PDA

View Full Version : vraag: hoe vaak heeft dekker tegen balentine gevochten ?



bloody
28-07-2005, 18:40
Hoevaak heeft dekker tegen balentine gevochten ? Als ik de hl bekijk dan zie ik meerdere partijen tegen elkaar. Waren zij aan elkaar gewaagd en wie waren er in die tijd dat beide nog jonkies waren ook erg succesvol ?

Wix
28-07-2005, 18:41
3x. 2x winst Balletine en 1x winst Dekker.

payap
28-07-2005, 19:25
En 3 x was het een close finish en een geweldige partij !


wie waren er in die tijd dat beide nog jonkies waren ook erg succesvol ?

Ballentine is een stuk ouder dan Dekkers. Toen Ballentine jong was had je milo el geubli en joao vierra als zijn grote tegenpolen in zijn geichtsklasse (80's)

toen dekkers jong (maar wel op zijn top - of deze naderde) was toen was alleen ballantine van zijn niveau.

Anonymous
28-07-2005, 19:29
dus ballentine was een beter vechter als ramon dekker ?
waarom hoor je dan zoveel over dekker en niet zoveel over ballentine ?

payap
28-07-2005, 19:35
Ballentine was zeker niet beter dan Dekkers (ook niet minder vindt ik overigens) Dekkers is echt een knokker met ko. Ballentine was snel en atletisch.

Dekkers heeft denk ik wel 5 x zoveel partijen gevochten als Ballentine en overal en tegen iedereen en bij alle bonden. Ook heel veel in Thailand. Ballentine is toch meer in zijn eigen circuit blijven hangen (mtbn connectie's). In nederland en af en toe een partij in het buitenland.

sportfan
28-07-2005, 22:44
Ballentine was zeker niet beter dan Dekkers (ook niet minder vindt ik overigens) Dekkers is echt een knokker met ko. Ballentine was snel en atletisch.

Dekkers heeft denk ik wel 5 x zoveel partijen gevochten als Ballentine en overal en tegen iedereen en bij alle bonden. Ook heel veel in Thailand. Ballentine is toch meer in zijn eigen circuit blijven hangen (mtbn connectie's). In nederland en af en toe een partij in het buitenland.

Deels mee eens. Ballentine heeft wel 2 x terecht van Dekkers gewonnen alhoewel ik de uitslagen van de laatste 2 partijen net andersom vond...dus de 2e voor Dekkers en de 3e voor Ballentine...

Daarnaast heeft Ballentine wel bijvoorbeeld Sangtenoi "The Deadly Kisser" verslagen op punten terwijl Dekkers daarvan verloor. Andere type vechters. Ik denk ook dat vooral in Thailand Balentine niet geliefd was vanwege zijn stijl waarvan moeilijk te winnen is! Dekker vecht wat statischer.

Vergeet ook niet dat Ballentine in een aantal gewichtsklassen hoger een paar Rings titels pakte rond zijn 40e....

Beide waren absolute topvechters. Hun 2e partij met ellebogen was bruuuuut!

makavelli
29-07-2005, 14:16
Die partij van Dekkers tegen "The Deadly Kisser" in Thailand had Dekkers eigenlijk dik gewonnen. Hij overklaste hem op alle fronten, trapte en stootte hem vijf rondes lang de ring door. In de laatste ronde gaf Ramon hem een elleboog waardoor heel zijn voorhoofd openscheurde en alles onder het bloed zat, Sangtenoi kon bijna niks meer zien door het bloed.

De tweede keer dat ze tegen elkaar stonden in NL overklaste Dekkers hem weer en won toen wel op punten.

Dekkers was in Thailand geliefder om hij altijd voor de KO ging.
Ik denk dat Dekkers voor een Thai moeilijker te bevechten was omdat hij met 1 techniek de partij kan beslissen en net zo hard trapte als een thai.

sportfan
29-07-2005, 14:56
Die partij van Dekkers tegen "The Deadly Kisser" in Thailand had Dekkers eigenlijk dik gewonnen. Hij overklaste hem op alle fronten, trapte en stootte hem vijf rondes lang de ring door. In de laatste ronde gaf Ramon hem een elleboog waardoor heel zijn voorhoofd openscheurde en alles onder het bloed zat, Sangtenoi kon bijna niks meer zien door het bloed.

De tweede keer dat ze tegen elkaar stonden in NL overklaste Dekkers hem weer en won toen wel op punten.

Dekkers was in Thailand geliefder om hij altijd voor de KO ging.
Ik denk dat Dekkers voor een Thai moeilijker te bevechten was omdat hij met 1 techniek de partij kan beslissen en net zo hard trapte als een thai.

Klopt idd de eerste partij in Thailand die had ie eigenlijk moeten winnen ja...vooral na die scheur bij Sangtenoi.

De tweede keer in NL won hij idd op punten.

bloody
29-07-2005, 15:07
thanks voor de uitgebreide uitleg

Highline
29-07-2005, 16:05
ramon heeft idd 3 keer tegen ballentine gevochten. ik vond dat ramon de 2de wedstrijd tegen ballentine had gewonnen aangezien het op thaise regels was maar goed.

sangtiennoi en ramon hebben 3 keer tegen elkaar gevochten namelijk in volgens mij japan, 2de keer in thailand en dde 3de keer in nederland. ramon heeft alleen de laatste wat tevens een satteliet gala was op punten gewonnen. de 2de had hij ook gewonnen maar ach de thaise jury dacht er anders over

Anonymous
29-07-2005, 18:39
2x en 2x dekker

Highline
29-07-2005, 19:50
2x en 2x dekker

bijna goed ;)

sportfan
29-07-2005, 19:57
ramon heeft idd 3 keer tegen ballentine gevochten. ik vond dat ramon de 2de wedstrijd tegen ballentine had gewonnen aangezien het op thaise regels was maar goed.

Was die 2e wedstrijd niet op europese Muay Thai regels met ellebogen en knieen naar het hoofd toegestaan?

Highline
29-07-2005, 20:06
ramon heeft idd 3 keer tegen ballentine gevochten. ik vond dat ramon de 2de wedstrijd tegen ballentine had gewonnen aangezien het op thaise regels was maar goed.

Was die 2e wedstrijd niet op europese Muay Thai regels met ellebogen en knieen naar het hoofd toegestaan?

klopt als een bus, hele mooie wedstrijd alleen ligt de band waarom ie staat al 2 maanden bij voodoochild aka jarno ;)

Anonymous
29-07-2005, 21:35
2x en 2x dekker

bijna goed ;)


zeg het dan.....nou wil ik ook weten

Highline
29-07-2005, 22:35
2x en 2x dekker

bijna goed ;)


zeg het dan.....nou wil ik ook weten

had ik al gezegd. 3 keer tegen ballentine en de eerste 2 verloren en de 3de met 1 punt verschil gewonnen door ramon