PDA

View Full Version : Rotterdam Rumble PArtijen



The Bulldog
18-07-2005, 18:35
Las net op FT dat er 2 partijen komen met wereld toppers van buiten NL.

Igor VS Randleman

En het managment van Gilbert Yvel zou benaderd zijn voor de partij.

Yvel Vs MArk Coleman.....


Zijn toch pittige partijen denk ik...

dtgerald
18-07-2005, 20:24
Las net op FT dat er 2 partijen komen met wereld toppers van buiten NL.

Igor VS Randleman

En het managment van Gilbert Yvel zou benaderd zijn voor de partij.

Yvel Vs MArk Coleman.....


Zijn toch pittige partijen denk ik...Dat zou gaaf zijn ik weet alleen dat Spong vs Vielvoye en Fedor vs Rizzo op het programma staat als die informatie klopt.

Anonymous
18-07-2005, 22:04
IGor weer in NL...nice! Dan moet het toch wel heel gek lopen wil ik hier niet naar toe gaan. Bushido europe rules als het waar zou zijn.

Ronald
19-07-2005, 00:13
Las net op FT dat er 2 partijen komen met wereld toppers van buiten NL.

Igor VS Randleman

En het managment van Gilbert Yvel zou benaderd zijn voor de partij.

Yvel Vs MArk Coleman.....


Zijn toch pittige partijen denk ik...
Zou erg mooi zijn. Maar laat het alsjeblieft dan iets langer duren dan 2x5 minuten...

The Bulldog
19-07-2005, 00:22
Las net op FT dat er 2 partijen komen met wereld toppers van buiten NL.

Igor VS Randleman

En het managment van Gilbert Yvel zou benaderd zijn voor de partij.

Yvel Vs MArk Coleman.....


Zijn toch pittige partijen denk ik...
Zou erg mooi zijn. Maar laat het alsjeblieft dan iets langer duren dan 2x5 minuten...

HElemaal mee eens...volle lengte knallen...

Marco (scheids)
19-07-2005, 09:14
Zou erg mooi zijn. Maar laat het alsjeblieft dan iets langer duren dan 2x5 minuten...

Ronald toch ... ik vertelde toch al dat het FULL Pride regels waren ... 1x10 + 2x5 minuten is dat .....

Marco (scheids)
19-07-2005, 09:17
Las net op FT dat er 2 partijen komen met wereld toppers van buiten NL.
Igor VS Randleman
En het managment van Gilbert Yvel zou benaderd zijn voor de partij.
Yvel Vs MArk Coleman.....

Zijn toch pittige partijen denk ik...Dat zou gaaf zijn ik weet alleen dat Spong vs Vielvoye en Fedor vs Rizzo op het programma staat als die informatie klopt.

Vergeet niet:
Jerrol Venetiaan vs Aswin Balrak
Imro Main vs Wiliam Diender
Ronny Rivano vs Chico Martinez

Anonymous
19-07-2005, 10:13
en fedor vs rizzo toch?

Sjaak
19-07-2005, 10:25
:D

bryan
19-07-2005, 10:39
nou ik ben benieuwd welke partijen er ook echt daadwerkelijk doorgaan...

Bomba
19-07-2005, 11:27
Als dat allemaal waar is ga ik er zekers weten heen.
Maar ja je weet het maar nooit he wacht nog wel even op de officiele match making

Jay Hoov
19-07-2005, 11:54
Wat een heerlijke partijen...Ik ben benieuwd!

Anonymous
19-07-2005, 17:28
ik dacht dat igor een gewichtsklasse gezakt was, en zich daar wel goed in voelde.
lijkt me sterk dat kevin wat spieren afdoet om op gewicht te komen????

Judas
19-07-2005, 17:41
ik dacht dat igor een gewichtsklasse gezakt was, en zich daar wel goed in voelde.
lijkt me sterk dat kevin wat spieren afdoet om op gewicht te komen????

Laatste partij had kevin ook op dezelfde gewichtsklasse gevochten als Igor. Is dus meer een kwestie van bijhouden

Jay Hoov
19-07-2005, 21:00
ik dacht dat igor een gewichtsklasse gezakt was, en zich daar wel goed in voelde.
lijkt me sterk dat kevin wat spieren afdoet om op gewicht te komen????

Laatste partij had kevin ook op dezelfde gewichtsklasse gevochten als Igor. Is dus meer een kwestie van bijhouden

Judas is correct!
Kevin deed mee aan het Pride MW tournooi, maar helaas 8)

Ronald
19-07-2005, 22:15
Ronald toch ... ik vertelde toch al dat het FULL Pride regels waren ... 1x10 + 2x5 minuten is dat .....
Aaah... idd, je hebt gelijk... vergeten :oops: . Ach, soms is oud nieuws ook goed nieuws :wink: .

Marco (scheids)
19-07-2005, 22:23
Ronald toch ... ik vertelde toch al dat het FULL Pride regels waren ... 1x10 + 2x5 minuten is dat .....
Aaah... idd, je hebt gelijk... vergeten :oops: . Ach, soms is oud nieuws ook goed nieuws :wink: .

Alhoewel als het het Bushido-reglement is dan is t 1x10, 1x5 of 2x5 .... :wink:

Spannend he.... :lol:

Ronald
19-07-2005, 22:32
Alhoewel als het het Bushido-reglement is dan is t 1x10, 1x5 of 2x5 .... :wink:

Spannend he.... :lol:
Als het maar minimaal een kwartier is. 10 Minuten is veel te kort :maskills: .

Anonymous
20-07-2005, 10:03
zijn knien naar het hoofd en soccerkicks toegestaan?

Peete
20-07-2005, 11:09
zijn knien naar het hoofd en soccerkicks toegestaan?

knieen niet soccerkicks en footstomps wel :thumbs:

dtgerald
20-07-2005, 18:44
Ik kom er net achter dat ik dat weekend in Tsjechie zit Tsjechie-Nederland.We komen op zondagavond pas terug en ik hab al kaarten voor Ahoy.Dat is mooi klote mensen.

Marco (scheids)
21-07-2005, 09:34
Nog een match:

Gegard Mousasi vs Stefan Klever

Line up tot nu toe:

MT
Jerrol Venetiaan vs Aswhin Balrak
Imro Main vs William Diender
Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye

MF
Igor Vovchancin vs Kevin Randleman
Gilbert Yvel vs Mark Coleman
Ronny Rivano vs Chico Martinez
Gegard Mousasi vs Stefan Klever

Aaronk
21-07-2005, 09:50
ik kan echt niet wachten op Ronny Rivano vs Chico Martinez !!!!!!

Marco (scheids)
21-07-2005, 10:12
ik kan echt niet wachten op Ronny Rivano vs Chico Martinez !!!!!!

Ik wel :evil: .... en t is Ronny´s afscheids match ook !!!

Highline
04-08-2005, 13:55
saki vs faverus staat ook zo goed als vast :thumbs:

Anonymous
04-08-2005, 18:56
Belofte maakt schuld.

Waar zijn:
fedor (wordt bekend na gevecht met cro cop)
crocop (waarschijnlijk alleen reclame-stunt = oplichting)
hoost (nog steeds niet bekend)
hunt (radiostilte?)

sportfan
05-08-2005, 13:53
Belofte maakt schuld.

Waar zijn:
fedor (wordt bekend na gevecht met cro cop)
crocop (waarschijnlijk alleen reclame-stunt = oplichting)
hoost (nog steeds niet bekend)
hunt (radiostilte?)

Tja, ik had idd ook stiekem op deze namen gerekend. Ze stonden toch echt op eerdere flyers. Dan kan je als organisatie wel zeggen dat je geen valse verwachtingen wilt wekken maar dat hebben ze dan wel al gedaan... Ik vind de andere partijen best aardig hoor maar ik heb van anderen al gehoord dat ze kaarten gekocht hebben en die schrokken wel een beetje dat Fedor, Hoost en Hunt waarschijnlijk niet komen vechten..

}|^-_-^|{
05-08-2005, 15:41
Belofte maakt schuld.

Waar zijn:
fedor (wordt bekend na gevecht met cro cop)
crocop (waarschijnlijk alleen reclame-stunt = oplichting)
hoost (nog steeds niet bekend)
hunt (radiostilte?)

Tja, ik had idd ook stiekem op deze namen gerekend. Ze stonden toch echt op eerdere flyers. Dan kan je als organisatie wel zeggen dat je geen valse verwachtingen wilt wekken maar dat hebben ze dan wel al gedaan... Ik vind de andere partijen best aardig hoor maar ik heb van anderen al gehoord dat ze kaarten gekocht hebben en die schrokken wel een beetje dat Fedor, Hoost en Hunt waarschijnlijk niet komen vechten..

volgens mij staan die mensen volledig in hun recht als ze om bovengenoemde reden (mensen die zouden vechten vechten niet) hun geld terug willen en ik denk dat de organisatie ook niet te beroerd is om dat te doen: ze willen geen valse verwachtingen wekken, nu dat onverhoopt toch gebeurd is wil men er natuurlijk alles aan doen om dat goed te maken, n'est pas?

Ossie
05-08-2005, 16:07
Ik denk sowieso niet dat Fedor en Crocop gaan knokken op dit gala. Ze hebben niet zo heel ver voor dit gala een gevecht tegen elkaar, waar ze allebei vast vol met blessures uit zullen komen.

Ik wacht toch nog maar even met het kopen van kaartjes. Ik ga niet nu al heel enthousiast kaarten kopen voor dit gala, om er vervolgens achter te komen dat er bijna geen toppers meer zullen vechten.

Ik heb gelezen in de Ringsports dat er maar rond de 10.000 kaarten zullen zijn voor het Nederlandse publiek en dat de rest van de kaarten beschikbaar worden gesteld voor publiek uit andere landen......Maar ja, fuck it, dat is een risico dat ik wel wil nemen.....

Marco (scheids)
05-08-2005, 16:21
Ik begrijp af en toe niet waarom de mensen zo negatief zijn zeker met zo´n line-up ! !
Hoe vaak heb je in je leven zo line-up gezien, en de mogelijkheid om die te bezoeken??

Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye
Imro Main vs Wiliam Diender
Jerrel Venetiaan vs Ashwin Balrak
Rodney Faverus vs Gokan Saki
Alexander Emilianenko vs Rene Rooze
Gilbert Yvel vs Mark Coleman
Kevin Randelman vs Igor Vovchanchin
Valentijn Overeem vs Anthony Hardonk
Gegard Mousasi vs Stefan Klever
Ronny Rivano vs Chico Martinez

En dan de mogelijheid hebben dat Ernesto & Fedor daar ook nog komen vechten? en als die ook op de line up komen te staan zullen hun tegenstanders ook geen koekies zijn.

Geef mij eens een voorbeeld van een gala (buiten Japan en Amerika om) waar je zo´n line-up ziet met 2h2h, M1, K1, K1-max, Pride, UFC veteranen??

Dan ook nog eens bedenkend dat er op full Pride regels gevochten wordt?

IK BEGRIJP DE NEGATIVITEIT VAN SOMMIGE MENSEN NIET !!!

Je kan ook positief reageren naar een organisatie die hier heel veel tijd, energie en geld in steekt, en hopen dat de line-up misschien NOG beter kan worden.

Ronny
05-08-2005, 16:57
ik ben uiterst objectief.........maar ik geef je toch gelijk marco...coleman, kevin, igor, alexander.....come on....iedereen ging toch ook naar de arena..... dit is nog veel beter.

sportfan
05-08-2005, 17:06
IK BEGRIJP DE NEGATIVITEIT VAN SOMMIGE MENSEN NIET !!!

Je kan ook positief reageren naar een organisatie die hier heel veel tijd, energie en geld in steekt, en hopen dat de line-up misschien NOG beter kan worden.

IK heb geen belangen bij de organisatie in welke hoedanigheid dan ook dus geef een objectief oordeel. Ik heb wel respect voor je subjectiviteit natuurlijk.

Stonden Fedor, Hoost, Crocop en Hunt niet op flyer dan? En laten we heel eerlijk wezen; dat zijn wel SUPERtoppers hoor!

De organisatie steekt hier veel geld en tijd in. Wil je zeggen dat het een benefiet evenement is?

En met alle respect de communicatie is tot op heden ook 0 vanuit de organisatie (moet zeggen dan Marc de Weerd van 2h2h dit wel altijd op orde had of zit hij er niet meer bij?). En misschien een stomme vraag en zie het niet persoonlijk (maar ook die moeten gesteld worden); af en toe post jij over dit gala zoals het aankondigen van wedstrijden. Doe jij de PR/communicatie voor het gala vanuit de organisatie?

Ook Rutz Promotions biedt al een lange tijd van te voren (volgens mij meer dan 6 maanden) de line-up aan het kaartkopende publiek (en natuurlijk valt er wel eens een partij af). Ook is het organisatorische niveau van 2h2h me wel eens tegengevallen (voorbeelden; lege Edenhal, Sterrenboksen, gala wat 1 uur duurde incl. 3 pauzes)...

Dus zie het als opbouwende kritiek en niet als negatieve kritiek. Inderdaad er zitten een paar partijen bij waarvoor ik wel een kaartje zou kopen natuurlijk.

sportfan
05-08-2005, 17:11
ik ben uiterst objectief.........maar ik geef je toch gelijk marco...coleman, kevin, igor, alexander.....come on....iedereen ging toch ook naar de arena..... dit is nog veel beter.

Deels heb je gelijk! Alleen het is nu 5 augustus en er zou nog zoveel kunnen gebeuren...

Op papier / www zijn deze namen/partijen inderdaad veel beter dan de Arena maar deze waren ruimschoots van te voren aangekondigd en gingen ook vrijwel allemaal door!

Vind het ook gek dat wanneer 1 of 2 vechters (meestal geruchten) NIET zouden vechten op een gala in de Arena iedereen zijn woordje klaar heeft (en dit terwijl Rutz meerdere malen bewezen heeft reserves in te zetten!) maar dat bij 2h2h/gg de oordelen 'iets' milder zijn... Maar goed we wachten wel af tot we in Ahoy zijn en wie er in de ring verschijnt...

Marco (scheids)
05-08-2005, 17:35
De organisatie steekt hier veel geld en tijd in. Wil je zeggen dat het een benefiet evenement is?
Dat hoor je mij niet zeggen hoor, maar ik kijk naar de line-up ... en zie dat die er NU al goed uitziet.

En misschien een stomme vraag en zie het niet persoonlijk (maar ook die moeten gesteld worden); af en toe post jij over dit gala zoals het aankondigen van wedstrijden. Doe jij de PR/communicatie voor het gala vanuit de organisatie?
Nee die doe ik niet, ik zet die op het internet omdat ik wel eens wat inside info ontvang en die met jullie dan deel.

Ook Rutz Promotions biedt al een lange tijd van te voren (volgens mij meer dan 6 maanden) de line-up aan het kaartkopende publiek (en natuurlijk valt er wel eens een partij af). Ook is het organisatorische niveau van 2h2h me wel eens tegengevallen (voorbeelden; lege Edenhal, Sterrenboksen, gala wat 1 uur duurde incl. 3 pauzes)...
De ene organisator is de andere niet, n lege Edenhal was jammer, maar daar zullen ze zelf hun leering wel uit hebben getrokken, Sterrenboxen is een proef geweest, niet echt goed uitgevallen voor t publiek, wel publiciteit voor onze sport, en dat gala van 1 uur ken ik me niet voor de geest halen.

Dus zie het als opbouwende kritiek en niet als negatieve kritiek. Inderdaad er zitten een paar partijen bij waarvoor ik wel een kaartje zou kopen natuurlijk.
Van opbouwende kritiek kan iedereen alleen maar leren, maar ik lees zo veel negatieve dingen, en als ik naar de line-up kijk snap ik dat niet en dat probeerde ik duidelijk te maken.
Begrijp goed ik reageerde als de persoon Marco en niet uit name van de organisatie he !! dus voel ik me ook niet persoonlijk aangevallen, ik geef mn mening en jij ook ... no problem :wink: !!

We vind ik t jammer dat de mensen niet wachten tot 28 aug daarna weet men echt meer, de organisatie had ook kunnen zeggen dat Fedor in Ahoy vocht, maar het lijkt men toch verstandig om te wachten hoe Fedor uit zn match komt op 28 aug. dat vindt ik verstandig !!
En ik weet dat er heel veel mensen een heleboel tijd (en geld) instoppen om Ahoy onvergetelijk te maken, en om Ahoy op de vechtsport wereldkaart te zetten dan vindt ik niet dat ze vooraf al afgebrand worden, bewaar dat dan voor na 09 oct. [/b]

Aaronk
05-08-2005, 17:58
marco was is jou deel in de organisatie?

Wheelie
05-08-2005, 18:09
Marco, ik denk dat iedereen de huidige line-up top vind want dat is ook zo.
Ik vind de line-up ook top en zal er zeker bij zijn, maar er is zelfs al een tegenstander genoemd voor Fedor en dat schept verwachtingen ;)
Het is voor de Fedor fans dus wel een teleurstelling als straks blijkt dat die niet vecht
Zie dit stuk wat ik gescanned heb uit de Ringsports :

http://img16.imageshack.us/img16/2813/r18wv.gif

Wheelie
05-08-2005, 18:10
http://img16.imageshack.us/img16/2813/r18wv.gif

Marco (scheids)
05-08-2005, 18:19
marco was is jou deel in de organisatie?

Geen, behalve dat ik daar scheids, en diverse bijeenkomsten bijwoon betreffende reglementen etc etc .......

smike
05-08-2005, 18:47
je punt is nu duidelijk Marco :D

Ik heb alle vertrouwen in dit gala, kan niet wachten op de dvd ;)

Ossie
05-08-2005, 19:52
De line-up is wel goed. Dat zonder meer. er staan zeker wat toppers op het programma....
Het enige wat mij een beetje dwarszit is dat de organisatie iedereen een beetje lekker maakt met namen als fedor, Crocop en Hoost, en het misschien achteraf helemaal niet kan waarmaken. Ze zeggen dat ze geen valse verwachtingen willen scheppen, maar dat doen ze op deze manier wel.

Ronny
05-08-2005, 21:58
dat is al 10x gezegd ossie

Ossie
06-08-2005, 02:57
dat is al 10x gezegd ossie

Correctie Ronny. 11x........

}|^-_-^|{
06-08-2005, 18:35
dat is al 10x gezegd ossie

yup en omdat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurt mag het best wat vaker gezegd worden toch? :wink:

Anonymous
06-08-2005, 18:37
er komt in elk geval een emanilienko.

}|^-_-^|{
06-08-2005, 19:00
er komt in elk geval een emanilienko.

en er is vast ook nog wel een filipovic te vinden in kroatie ;)

Jeru
06-08-2005, 19:12
er komt in elk geval een emanilienko.

en er is vast ook nog wel een filipovic te vinden in kroatie ;)

Alexander Emelianenko vecht tegen René Rooze. Tenminste zo is het nu geregeld.

Highline
06-08-2005, 21:50
ik geloof btw niet dat hoost komt om te vechten. een paar weken na dit gala is toch de final elimination? ik denk niet dat hij heel de k-1 finale laat schieten voor 1 partijtje in nederland

Jeru
06-08-2005, 21:52
Final Elimination is op 23 september en Rotterdam Rumble op 9 oktober. Wordt inderdaad vrij krap.

Highline
06-08-2005, 21:53
Friday, Sep, 23 2005 is final elimination zal kunnen als hoost geen blessures ofzo heeft dat hij er dan 2 weken later toch is :)

Anonymous
06-08-2005, 23:57
Ik begrijp af en toe niet waarom de mensen zo negatief zijn zeker met zo´n line-up ! !
Hoe vaak heb je in je leven zo line-up gezien, en de mogelijkheid om die te bezoeken??

Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye
Imro Main vs Wiliam Diender
Jerrel Venetiaan vs Ashwin Balrak
Rodney Faverus vs Gokan Saki
Alexander Emilianenko vs Rene Rooze
Gilbert Yvel vs Mark Coleman
Kevin Randelman vs Igor Vovchanchin
Valentijn Overeem vs Anthony Hardonk
Gegard Mousasi vs Stefan Klever
Ronny Rivano vs Chico Martinez

En dan de mogelijheid hebben dat Ernesto & Fedor daar ook nog komen vechten? en als die ook op de line up komen te staan zullen hun tegenstanders ook geen koekies zijn.

Geef mij eens een voorbeeld van een gala (buiten Japan en Amerika om) waar je zo´n line-up ziet met 2h2h, M1, K1, K1-max, Pride, UFC veteranen??

Dan ook nog eens bedenkend dat er op full Pride regels gevochten wordt?

IK BEGRIJP DE NEGATIVITEIT VAN SOMMIGE MENSEN NIET !!!

Je kan ook positief reageren naar een organisatie die hier heel veel tijd, energie en geld in steekt, en hopen dat de line-up misschien NOG beter kan worden.

niets aan toe te voegen!

Jay Hoov
06-08-2005, 23:58
Ik was het hierboven...Ik ben een beeteje dronken :D

Ossie
07-08-2005, 00:05
Drink er nog een :wink:

sportfan
07-08-2005, 00:30
Ik zal we weer 'negatief' zijn maar begrijp ik goed dat ook Rizzo en Le Banner (voorgestelde tegenstanders Fedor en Hoost) niet vechten? Of krijgen deze vechters andere tegenstanders?

ashihara
07-08-2005, 00:54
hoe zit het met lee murray, is dr al een tegenstander of zekere deelname bekend?

Aaronk
07-08-2005, 13:22
ik wil in het voor programma tegen ashihara

Anonymous
07-08-2005, 14:15
Gilbert tegen Coleman ik ben benieuwd.Gilbert by ko (hoop ik).

}|^-_-^|{
07-08-2005, 15:01
Als Fedor vecht, vecht hij tegen Rizzo toch? Zo wordt het aangekondigd in de RingSports en ik neem aan dat de organisatie geen valse verwachtingen wil scheppen...