PDA

View Full Version : Alanya



dtgerald
18-07-2005, 19:31
Ik heb net een last minute geboekt naar Turkije Alanya wie is daaral eens geweest?

lady in red
18-07-2005, 19:51
Ik ben dinsdag teruggekomen. tis erg mooi daar, het was vorige week rond de 38 graden. je hebt 2 stranden, het cleopatrastrand is het mooist/schoonst.
dr zijn best wel veel dingen die je daar kunt doen bijv duiken.

ohja als je geld gaat wisselen bij een change office moet je vaak tussen 10 en 20 procent betalen voor hun ´dienst´, maar er zijn 2 automaten waar je euros kunt halen. als je sieraden en ´dure´ dingen koopt is met de euro vaak goedkoper

met welke maatschappij ga je? ik ging met fly air en ik had 14 uur vertraging :shock:

veel plezier

Sjaak
18-07-2005, 20:05
Kijk je uit daar :!:

dtgerald
18-07-2005, 20:08
Ik ben dinsdag teruggekomen. tis erg mooi daar, het was vorige week rond de 38 graden. je hebt 2 stranden, het cleopatrastrand is het mooist/schoonst.
dr zijn best wel veel dingen die je daar kunt doen bijv duiken.

ohja als je geld gaat wisselen bij een change office moet je vaak tussen 10 en 20 procent betalen voor hun ´dienst´, maar er zijn 2 automaten waar je euros kunt halen. als je sieraden en ´dure´ dingen koopt is met de euro vaak goedkoper

met welke maatschappij ga je? ik ging met fly air en ik had 14 uur vertraging :shock:

veel plezierWij zitten op 300 meter van het cleopatrastrand :shock: 14 uur vertraging dat is lekker dat hoop ik toch niet.Ik ben even de naam kwijt waar we mee vliegen Onur air dacht ik :lol:.Heb je nog tips voor het uitgaansleven?Ik zag iets van Crazy horse en de latin bar ofzo.

lady in red
18-07-2005, 20:15
dr is een hele leuke openluchtdisco maar ik ben de naam kwijt :oops:
voor de rest zitten de meeste disco´s enzo bij elkaar, robin hood en james dean zijn leuk maar dr zijn veel meer leuke clubs, het ligt er ook aan welke dag je bent.

dtgerald
18-07-2005, 20:35
dr is een hele leuke openluchtdisco maar ik ben de naam kwijt :oops:
voor de rest zitten de meeste disco´s enzo bij elkaar, robin hood en james dean zijn leuk maar dr zijn veel meer leuke clubs, het ligt er ook aan welke dag je bent.Thanks voor de tips.Ja Sjaak ik zal uitkijken ik trek wel een shirt aan van bomb squad :lol: .

bryan
19-07-2005, 11:00
o en neem je boks beugel mee..ben daar 2 jaar gelden geweest bijna elke dag was het raak...

dtgerald
19-07-2005, 13:40
o en neem je boks beugel mee..ben daar 2 jaar gelden geweest bijna elke dag was het raak...Ik krijg niet zo snel ruzie met wie had je ruzie dan?Met van die engelse neandertalers zeker?Ik ga om te feesten.