PDA

View Full Version : Old School Vale Tudo: Cage Fight Tournament II



Reversal of Dan
29-07-2005, 20:21
Daarnet heb ik Cage Fight Tournament II weer es uit de kast getrokken... Willie Peters beukt drie gasten in elkaar, bare knuckle + kopstoten en knieen onder de gordel... Brute gevechten...

Wat een BIZARRE gasten hadden ze eigenlijk bij elkaar geraapt voor die show:


-Eduardo Rocha, een Braziliaan met flauwekul fightrecord van 125-0 (klinkt dat bekend?), met GEEN stand-up skills...

-Alexander Zaluski, greco-roman worstelaar uit Belarus, die beschikt over een monster suplex (te zien in zijn introductiefilmpje), maar in zijn partij tegen Rocha niet veel meer doet dan het hek vasthouden...

-Richard Anderson, vage Zweed die combat sambo deed (die tegenwoordig een van de TOP BJJ leraren van Scandinavie is, meen ik).

-gekke Amerikaan Sean McCully, nog de meest allrounde vechter van het stel, met ze muay thai en BJJ...

-een zo mogelijk nog vreemdere, opgejuicte Amerikaan Allan Harris, met tribal tattoo op ze rug, nerd bril en een zelfverzonnen vechtstijl (Ne-Waza? WTF???)... Harris herinner ik me nog van een andere free fight tape waar hij gemolesteerd werd door Hans Nijman...

-Tim Tubox, een shootwrestler uit Belgie, die het ook aardig deed maar eerst in ze oog werd geprikt, en daarna verloor op knie in de ballen door:

-Hubert Numrich, reus van een Duitster met Tong Po paardestaartjes en austin powers-borsthaar...

-En dan onze worstelaar Willie Peters die als een sloophamer drie gasten (harris, numrich en rocha) de tering in beukt...


old school man, OLD SCHOOL hahaha

LordSinned
29-07-2005, 22:18
een zo mogelijk nog vreemdere, opgejuicte Amerikaan Allan Harris, met tribal tattoo op ze rug, nerd bril en een zelfverzonnen vechtstijl (Ne-Waza? WTF???)... Harris herinner ik me nog van een andere free fight tape waar hij gemolesteerd werd door Hans Nijman...

Zijn plakplaat op zijn rug bleef goed zitten, ondanks dat hij werd gebruikt om de vloer schoon te dweilen. :lol:

Aaronk
30-07-2005, 02:11
:lol: 8) :? :twisted: :P :cry: :oops: :roll: :thumbs: :twak:

Remco
31-07-2005, 14:02
Mooie recap, inderdaad: those where the days!

Numerich is hilarisch!

DK
31-07-2005, 16:26
ne waza is japans voor grond gevecht. dit is ook de term die in het judo gebruikt wordt

Reversal of Dan
31-07-2005, 16:30
ne waza, yea ik weet wat het betekent. maar als je Allen Harris erover hoort spreken denk je WTF?

"I practice Ne Waza, which is a blend of martial arts which incorporates kicking, punching and several styles of submission holds..."

Anonymous
02-08-2005, 11:47
Op zich was die Allen Harris toch niet slecht? Hij had Willie Peeters in een verwurging maar deze beet hem waarop hij los liet. Tegen Hans Nijman deed hij het ook niet slecht, scoorde 2 rope-escapes voordat hij in een front neck lock liep.

Peeters was overigens wel de terechte winnaar van het toernooi. Jammer dat hij met pensioen is. Ik mis hem wel in de ring!

Trismegistos
02-08-2005, 12:10
Humhum, Die Eduardo rocha heb ik vorig jaar mee getraind in brazil, en die kan echt wel grondvechten. Niet de beste zwarte bander waar ik mee gerold heb, maar zeker geen pannekoek. Hij vertelde dat ie in de finale helemaal stuk zat door zijn voorgaande partij. Heb niet staand met em getraind, maar daar zal ie ongetwijfeld niks van bakken. MMA kende ze toen nog nie echt, ieder deed gewoon zijn ding.
Trouwens hij heeft een leuke school in Fortaleza voor wie er toch met vakantie gaat. Je kan er een maand lang dagelijks trainen incl. fitness voor zo'n 30 Euro ongeveer.

Reversal of Dan
03-08-2005, 00:43
cool zeg van rocha... volgens mij was bij zwarte bander onder royler...

hij had 1 hele zware partij tegen een gekke rus, 20 minuten puur worstelen, en daarna tegen richard anderson (die hij vrij snel vastknoopte en ko sloeg vanuit de mount)... dus hij was zeker helemaal stuk toen hij tegen willie moest... willie had 2 hele snelle overwinningen dus was een stuk verser..

allen harris was niet erg slecht, maar ik vond het gewoon nogal een vage gast haha