PDA

View Full Version : Alistair in team It`s showtime



dtgerald
17-07-2005, 18:49
Dat zeiden ze in de Arena is blijft hij wel gewoon bij Golden Glorie trainen?

Jofeljoh!
17-07-2005, 19:39
misschien herinner ik het me verkeerd maar volgens mij was er alleen sprake van dat ie tijdens It's Showtime in de Arena ging vechten volgend jaar en heeft ie niet gerept over dat ie voor dat team ook uitkomt? (maar nogmaals, dat kan ik gemist hebben dat deel)

dtgerald
17-07-2005, 19:55
misschien herinner ik het me verkeerd maar volgens mij was er alleen sprake van dat ie tijdens It's Showtime in de Arena ging vechten volgend jaar en heeft ie niet gerept over dat ie voor dat team ook uitkomt? (maar nogmaals, dat kan ik gemist hebben dat deel)Mischien heb ik het verkeerd begrepen zou kunnen.Maar ik dacht dat ze zeiden dat hij ook in het it`s showtime team kwam.

The Bulldog
17-07-2005, 21:47
misschien herinner ik het me verkeerd maar volgens mij was er alleen sprake van dat ie tijdens It's Showtime in de Arena ging vechten volgend jaar en heeft ie niet gerept over dat ie voor dat team ook uitkomt? (maar nogmaals, dat kan ik gemist hebben dat deel)Mischien heb ik het verkeerd begrepen zou kunnen.Maar ik dacht dat ze zeiden dat hij ook in het it`s showtime team kwam.

D-Man leest hier toch ook regelmatig..
D-man kun jij dit gerucht even ontwortelen?

Anonymous
18-07-2005, 02:47
is gewoon bij Golden Glory, het managment heeft samen met nog een aantal andere GG vechters een contract getekend

Ronny
18-07-2005, 09:07
@ basboon.

Dit is naar mijn mening een goede stap. Nederland is te klein voor veel verschillende managment-teams. Op deze manier heb je als manager veel meer instrumenten om aan te spreken wanneer je druk wil uitoefenen op de heren promotor's.

Veel succes.

Anonymous
25-07-2005, 22:42
maar tegen wie zou hij in arena vechten?

Marco (scheids)
26-07-2005, 08:06
maar tegen wie zou hij in arena vechten?

Gaaaaaaaap