PDA

View Full Version : Enschede Gala waarschijnlijk op 27 november!



Justinian
15-07-2005, 21:37
Het RINGS Gala in Enschede wordt waarschijnlijk dit jaar op zondag 27 november aanstaande in De Pathmoshal georganiseerd.

Eén en ander is nog afhankelijk van het betaald voetbalprogramma. Als FC Twente op die dag thuis speelt wordt er waarschijnlijk uitgeweken naar een week eerder.

Het Gala in Enschede van promotor Angelo Meola is al twee jaar een doorslaand succes.

Rings.nl

Ook dit jaar wordt het weer een succes. Angelo is op dit moment druk bezig met de matchmaking en zoals het er nu naar uit ziet wordt de matchmaking de beste tot nu toe in Enschede! Voor de mensen die er weer bij willen zijn: zorg dat je er op tijd bij bent want het gala was vorig jaar alweer uitverkocht!

Dennuz
15-07-2005, 21:45
Ben er zeker bij.. Sfeer is altijd super!

Jeru
15-07-2005, 21:48
Fc Twente moet (zoals het nu bij de KNVB staat aangegeven) op zaterdag 26 november thuis spelen tegen Sparta.

Hier kan je het programma downen van de eredivisie. Wel zo handig bij toekomstige planningen :wink:
http://www.knvb.nl/clubs/indeling

Justinian
15-07-2005, 21:49
Fc Twente moet (zoals het nu bij de KNVB staat aangegeven) op zaterdag 26 november thuis spelen tegen Sparta.

Hier kan je het programma downen van de eredivisie. Wel zo handig bij toekomstige planningen :wink:
http://www.knvb.nl/clubs/indeling
Voetbal... niet mijn sport :lol: Thanks :thumbs:

Jeru
15-07-2005, 21:51
Ach je kan niet alles hebben... Jij bent gewoon weer goed in andere dingen zoals seksuele voorlichting voor je kinderen :mrgreen:

Justinian
15-07-2005, 21:52
Ach je kan niet alles hebben... Jij bent gewoon weer goed in andere dingen zoals seksuele voorlichting voor je kinderen :mrgreen:
LMAO draak :lol:

Johan H
15-07-2005, 23:56
ey bedankt dat je de datum bekend heb gemaakt ik zal er zeker weer zijn,en het wordt zeker weten weer een supergala,veel succes verder :thumbs:

Dragon Tail
16-07-2005, 16:49
Als de matchmaking er tot nu toe het beste sinds tijden er uit ziet dan willen wij daar bij zijn. :lol:
Heb een paar jongens aangemeld. Hopen dat wij deel gaan uitmaken van 'het beste'..... :wink:

Bomba
16-07-2005, 18:12
Ben zekers van de partij.
Al 2 jaar lang een succes dus dit jaar weer van de partij

Dragon Tail
19-07-2005, 10:05
Fc Twente moet (zoals het nu bij de KNVB staat aangegeven) op zaterdag 26 november thuis spelen tegen Sparta.

Hier kan je het programma downen van de eredivisie. Wel zo handig bij toekomstige planningen :wink:
http://www.knvb.nl/clubs/indeling

Is het zo dat de gemeente Enschede het gala toch een week eerder op 20 november wil laten plaatsvinden?

jojo
19-07-2005, 12:45
ja en dan komen jullie 26 november bij mij kijken als ik voor de ned titel moet in ter apel :wink: :lol:

Ossie
20-07-2005, 00:27
Kom maar gewoon naar mij kijken als ik mijn kunstjes sta te vertonen in Enschede. :D

Boem Boem
20-07-2005, 14:10
Kom maar gewoon naar mij kijken als ik mijn kunstjes sta te vertonen in Enschede. :D

Dus ze hebben jou bereid gevonden om de mat schoon te houden??? :wink:

OSU

Chris

Dragon Tail
28-07-2005, 12:46
Ik heb begrepen dat dit gala toch voor 20 november op de agenda van RINGS staat ipv 27 november.

En het gaat heten 'Blood, Sweat & Tears - 2'.
Na de 1e aflevering 'I Have A Dream' en de 2e 'Blood, Sweat & Tears' had ik voor de 3e aflevering een nieuwe naam verwacht.
Waren er geen ideeën om dit 3e gala een nieuwe naam te geven?

Anonymous
29-07-2005, 18:27
Blood, Swet and Tears is wel een goede naam, maar ik had ook op een nieuwe naam gehoopt. Ik lees net op de RINGS-site dat de datum inderdaad 20 november is geworden. Misschien kan Angelo dat bevestigen. Hij post hier toch ook?

SmG
31-07-2005, 15:30
De datum is inderdaad 20 november.

Boem Boem
03-08-2005, 20:07
Blood, Swet and Tears is wel een goede naam, maar ik had ook op een nieuwe naam gehoopt. Ik lees net op de RINGS-site dat de datum inderdaad 20 november is geworden. Misschien kan Angelo dat bevestigen. Hij post hier toch ook?

Angelo kan dit idd bevestigen; helaas zullen we hier even op moeten wachten omdat hij met vakntie is.......maar ga er maar vanuit dat het de 20 November wordt..... :lol: :lol:

OSU

Chris