PDA

View Full Version : trainings arbeid JWP



Anonymous
27-07-2005, 13:12
van www.boonchu.com :
Two days after the fight I was back on the plane by myself for another three weeks in Thailand before heading to the Max. Once I got back, training picked up another two notches. We were running 12km in the morning before 5 rounds Thai pads and bag work, then afternoon we would run another 8km in 37 degree heat, 15 min skip, 2 rounds shadow, 6 Thai pads, 3 boxing pads, 4 bag, 20 min grapple against 4 Thai's, 20x5 kicks on the bag, 2 shadow, 300 sit up's, 50 chin up's. :roll: :shock:

Groetjes

Fr3ddy
27-07-2005, 20:01
Al die moeite voor niets... :mrgreen:

payap
27-07-2005, 20:14
Vondt JWP eigenlijk niet de mindere van Kraus in dit gevecht op de K-1 max. Miscchien is JWP net als Buakaw te veel muay thai vechter en trapt hij te veel (wat eigenlijk toch goed zou moeten zijn :? )

Maar JWP is een topper en zou hem graag een keer in holland aan het werk willen zien tegen een spong ofzo.

Anonymous
27-07-2005, 22:13
JWP vocht in de Superleague tegen el Amrani, toen kon je zien dat hij totaal niet gewend was om meer dan 2 stoten achterelkaar te krijgen, ik neem aan dat hij daar wel op getrained heeft maar dan wel in Thailand waar ze nu eenmaal niet met combo's werken, ik denk wel dat 1 van de beste thaiboxers van de wereld is.

Octavius
27-07-2005, 23:25
Raar schema. Veel lopen erin. Lange sessies. Niks sport speciefiek.

mr ko
28-07-2005, 01:47
Komt Albert kraus weer uit voor bully`s gym???

Ronny
28-07-2005, 09:36
Raar schema. Veel lopen erin. Lange sessies. Niks sport speciefiek.

gewoon een oerdegelijke work-out...

niets mis mee.

Fr3ddy
28-07-2005, 15:00
JWP vocht in de Superleague tegen el Amrani, toen kon je zien dat hij totaal niet gewend was om meer dan 2 stoten achterelkaar te krijgen, ik neem aan dat hij daar wel op getrained heeft maar dan wel in Thailand waar ze nu eenmaal niet met combo's werken, ik denk wel dat 1 van de beste thaiboxers van de wereld is.
Heb je zijn partij tegen Sackmongkol weleens gezien?

Anonymous
28-07-2005, 15:15
JWP vocht in de Superleague tegen el Amrani, toen kon je zien dat hij totaal niet gewend was om meer dan 2 stoten achterelkaar te krijgen, ik neem aan dat hij daar wel op getrained heeft maar dan wel in Thailand waar ze nu eenmaal niet met combo's werken, ik denk wel dat 1 van de beste thaiboxers van de wereld is.
Heb je zijn partij tegen Sackmongkol weleens gezien?

Nee maar las wel op zn site dat Sakmonkol hem getrained heeft voor deze k1max.
Vertel...

Highline
29-07-2005, 18:56
Komt Albert kraus weer uit voor bully`s gym???

nee team super pro / friends gyn olv dennis krauweel in zevenbergen