PDA

View Full Version : Gezocht : Mixfight Knokploeg( krijgen gratiz bier )



Impulse
25-07-2005, 20:17
Wat me vandaag is gebeurt ga je niet geloven, slaat gewoon nergens op!!

Kom ik thuis van het werk, hele dag al pijn in mn nek en beginsel van voorhoofdholte ontsteking, dus best wel chago. Kom ik de grote hal in van mijn flat staat er zo'n gozer in de lift en laat de lift strak voor mn neus dicht gaan, maar kon nog net op tijd op de knop drukken zodat de deuren weer open gingen. Stap die lift in en vraag hem : is het een beetje kleine moeite om de liftdeuren open te houden, je zie toch dat ik mee wil. Zegt dat jong kan je zelf ook wel. Waarop ik als zoiets had van :roll:

Ik antwoordde daarop : heb je polio ofzo, beetje respect voor de mensen die hier wonen. Begon hij ineens in zijn eigen taal te lullen en toen werdt ik helemaal pissig. Ik zei : je bent in nederland dus praat je ook gewoon nederlands en anders rot je maar op. Kreeg ik alle ziektes naar mn hoofd geslingerd en bedreigen, ik nog pissiger waarop ik zei dat zijn hele leven een ziekte was. Gelulkkig was ik op mn verdieping aangekomen maar ik was zo in staat om in de lift te blijven staan en mee te gaan naar de verdieping en vanaf daar van de galerij af te pleuren, krijg gewoon moordneigigen. :twak: :evil:

Maar het feit dat ik gewoon netjes vraag of het een beetje te veel moeite is op de deuren open te houden is al teveel voor die gasten. :evil:

Dus kom maar MF knokploeg, voor de gene die nog wat extra willen traine, kom naar Ede, bier staat koud

Mickey
25-07-2005, 20:37
Tering! Wat een idioot zeg!
En hij woont daar dus ook in die flat?

Dan kom je hem vast ook wel vaker tegen..
Hoewel ik ook geneigd zou zijn zon idioot over de railing te pleuren
denk ik toch niet dat het heel verstandig is.. ;)

Te meer omdat jij uiteindelijk degene gaat zijn die fout was
volgens de wet.. en hij (indien hij de val overleefd) niets
geen juridische consequenties hoeft te dragen..

De vraag is dus.. Is die idioot een strafblad waard?
Zo ja.. Ik zou zeggen: Zorg ervoor dat je hem niet op een auto keilt.
Ze nee.. Gewoon negeren.

Tsuki
25-07-2005, 20:39
met een bivakmuts op 's avonds laat opwachten en afrossen, geen getuigen geen problemen

Impulse
25-07-2005, 20:49
gelukkig zit mn hersens niet vol met troep van de voorhoofdholte ontsteking en kon ik me nog aardig in houden om die gozer niet neer te hoeken.

niets of niemand is het waard om een strafblad te krijgen, maar het is gewoon het gevoel dat je op dat moment heb.

Maar een feit is een feit , zulke gasten kunnen niet eens normaal een discussie voeren of een vraag beantwoorden zonder te gaan dreigen en allerlei ziektes naar je hoofd geslingerd krijg.

Wat is jullie redenering daarin?

NTT-FX
25-07-2005, 21:35
Respect snaai je niet maar moet je verdienen ; of het nou netjes gaat of niet.
Easy deal.

Idd was de respons van die gast wat onbeschoft maar vervolgens gooi jij als eerste een ziekte er tegenaan en eis je respect op.
Wie kaatst ...

Beetje eng idee dat je dan meteen zoiets hebt van ; de beuk erin ( ... )
Als je dan niet echt lekker kunt met de mensen in je woonomgeving ; negeer ze dan iig.
Dan heb je zelf niet de stress en volgens mij scheelt het voor iedereen een hoop gedoe.

Mijn twee eurocent ;)

Guru
25-07-2005, 21:51
Mijn redenering is dat je op Geert Wilders moet stemmen. 8)

Ton
25-07-2005, 21:56
Ik heb er zowieso al een tering hekel aan als mensen in een andere taal die ik niet kan verstaan tegen mij beginnen te praten, en al helemaal met zo'n opzet als die gast....!

Kan me goed voorstellen dat je zo iemand op dat moment spuug zat bent en neer wilt hoeken... Maarja wat dan het verstandigst is, daar valt altijd over te twijvelen.

Bier drinken in Ede lijkt me daar in tegen ook niet verkeerd ;)

Impulse
25-07-2005, 21:59
Ik zie nu dat ik een stuk ben vergeten neer te zetten waaruit nu blijkt dat ik als eerst heb gezegd dat hij polio heeft. terwijl hij dat als eerst heeft gedaan, waarop mijn respons was of hij dat had. Stom Stom Stom :twak:

Het verstandigst is die kloothommel te negeren, maar ja dat gaat nogal moeilijk als dat maar blijft vloeken, dreigen en al dat soort dingen.
Op het moment heb je zoiets van gozer houd je bakkes dicht want je kan te ver gaan. Omdat ik zelf kickboxen doe weet ik van mezelf dat je je gewoon in moet houden en bewaren voor in de sportschool en dan gewoon op een bokszak of op pats te gaan botvieren, maar de ge8en op dat moment neemt dan ff de overhand.......

Nu ik wat afgekoeld ben, ben ik ook blij dat mijn zelfbeheersing de overhand had genomen. Als ik verbaal had gezegd dat ik hm zou slaan dan was ik inderdaad fout geweest. Bedoel kom op, jullie gaan me niet vertellen dat je nooit de GEDACHTE heb gehad om iemand te rammen die je maar loopt te pushen en te pushen. Er over denken mag, maar niet gaan uiten. Of is dat een verkeerde gedachten :oops:

En in mijn geval was het al een rot dag, kwakkelend gezondheid ( nekpijn en beginnend voorhoofdholte ontsteking ) dus dan kan je naar mijn mening al helemaal niet zoveel hebben.

Aaronk
25-07-2005, 22:55
jij zat fout.

lunatic
25-07-2005, 22:58
Motiveer je antwoord Aaronk ;)

Silat
25-07-2005, 23:59
wat zei je? Pas op ik doe aan Mixfight.nl?? :lol:

jou terrein he... dan ben je snel geneigd de baas te spelen. Maar hij had wel de deur even netjes voor een dame open mogen houden.

ROIDRAGE
26-07-2005, 01:14
gewoon je rotweiler op los laten :wink:

Impulse
26-07-2005, 06:54
wat zei je? Pas op ik doe aan Mixfight.nl?? :lol:

jou terrein he... dan ben je snel geneigd de baas te spelen. Maar hij had wel de deur even netjes voor een dame open mogen houden.

hehe nee, ik ben niet zo'n persoon die zegt dat ik aan vechtsport doe. Wat schiet ik er zelf mee op om dat te zeggen. Niets.
:wink:

bryan
26-07-2005, 08:31
geen getuigen geen problemen

mijn motto... :thumbs:

Anonymous
26-07-2005, 09:07
er zijn ergere dingen in het leven.

Ronny
26-07-2005, 09:14
impulse...misschien had die jongen ook z'n dag niet. je overdrijft een beetje..hij was irritant, en zijn eerste reactie was niet netjes, maar jouw response op hem was even erg.


move on! :thumbs:


@guru....eat shit loser

Anonymous
26-07-2005, 10:53
impulse...misschien had die jongen ook z'n dag niet. je overdrijft een beetje..hij was irritant, en zijn eerste reactie was niet netjes, maar jouw response op hem was even erg.


move on! :thumbs:


@guru....eat shit loser

x2

Anonymous
26-07-2005, 12:20
Jezus, een knokploeg afsturen op iemand die de liftdeur niet openhoudt?

Voor serieuze verzoekjes van mixfightleden kan je me heus op de lijst zetten maar dit raakt kant nog wal!

Damn!

ashi76
26-07-2005, 12:31
Als we nou allemaal 1 zo'n pisvlek over het balkon (wel minstens 10 hoog) pleuren is het probleem binnnen 3 dagen opgelost. ;)

Anonymous
26-07-2005, 13:22
Dus hier heb jij een knokploeg voor nodig? haha wat een held zeg

Ossie
26-07-2005, 13:39
impulse...misschien had die jongen ook z'n dag niet. je overdrijft een beetje..hij was irritant, en zijn eerste reactie was niet netjes, maar jouw response op hem was even erg.


move on! :thumbs:


@guru....eat shit loser

x2


yep, ronny heeft zo zijn heldere momenten :D


Idd. Vooral dat 'eat shit loser' loser vond ik erg filosofisch. Met die opmerking verwoordt Ronny wat ik al langer dacht over Guru.

Virus
26-07-2005, 14:52
Jezus, een knokploeg afsturen op iemand die de liftdeur niet openhoudt?

Dit raakt kant nog wal!

Damn!

Inderdaad... :lol:

Impulse
26-07-2005, 16:10
ach ja, ieder zn eigen mening. MAAR knokploeg was inderdaad ff overdreven, weet ik ook nu ook wel :wink:

nu blijkt dus net dat deze jongeman niet alleen met mij maar ook met meerdere mensen ( paar weken geleden ) een probleem veroorzaakt.

hoorde net van een buurman dat hij wederom niet de liftdeur open hield alleen dit keer voor wat oudere mensen. Hun kleinzoon liep daarbij en vondt het dus ook ontzettend onsociaal dat hij dat niet deed. Alleen bij deze escaleerde het dus wel. De jongen sloeg gewoon op die kleinzoon in. Resultaat : politie werdt erbij gehaald met 3 getuige, en 2 oudjes flink over de zeik.

En dan moet je niet aankomen van misschien had hij zn dag niet...... Gozer spoort gewoon niet!

Wederom een zaak zinloos geweld :evil:

Anonymous
26-07-2005, 16:25
:shock: de liftdeur niet openhouden...jeez, waar praten we over :shock:

als dat je enige probleem is... :roll:

Anonymous
26-07-2005, 16:40
:shock: de liftdeur niet openhouden...jeez, waar praten we over :shock:

als dat je enige probleem is... :roll:

uhmm gastje, als je beter leest gaat niet alleen daarover. Het gaat om het feit dat mensen om het kleins geringst iets maar hoeft te gebeuren dat ze doorslaan. Zie maar wat er vanmiddag is gebeurt. En in dit geval is het die liftdeur ja! Dat heeft die jongen dus nodig gehad om te doen wat hij heeft gedaan

Ronny
27-07-2005, 11:44
je zou het ook kunnen omdraaien impulse....(typisch die naam)

Die gozer krijgt steeds gezeik over een liftdeur die hij niet openhoud. Ik persoonlijk zou er niet op reageren. Ik woon ook in een flat en het gebeurt mij ook weleens...boe fuckin'hoe.

Dat het rammen wordt met die kleinzoon zal ook wel aan die kleinzoon gelegen hebben.

Ronny
27-07-2005, 11:46
fijne flat by the way.

Anonymous
27-07-2005, 14:01
@ ronny, tuurlijk kan je het omdraaieen ( alle zaken kan je omdraaien ) dat hij elke keer gezeik heeft, maar dan moet hij ook bij zichzelf gaan kijken. Als hij het gezeik gewoon zat is van mensen over wat dan ook, dan moet hij het toch anders gaan doen.

Hoe je het ook wendt of keert, het valt nooit goed te praten wat er is gebeurt.

Wat betreft die kleinzoon: ik was daar natuurlijk niet bij en het kan ook aan hem hebben gelegen. Weet dus niet wat er tussen die discussie en gevecht heeft plaatsgevonden. Dat weet alleen de mensen die er wel bij waren.

Nou wat een fijne flat, nou moet ik wel zeggen dat de meeste trouble makers uit het gebouw zijn. Als ze er niet uitgetrapt zijn omdat ze de huur niet betalen of dat ze gewoon lekker zijn verhuisd naar een ander gebouw om daar de bewoners te gaan pesten.