PDA

View Full Version : Tegenstander Joop Kasteel 11 december.........?



Shytown
15-07-2005, 14:45
Vandaag is het 15 juli, de dag waarop Joop bekend zou maken wie zijn tegenstander gaat worden 11 december op het RINGS gale in de Vechtsebanen....
Dus bij deze Joop, wie gaat je tegenstander worden?
In ieder geval heel veel succes met de voorbereiding!!!

EDIT: zie ook de flyer
http://home.wanadoo.nl/mgeurtsen/banner_kasteel.jpg

Anonymous
15-07-2005, 14:52
oke jongens, ik zal jullie niet langer in spanning houden, het wordt Bob Sapp.

Dat is tenminste wat ik Joop graag zou horen zeggen :lol: guest

Joop Kasteel
15-07-2005, 16:13
Yo,Joop Kasteel hier,zoals afgesproken:het wordt Dan Severn,wereldtitel Rings [list=1]Met deze wedstrijd ga ik mijn carriere afsluiten.Ik ben Rings ontzettend dankbaar voor deze kans omdat hiermee een droom alsnog in vervulling gaat.<alleen nog FF winnen>Ik ben jullie ook ontzettend dankbaar want al jullie positieve reacties hebben een bijdrage geleverd aan het tot stand komen van dit gevecht<lees droom>.Verder wil ik Allistair bedanken,hij is tenslotte degene die het idee opperde voor dit gevecht,Allistair,THANXXX.Ik weet niet of je binnenkort nog een belanrijke wedstrijd hebt maar als dat zo is,veel succes..ha ha Ok mensen,that s it...fijn weekend..Joop Kasteel..

The Bulldog
15-07-2005, 16:16
Yo,Joop Kasteel hier,zoals afgesproken:het wordt Dan Severn,wereldtitel Rings [list=1]Met deze wedstrijd ga ik mijn carriere afsluiten.Ik ben Rings ontzettend dankbaar voor deze kans omdat hiermee een droom alsnog in vervulling gaat.<alleen nog FF winnen>Ik ben jullie ook ontzettend dankbaar want al jullie positieve reacties hebben een bijdrage geleverd aan het tot stand komen van dit gevecht<lees droom>.Verder wil ik Allistair bedanken,hij is tenslotte degene die het idee opperde voor dit gevecht,Allistair,THANXXX.Ik weet niet of je binnenkort nog een belanrijke wedstrijd hebt maar als dat zo is,veel succes..ha ha Ok mensen,that s it...fijn weekend..Joop Kasteel..

2 giganten tegen elkaar...

Joop het beste gewenst met je voor bereiding en knallen man.
Dit is inderdaad een waardige eind partij...vreselijk vet...
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Anonymous
15-07-2005, 16:17
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!

Kick sum ass Joop Kasteel.

Silat
15-07-2005, 16:20
Allistair,THANXXX.Ik weet niet of je binnenkort nog een belanrijke wedstrijd hebt maar als dat zo is,veel succes..ha ha

Mwoaaaa..... :lol:

Joop Succes! Ik zie het al helemaal voor me, 2 reuzen die elkaar met wangfledders KO gaan rammen :maskills: super :thumbs:

Dennuz
15-07-2005, 16:26
Dat wordt echt een super partij waar ik bij wil zijn..

Joop alvast heel veel suc6 en slopen die handel!

mama
15-07-2005, 16:28
Heel veel succes Joop
ga kijken of ik een paar mooie pics van je kan maken

Sta ik deze keer niet in jouw beeld ;)

Aaronk
15-07-2005, 16:31
Dan severn is een taaie taaie gozer voor afscheidspartij! vet! succes

bloody
15-07-2005, 16:39
joop heel veel succes! en vergeet niet dat een man met een missie niet te stoppen is. Pak die titel !

blazin.arr0w::::
15-07-2005, 16:42
Wat een top partij om mee af te sluiten!

Veel succes alvast!

Anonymous
15-07-2005, 16:49
he joop lees net wie je tegenstander wordt en dat het door gaat :wink: echt gaaf ik kom zeker kijken en rolinka ook ik spreek je snel en heel veel succes met je voorbereiding
groetjes marko

Wheelie
15-07-2005, 16:59
te gek voor je joop dat het nu echt doorgaat, ook super voor de fans

ik ben er bij :thumbs:

succes met je voorbereiding

Justinian
15-07-2005, 17:02
Damn dat is erg cool. Ik geef je een goede kans!

Ronny
15-07-2005, 17:06
Allistair,THANXXX.Ik weet niet of je binnenkort nog een belanrijke wedstrijd hebt maar als dat zo is,veel succes..ha ha

Mwoaaaa..... :lol:

Joop Succes! Ik zie het al helemaal voor me, 2 reuzen die elkaar met wangfledders KO gaan rammen :maskills: super :thumbs:


lol ingelijks

Shytown
15-07-2005, 18:00
Joop,

ik kan niet wachten tot 11 december wanneer de wereldtitel naar Amersfoort komt!
Severn is zeker geen loekie om je carriere mee te beeindigen, maar zo'n tegenstander en zulke regels zal het publiek op de banken doen laten staan!
Uiteraard ben ik 11 december in de Vechtsebanen om je naar de overwinning te schreeuwen!
Héél veel succes met de voorbereiding!

Jeru
15-07-2005, 19:01
Bruut!!!

Dit gala gaat zeker uitverkocht zijn!!!

remco pardoel
15-07-2005, 20:47
Ik geloof erin dat Joop gaat winnen!
ik ga zeker kijken en hem de support geven die hij verdient!

remco

dtgerald
17-07-2005, 14:57
Het duurt nog even maar toch alvast succes Joop.

Jofeljoh!
17-07-2005, 19:44
Succes Joop! Woon vlakbij en vorige Rings in Utrecht is me goed bevallen, dus kom je wel supporten!

hoe zit het tegenwoordig met je acteer-aspiraties? Ik weet dat je twee kleine rolletjes had in Fighting Fish en Feestje, ben je van plan om in de toekomst nog verder mee te gaan?

Shytown
17-07-2005, 22:32
Bij deze de flyer van het gala:


http://home.wanadoo.nl/mgeurtsen/banner_kasteel.jpg

Remco
18-07-2005, 12:07
Helemaal goed!

Respect voor het inzetten op een waardige tegenstander. Severn is een topper eerste klas in zijn nadagen, en daarmee de ideale tegenstander voor Joop.

Met Daniël Severn krijgt Joop Kasteel de kans om in zijn afscheidspartij boven zichzelf uit te stijgen. RESPECT!

jojo
18-07-2005, 12:40
tof joop echt heeeeel veeeel suc 6!!!!!! laatste x knallen!!!! :thumbs:

dtgerald
18-07-2005, 13:44
Niet te hopen dat het net zo`npartij wordt als in Pride 1 Severn tegen Kimo.Dat is 1 van de saaiste partijen ooit.Maar dat denk ik niet Joop wil koste wat kost deze laatste partij winnen neem ik aan.

Ronny
18-07-2005, 14:15
Joop laat ook even een snor staan. Of plak er een op.


lachen man :lol:



how about a moustache

Ronald
18-07-2005, 14:25
Joop laat ook even een snor staan. Of plak er een op.


lachen man :lol:
Hahaha... LOL @ Ronny. Vooral dat laatste is leuk. En dan vlak voor de partij in de ring afdoen :lol:

Remco
18-07-2005, 15:59
Inderdaad erg grappig idee, maar eigenlijk disrespectfull naar Dan. Zijn snor is misschien wat uit de tijd, maar hij vecht dan ook als een dinosaurus!

Anonymous
18-07-2005, 16:02
Niet te hopen dat het net zo`npartij wordt als in Pride 1 Severn tegen Kimo.Dat is 1 van de saaiste partijen ooit.Maar dat denk ik niet Joop wil koste wat kost deze laatste partij winnen neem ik aan.

idd, of Severn tegen Ken Shamrock, gaaaaaaap....ik denk dat het voornamelijk aan Joop wordt om er een leuke partij van te maken.

ICON
18-07-2005, 16:24
Niet te hopen dat het net zo`npartij wordt als in Pride 1 Severn tegen Kimo.Dat is 1 van de saaiste partijen ooit.Maar dat denk ik niet Joop wil koste wat kost deze laatste partij winnen neem ik aan.

idd, of Severn tegen Ken Shamrock, gaaaaaaap....ik denk dat het voornamelijk aan Joop wordt om er een leuke partij van te maken.

Severn tegen die japanner in pride 21 was ook erg saai. :roll:

Aaronk
18-07-2005, 16:40
ik wens joop al het succes maar ik denk dat daniel severn alles tools heb om kasteel te verslaan zelfs op ze ouwe dag. severn zijn worstelen zal het verschil maken.

Fonz
23-07-2005, 16:44
Ik vind Dan Severn een fantastische tegenstander om mee af te sluiten, maar ik ben wel bang dat Joop niet van deze topvechter kan winnen (wat geen schande is uiteraard). Maar ik hoop dat het gala een mooi afscheid wordt voor Joop want hij verdient dit als geen ander. Zijn er al andere partijen bekend?

Wix
23-07-2005, 16:51
Ik vind Dan Severn een fantastische tegenstander om mee af te sluiten, maar ik ben wel bang dat Joop niet van deze topvechter kan winnen (wat geen schande is uiteraard). Maar ik hoop dat het gala een mooi afscheid wordt voor Joop want hij verdient dit als geen ander. Zijn er al andere partijen bekend?

Volgens mij knokt Menno Dijkstra tegen Diender.

ROIDRAGE
23-07-2005, 17:28
yo Joop

heel veel suc6

als ik iemand die titel gun ben jij het :thumbs:
you Rock :thumbs:

greetz Brammetje

Virus
23-07-2005, 17:37
Joop... Give him your best shot!

Succes! 8)




Severn tegen die japanner in pride 21 was ook erg saai. :roll:
Moet je me toch eens vertellen welke Pride 21 jij gezien hebt en welke Japanner jij bedoelt...
In de Pride 21 die ik heb, vecht Severn niet eens... :?

Shytown
23-07-2005, 17:42
Ik vind Dan Severn een fantastische tegenstander om mee af te sluiten, maar ik ben wel bang dat Joop niet van deze topvechter kan winnen (wat geen schande is uiteraard). Maar ik hoop dat het gala een mooi afscheid wordt voor Joop want hij verdient dit als geen ander. Zijn er al andere partijen bekend?

Volgens mij knokt Menno Dijkstra tegen Diender.

Jason Jones vs Dave Dalgliesh

ICON
23-07-2005, 22:55
Joop... Give him your best shot!

Succes! 8)




Severn tegen die japanner in pride 21 was ook erg saai. :roll:
Moet je me toch eens vertellen welke Pride 21 jij gezien hebt en welke Japanner jij bedoelt...
In de Pride 21 die ik heb, vecht Severn niet eens... :?

oh damn ik lul dom, dat was don frye
my bad

Anonymous
26-07-2005, 17:45
he joop hoe gaat het trainen?
ik hoop voor je dat het goed gaat dan kan je ze 11 december ff wat laten zien groeten m

Paganstars
26-07-2005, 23:06
Oewhhhhhhh kan niet wachten ik ga zeker!!!! Damn Joop tegen Dan dat wordt knallen!! *of kletesen om het even ;)* Heel veel succes Joop!!!!!!! :thumbs:

Kameleon
02-08-2005, 17:03
Joop, alleen voor jouw alleen al koop ik een kaartje!! De rest is leuk meegenomen. Programma ziet er overigens verder ook top uit!!

Chico
02-08-2005, 17:13
heel veel succes...