PDA

View Full Version : uropees titelgevecht tussen Per Eklund en Chico Martinez



SmG
26-07-2005, 01:24
Op 20 november aanstaande heeft promotor Angelo Meola de hand weten te leggen op een Europees titelgevecht in de klasse -75kg.

Chico 'EL Toro' Martinez, uitkomend voor zijn vaderland Spanje, zal het opnemen tegen de ijzersterke Zweed Per Eklund. Laatstgenoemde vechter geldt internationaal als één van de sterkste freefighters ter wereld in zijn klasse.

Het gevecht is afgesproken op -75kg.
Per Eklund komt uit voor het 'Super Pro team' en wordt o.a. gecoacht door voormalig topvechter Patrick Erikson.

Volgens topcoaches Bob Schrijber en Appie Echteld gaat 'El Toro' een zwaar avondje tegemoet. Beiden zijn zeer onder de indruk van de verrichtingen van de Zweedse vechter.

Anonymous
26-07-2005, 02:38
Wie nog een clip van Per Eklund wil zien moet naar www.superpro.se en
dan bij downloads the best of Eklund aanklikken.

Dennuz
26-07-2005, 09:00
Super voor Chico dat hij een kans krijgt voor de Europese titel, het zal idd. geen makkelijke opgave zijn maar hoop natuurlijk dat Chico hem sloopt..

Suc6 iniedergeval!

Tsuki
26-07-2005, 10:57
Per is een keer bij ons wezen trainen , die gast is echt SUPER ....... chico zal zijn handen meer dan vol hebben aan deze gigant

Anonymous
26-07-2005, 12:55
Toppartij! En leuk eindelijk eens een Zweed in Nederland te zien vechten!

Alleen verloor Chico toch van Nelson om de Nederlandse titel, hoe kan hij nu dan om de Europese titel vechten?

Waarom niet eerst tegen iemand als Jan Overduin voor de Nederlandse titel en dan de winnaar tegen Per?

Peete
26-07-2005, 13:03
Toppartij! En leuk eindelijk eens een Zweed in Nederland te zien vechten!

Alleen verloor Chico toch van Nelson om de Nederlandse titel, hoe kan hij nu dan om de Europese titel vechten?

Waarom niet eerst tegen iemand als Jan Overduin voor de Nederlandse titel en dan de winnaar tegen Per?

Yep, Jan Overduin is een topper :thumbs:

DK
26-07-2005, 13:08
dat het titel gebeuren niet serieus genomen moet worden is ondertussen al heel lang duidelijk.

als een vechter zo een kans krijgt zegt hij natuulijk niet nee joh dat kan ik toch niet maken, ik heb twee nederlandse titel gevechten gehad en beide verloren dus dan kan ik niet voor een europese titel vechten. Nee dan pakt hij die kans gewoon, omdat het wel leuk is om te kunnen zeggen dat je europees kampioen bent. want voor de leeken klinkt het namelijk nog wel interessant.

Anonymous
26-07-2005, 13:17
dat het titel gebeuren niet serieus genomen moet worden is ondertussen al heel lang duidelijk.

als een vechter zo een kans krijgt zegt hij natuulijk niet nee joh dat kan ik toch niet maken, ik heb twee nederlandse titel gevechten gehad en beide verloren dus dan kan ik niet voor een europese titel vechten. Nee dan pakt hij die kans gewoon, omdat het wel leuk is om te kunnen zeggen dat je europees kampioen bent. want voor de leeken klinkt het namelijk nog wel interessant.

Je hebt gelijkt. Hij verloor inderdaad ook van Tapilatu. Ik probeer hier Chico niet naar beneden te halen want ik vind het goede en sympathieke vechter.

De verantwoordelijkheid ligt hier toch bij de organisatie. Waarom niet eerst tegen Overduin voor de Nederlandse titel in Enschede en laat de winnaar uitkomen tegen Eklund voor de ET op het afscheidsgala in december.

Per Eklund is natuurlijk wel een Europees titelgevecht waardig.

sportfan
26-07-2005, 15:48
Op 20 november aanstaande heeft promotor Angelo Meola de hand weten te leggen op een Europees titelgevecht in de klasse -75kg.


Niets tegen het gevecht op zich hoor... maar goed dat er bij staat "een Europees titelgevecht in de klasse -75kg" dat is op z'n minst wel realistisch gezegd... en niet "DE Europese titel ". Bij mij rijzen er vragen zoals;

- welke bond?
- wie is de huidige kampioen?
- wie zijn de andere uitdagers?

Ik ben met DK eens dat de titels tochniet meer serieus genomen worden.

Johan H
26-07-2005, 20:49
sportfan=correct

maaaar toch hopen dat chico wint,is wel stoer als het oosten een beetje beter op papier komt te staan :lol:

maar chico veel succes en we zitten er allemaal weer hoor om je te steunen! succes

Marco (scheids)
27-07-2005, 16:00
Ik wil niet zeiken maar toch ben ik benieuwd voor welke bond dit gevecht zal plaatsvinden. Ook m.b.t. de regels.

Rings.