioen amateur Shooto en traint bij Mike's Gym. Lang niet zo ervaren in het MMA als Dave natuurlijk, maar zeker geen koekie.

Op de foto de meest rechtse gast (bron Markhuizinga.nl :wink: )
http://markhuizinga.nl/images/nk2002/nk2002-4-groot.jpg

Volgens mij traint hij al een tijdje niet meer bij Mike's Gym

Biiyen
13-07-2005, 22:16
judo is tog heel wat anders dan het harde mma, en we moeten niet vergeten dat dave tegen toppers als barington heeft gestaan en hem KO geslagen.
dus zou nie wete waarom Dave zou moeten vrezen voor een judoka, want met een houdgreep bereik je nixxxxxx

true..... toch moet je nooit iemand onderschatten die je niet kent, tenminste das mijn motto. :wink:

Jeru
13-07-2005, 22:18
Volgens mij traint hij al een tijdje niet meer bij Mike's Gym

Nee ik lees ook net op fighttalk dat hij nu bij FFC traint...

Octavius
13-07-2005, 22:22
judo is tog heel wat anders dan het harde mma, en we moeten niet vergeten dat dave tegen toppers als barington heeft gestaan en hem KO geslagen.
dus zou nie wete waarom Dave zou moeten vrezen voor een judoka, want met een houdgreep bereik je nixxxxxx

Barrington Topper??? Oke is wel oppassen maar hij was te traag en heeft te weinig skills om Dave het moeilijk te maken toen. Maar Dave blijft een topper idd.

lunatic
13-07-2005, 22:43
judo is tog heel wat anders dan het harde mma, en we moeten niet vergeten dat dave tegen toppers als barington heeft gestaan en hem KO geslagen.
dus zou nie wete waarom Dave zou moeten vrezen voor een judoka, want met een houdgreep bereik je nixxxxxx

lol, Het is zeker wel moeilijk om tegen een ervaren judoka te vechten hoor!
Het spel wordt dan toch wel ietsjes anders. En als een judoka dan ook nog aardig kan stoten en trappen word het zeker wel moeilijk voor dave.
Ik weet nog niet wie er gaat winnen.
Het kan in het mma alle kanten opgaan dus zeg niet te snel dat dave niet hoef te vrezen voor een judoka ;)

Anonymous
13-07-2005, 22:59
Dave gaat asskicken.

Aaronk
13-07-2005, 23:01
judo is tog heel wat anders dan het harde mma, en we moeten niet vergeten dat dave tegen toppers als barington heeft gestaan en hem KO geslagen.
dus zou nie wete waarom Dave zou moeten vrezen voor een judoka, want met een houdgreep bereik je nixxxxxx

ben jij dom?

The Bulldog
13-07-2005, 23:14
judo is tog heel wat anders dan het harde mma, en we moeten niet vergeten dat dave tegen toppers als barington heeft gestaan en hem KO geslagen.
dus zou nie wete waarom Dave zou moeten vrezen voor een judoka, want met een houdgreep bereik je nixxxxxx

ben jij dom?

Je bent me voor Aaronk.

Mijn grond trainer is ook oud judoka...
Geloof me nou dat die mannen niet alleen aan houdgrepen doen...

NESCIO
14-07-2005, 09:01
goed, tegen redelijk wat gevochten tegen judoka's op de grond en is toch niet helemaal hetzelfde als een bjj'er....in ieder geval dave by K.O

Anonymous
14-07-2005, 09:45
Jason Jones gaat 'm klaren
met een houdgreep bereik je niks??? hahahaha
misschien heeft deze jongen wel een onbekende stoot/trapkracht
snelheid, staand wat vliegwerk(judo)
gecombineerd met een houdgreep heb je een harde ground en pound

maar ja dat is alleen voor de kenners
anywayz het word een fight om naar uit te kijken

sportfan
14-07-2005, 10:32
Leuke matchmaking beide zijn denk ik aan elkaar gewaagd! Ik gok op Jason Jones...

yas
14-07-2005, 10:40
JASON ALL THE WAY!!!!! :thumbs:

denk dat nederland snel te klein voor hem is..

bquiroga
14-07-2005, 10:50
Laten we toch niet vergeten wat Remco Pardoel vanuit een houdgreep Orlando Weit in UFC2 aandeed..

NESCIO
14-07-2005, 11:17
daar heb je lekker veel aan op rings regels......

stefan
14-07-2005, 11:39
Jason heeft ook al een paar x in de kooi gestaan in rusland.

}|^-_-^|{
14-07-2005, 13:45
Jason Jones gaat 'm klaren
met een houdgreep bereik je niks??? hahahaha
misschien heeft deze jongen wel een onbekende stoot/trapkracht
snelheid, staand wat vliegwerk(judo)
gecombineerd met een houdgreep heb je een harde ground en pound

maar ja dat is alleen voor de kenners
anywayz het word een fight om naar uit te kijken

en hoe lang mag hij hem in die houdgreep houden? oja, 30 seconden! Daarna is het opstaan en is Dave weer aan de beurt.

Massi
14-07-2005, 13:53
jason heeft op ko gewonnen in rusland
tegen een rus met een knie
en judo als basis is heel goed
ik heb met jason getraind en als hij je vast heb in een houtgreep trek die
je kop er af..
en staant is die ook heel sterk geworden

NESCIO
14-07-2005, 14:17
"ik heb met jason getraind en als hij je vast heb in een houtgreep trek die
je kop er af.."

daar moeten we nou net vanaf willen we is een acceptabel niveau hier krijgen....!!

Aaronk
14-07-2005, 14:48
judo is een goede basis voor mma. zijn genoeg top vechters die jaren na hun judo top het harstikke goed in mma doen

nescio, begrijp wel dat jason zijn judo nivo VERSCHRIKKELIJK hoog is. De kracht, balans, coordinatie, en worpen en grondwerk (nee, niet alles wat bjj in het grond heb idd) is heeel erg waardevol. Net als met het freestyle wrestling, niet alles van de sport is goed voor mma. Maar het is een verdomd goede basis.

Marco
14-07-2005, 14:55
Aaron is correct.

Anonymous
14-07-2005, 15:27
ringsregels 30 seconden op de grond
that's all he need
met judo krijg je meestal niet eens 30 seconden op de grond
en nu krijgt ie tijd ook nog
gebeurt het niet op de grond, dan gebeurt het staand

Winnaar Jason Jones

NESCIO
14-07-2005, 15:56
"Net als met het freestyle wrestling, niet alles van de sport is goed voor mma. Maar het is een verdomd goede basis."

dat ontken ik ook niet, ik bedoel alleen te zeggen dat het begrip kop eraf trekken niet mijn voorkeur heeft...

Anonymous
14-07-2005, 17:39
Dave owned Jason Jones let maar op.