PDA

View Full Version : Slecht nieuws over Lucia



NormaR
20-07-2005, 12:37
Ik hoor net van mijn broer dat ze tijdens een training waarschijnlijk haar achillespees heeft gescheurd. Het gevecht gaat dus niet door of ze vecht met een been waar ze slecht op kan staan. De komende dagen wordt daarover beslist. Zul je altijd zien. Het hoogtepunt van haar carriere en dan krijg je dit....BAALBAALBAAL!!!

Anonymous
20-07-2005, 12:54
klote voor je zus. Herstel snel Lucia Rijker!

ICON
20-07-2005, 13:05
NEEEEJJ dit is e cht kut!!!!!!


hoop dat ze nog kan vechten


en klote voor je zus?? is lucia de zus van NormaR?

payap
20-07-2005, 13:20
Shit ! meen je niet ?

dat zou echt kl..te zijn.

succes en beterschap voor Lucia !

Johan H
20-07-2005, 13:32
wat verrot ofnie

echt jammer voor haar als het niet door zou
gaan we wensen haar allemaal heeeeeeeeeeel
erg veel beterschap en een
dikke kus van uit Enschede :thumbs:

Boem Boem
20-07-2005, 14:07
Wat een kl.te bericht;hopelijk valt het allemaal mee......

Beterschap Lucia!!

OSU

Chris

Jay Hoov
20-07-2005, 14:13
Neeeeeee!
Echt klote dit, beterschap!

Remco
20-07-2005, 14:47
Heel veel beterschap!

mossad
20-07-2005, 14:55
Ontzettend balen. Ik denk dat Lucia mevrouw Martin op één been ook nog wel verslaat, maar het is niet verstandig met zo'n blessure te vechten. Het herstel zal ook heel lang duren als het afgescheurd is. Hoop dat Lucia alsnog kan vechten want deze kans mag niet aan haar voorbij gaan.

Anonymous
20-07-2005, 15:34
het levert haar dan zowiezo 250000 dollar op toch? Of het verstandig is, zeker niet. Kan de match niet over worden gedaan?

Sjaak
20-07-2005, 15:47
Als ze echt haar achillespees heeft gescheurd dan is dat een hele zware blessure :cry: en kan het wel is over voor haar zijn.

Hoop maar van niet.

NormaR
20-07-2005, 16:56
het levert haar dan zowiezo 250000 dollar op toch? Of het verstandig is, zeker niet. Kan de match niet over worden gedaan?

Ik hoop het maar aangezien dit min of meer een publiciteitsstunt was n.a.v. de dvdrelease van Million dollar baby vraag ik me dat af. Enfin, de komende dagen hoor ik meer. Het is uiteindelijk een arts die daarover beslist. Het zou ook zwaar kut zijn als ze enigszins opgelapt toch gaat vechten en dan verliest vanwege die blessure. Hoe het contract er precies uitziet weet ik niet dus ik heb geen idee of ze als nog die 250000 ontvangt. Ik denk het niet. Ze kreeg die blessure omdat ze op aanraden van haar trainer toch doorging met een training terwijl ze eigenlijk uitgeput was. Vanwege een oude knieblessure belastte ze het andere been meer en daar heeft ze nu die achillespeesblessure. Normaal luistert ze wel naar haar lichaam maar er staat nu zoveel op het spel dat dat ouwe mechanisme van onvoorwaardelijke gehoorzaamheid aan de trainer (zeer herkenbaar bij vechters die vroeger bij Johan hebben getraind) toch weer de kop op stak.

NormaR
20-07-2005, 23:10
ik heb inmiddels gehoord dat het gevecht gewoon nog doorgaat. Het valt blijkbaar allemaal mee.

payap
20-07-2005, 23:35
:thumbs: da's goed nieuws Norma!

Ronald
21-07-2005, 00:00
ik heb inmiddels gehoord dat het gevecht gewoon nog doorgaat. Het valt blijkbaar allemaal mee.
Super, zou anders écht jammer zijn geweest!

LOCO
21-07-2005, 00:41
Oh man, hoop echt voor haar dat ze het gevecht aan kan gaan. Dit zal natuurlijk automatisch winst voor haar betekenen want "she beats the crap out of her opponents.....:D " Wens haar sterkte met verdere herstel in ieder geval,.

Osu

LOCO

The Bulldog
21-07-2005, 01:00
ik heb inmiddels gehoord dat het gevecht gewoon nog doorgaat. Het valt blijkbaar allemaal mee.

Yeah (gonna be a million dollar) BABY!!!

NormaR
21-07-2005, 10:32
Nou toch niet. Bob Arum heeft het toch afgelast. Ik lees dit net op het sherdog box-forum:

Rijker injured while training!
"Million Dollar Lady" PPV is off...
Superstar Lucia Rijker is injured, sustaining a ruptured Achilles tendon while training and as a result Top Rank's 'Million Dollar Lady' championship boxing card at the Mandalay Bay Events Center on July 30 is off. Bob Arum of Top Rank made the announcement today. Rijker, wearing a soft cast and on crutches today, is scheduled for surgery with famed sports orthopedic surgeon Dr. Tony Daly in Los Angeles on Thursday. Rijker was scheduled to take on Christy Martin to headline the 'Million Dollar Lady' championship event at the Mandalay Bay Events Center on July 30. However, while training yesterday, Rijker told her handlers she heard a 'loud popping sound' and felt a sharp pain. Rijker, born in Amsterdam, has a professional record of 17-0 with 14 knockouts. Martin has a record of 46-3-2 with 21 knockouts. She lives and trains in Orlando, Fla.

mama
21-07-2005, 10:34
shit................
misschien toch ff lucia opbellen om te vragen of dat juist is

Anonymous
21-07-2005, 11:10
Tering. Jammer man, maar wel beter zo, lijkt mij. Als ze toch was gaan vechten had ze er denk ik toch wel last van gekregen tijdens de match. Nu maar hopen dat ze de wedstrijd nog een andere keer door laten gaan.

Marco
21-07-2005, 11:48
damn, ik hoop dat ze snel hersteld en dat de partij er alsnog komt, want die Christy Martin verdiend een goed pak slaag van Lucia en Lucia verdiend de poen en de publiciteit!

mossad
21-07-2005, 12:00
Dat is een zware blessure. Ze is er dan minstens 6 maanden uit. Ik hoop dat de partij later nog gevochten kan worden.

Anonymous
21-07-2005, 15:21
Rijker mist Million Dollar Lady-gevecht
LOS ANGELES/AMSTERDAM - Kickbokser Lucia Rijker moet noodgedwongen afzien van haar lucratieve gevecht om één miljoen dollar op 30 juli in Las Vegas. Rijker, die de partij verdiende met haar prominente bijrol in de succesfilm 'Million Dollar Baby' van Clint Eastwood, heeft tijdens een training haar achillespees gescheurd. Dat meldden promotor Top Rank en Rijkers woordvoerster op donderdag.

Rijker gaat donderdag al onder het mes in Los Angeles en zal zeker vier maanden nodig hebben om te herstellen. De 37-jarige Amsterdamse was volop in training voor het gevecht tegen de Amerikaanse Christy Martin. De partij in het Mandalay Bay Events Center in Las Vegas kreeg in de Verenigde Staten veel publiciteit en was omgedoopt tot 'Million Dollar Lady'. Het zou rechtstreeks te zien zijn op de betaaltelevisie.