PDA

View Full Version : Thai Camps



Biiyen
19-07-2005, 11:31
Kan iemand me helpen, ik heb een aantal kamps verzameld waar ik graag heen wil gaan. De een voor de omgeving en het farrang vriendelijke karakter en de andere omdat er gewoon goed gethaibokst wordt.

Kent iemand de camps en heeft iemand er misschien zelf ervaringen mee?

1.
Rawai Muay Thai
http://www.rawaimuaythai.com/

2.
WMC Lamai
http://www.onkohsamui.com/eng/index.html

3.
Kaewsamrit gym Bangkok
http://www.kaewsamrit.com/

4. Pattaya

Nog iemand goede camps in de aanbieding?

The Maniac
19-07-2005, 11:54
Persoonlijk vind ik Kaewsamrit gym Bangkok een van de betere goede all round training zowel bosken als kicks en knieen hele goede begleiding buurt van de centrum en de alle belangerijkste het is gewoon bikkelen.

Biiyen
19-07-2005, 11:58
Persoonlijk vind ik Kaewsamrit gym Bangkok een van de betere goede all round training zowel bosken als kicks en knieen hele goede begleiding buurt van de centrum en de alle belangerijkste het is gewoon bikkelen.

idd Kaewsamrit heb ik gekozen omdat er echt getrained wordt en het is toch enigzins farang friendly.

payap
19-07-2005, 12:04
check de foto's hier :


http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=11598&start=50

vorige maand hebben wij in het wmc camp getraind. men is er erg farang vriendelijk (camp is erop ingesteld maar er trainen weinig thais.) er wordt hard en fanatiek getraind maar je kan dat zelf aangeven en men bekijkt ook je niveau.

de trainers zijn top en erg vriendelijk en relax. hanarong is de hoofd trainer maar is er alleen s'middags (tenminste toen wij er waren), nokweed davi geeft er ook les en is een van thailands grootste ex kampioenen en lucky is ex wereldkampioen gewoon boksen geweest. verder nog duang ook een ex rajadamnern stadium kampioen en nog enkele trainers die ook nog zelf vechten. ook ene alex traint er en regelt wat zaken. hij is ook een vechter en heeft oa een paaar ajar terug nog tegen jomhod gevochten. (by the way nokweed heeft een keer gewonnen en verloren tegen jomhod)

trainingen zijn van 7 - 9 en 5 - 7 maar in die 2 uur wordt je helemaal afgemat.

en je zit aan het einde van het lamai uitgaanscentrum vol met bars, shops en massagesalons e.d.

er trainen ook veel gasten uit de hele wereld en je maakt ook snel contact hierdoor.

en 100 m van het strand !

Biiyen
19-07-2005, 12:09
check de foto's hier :


http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=11598&start=50

vorige maand hebben wij in het wmc camp getraind. men is er erg farang vriendelijk (camp is erop ingesteld maar er trainen weinig thais.) er wordt hard en fanatiek getraind maar je kan dat zelf aangeven en men bekijkt ook je niveau.

de trainers zijn top en erg vriendelijk en relax. hanarong is de hoofd trainer maar is er alleen s'middags (tenminste toen wij er waren), nokweed davi geeft er ook les en is een van thailands grootste ex kampioenen en lucky is ex wereldkampioen gewoon boksen geweest. verder nog duang ook een ex rajadamnern stadium kampioen en nog enkele trainers die ook nog zelf vechten. ook ene alex traint er en regelt wat zaken. hij is ook een vechter en heeft oa een paaar ajar terug nog tegen jomhod gevochten. (by the way nokweed heeft een keer gewonnen en verloren tegen jomhod)

trainingen zijn van 7 - 9 en 5 - 7 maar in die 2 uur wordt je helemaal afgemat.

en je zit aan het einde van het lamai uitgaanscentrum vol met bars, shops en massagesalons e.d.

er trainen ook veel gasten uit de hele wereld en je maakt ook snel contact hierdoor.

en 100 m van het strand !

kun je de prijs nog ritselen want 1000 euro (trainen en slapen) voor 1 maand is echt idioot..... bij bv Rawai ben ik voor 450 euro(trainen en slapen) klaar voor 1 maand.

payap
19-07-2005, 12:28
Heb 18 euro betaald per dag. Dat is 2 x trainen, ontbijt en de luxe bungalow met airco en tv. we zaten zelf in het hotel aan de overkant met groot zwembad. we bleven een week maar met een groep van 13 man.

prijzen liggen denk ik ook aan welke kamer je neemt en evt ontbijt. wij hadden de meest luxe.

Biiyen
19-07-2005, 12:33
Heb 18 euro betaald per dag. Dat is 2 x trainen, ontbijt en de luxe bungalow met airco en tv. we zaten zelf in het hotel aan de overkant met groot zwembad. we bleven een week maar met een groep van 13 man.

prijzen liggen denk ik ook aan welke kamer je neemt en evt ontbijt. wij hadden de meest luxe.

my bad.... 1000 eurie is de prijs van een arrangement met vliegticket. Dus zonder ticket zal het ook ongeveer neerkomen op die 450 euro ofzo.

Is een airco eigenlijk wel verstandig voor je luchtwegen als je daar zit? of was het juist aangenaam?

payap
19-07-2005, 12:41
Moet zeggen dat rising sun en ik s'nachts de airco uit hadden meestal. overdaag ben je weinig in je hok maar dan ging ie aan zodat t wat cool was. zelf heb ik nooit last van airco's maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

weet ook niet wat standaard prijzen zijn voor die trainingen. misschien dat justi het weet ?

moet wel zeggend at ze veel trainers hadden en iedereen wel veel aandacht kreeg. Denk dat er veel goede kampen zijn maar je wel idd een farang vriendelijk kamp moet hebben want er schijnen er te zijn waar je aan je lot wordt overgelaten emt een trapzak.

heb je contact gehad met dit camp ?

Biiyen
19-07-2005, 12:51
Moet zeggen dat rising sun en ik s'nachts de airco uit hadden meestal. overdaag ben je weinig in je hok maar dan ging ie aan zodat t wat cool was. zelf heb ik nooit last van airco's maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

weet ook niet wat standaard prijzen zijn voor die trainingen. misschien dat justi het weet ?

moet wel zeggend at ze veel trainers hadden en iedereen wel veel aandacht kreeg. Denk dat er veel goede kampen zijn maar je wel idd een farang vriendelijk kamp moet hebben want er schijnen er te zijn waar je aan je lot wordt overgelaten emt een trapzak.

heb je contact gehad met dit camp ?

alleen per eamel, nog niets concreets hoor. Ik zit namelijk met een aantal zeer vervelende nevenzaken hier in Schweineland. Maar gaan doe ik 100% al weet ik nog niet precies wanneer en waar. Zeker is ook dat ik Rawai en Lamai erg aantrekkelijk vind.

Antonius
19-07-2005, 13:17
He Raziël,

Wat dacht je van Sitpholek Gym te Pattaya.
Kijk ook op http://www.sitpholek.com of sitpholek.tk
Eigen trainer. Goeie begeleiding. Niks op aan te merken.
:P

Gr.

Biiyen
19-07-2005, 13:39
He Raziël,

Wat dacht je van Sitpholek Gym te Pattaya.
Kijk ook op http://www.sitpholek.com of sitpholek.tk
Eigen trainer. Goeie begeleiding. Niks op aan te merken.
:P

Gr.

ja idd Sitpholek zeggen heel veel Nederlanders waaronder ook een aantal adapten hiero.

Het lijkt me erg top daar, alleen heb ik begrepend at ze daar geen eigen accomodatie hebben en je dus bent aangewezen op Thiase louche hotelletjes enzo..... Daar moet ik echt over nadenken enzo, als ik er al aan denk dat ik na het trainen terug kom op me kamer en de boel is gejat....


@Payap - Trainen WMC slapen en trainen kost omgerekend 350 euro per maand. zeg 26 trainigsdagen dan zit je op 13 a 14 euro de dag. wat jij zei dus.

marcelt
20-07-2005, 23:53
Ik ga over twee weken, maar ik ga naar verschillende plekken. Chiang Mai, Ubon en Koh samui. Over Lanna MT Camp in Chiang Mai kan je enorm veel lezen op www.muaythailand.com. ook wordt daar geschreven over andere kampen. Ook op www.siamstyle.nl lees je de ervaringen met Mt kampen Van Olof Mirande.

Jeru
20-07-2005, 23:56
Als je naar Ubon gaat kun je naar het kamp van Ole Laursen!!

http://www.legacygym.com/

Lex
21-07-2005, 02:07
Siptolek is leuk maar wel heel erg klein, voordeel is dat de eigenaar een nederlander is,

Sidyongtong is heel erg goed alleen niet zo farangvriendelijk en naar mijn inziens duur..10 minuten op de pads kost 200 baht. Daarna kan je verder op de bokzakken.
Het duurt daar effe voordat je in de groep wordt opgenomen.

Verder in Pattaya heb ik goede ervaringen bij Tony's gym. Zeer farangvriendelijk en goedkoop vergeleken bij de anderen. 280 baht voor een dag (15.00 t/m 21.00 uur) uren lang zijn ze met je bezig, privetrainer zeer geduldig enz enz. Verder vinden de trainers het ook gezellig om met je te gaan stappen en drinken dat ze kunnen. 2 maanden geleden is er een trainer daar nog kampioen geworden.

Succes Lex