PDA

View Full Version : The violence of Ricardo Arona



maartenjackie
31-07-2005, 15:05
i was watching arona vs jackson,with the commentary turned off so i could hear everything you normally cant..

we all know arona hits jackson hard with the heel,and then tells the ref to stop the fight
after rampage recovers,arona says "so sorry,man" and quinton says "ok"
then later on arona accidentaly elbows jackson,and again apologizes

now we all know he probably could have won the fight if he kept attacking after the heel but showed mercy,but instead took a vicious powerbomb/headbutt from hell
and we saw how angry he was afterward

what have we seen since then?
he brutally choked out his next opponent and held it way longer than he should have
and then damn near killed sakuraba
compassion is no longer an aspect of ricardo arona,it seems to have been replaced by a rabid killer instinct
this fight with silva will be an interesting one for sure...

Silat
31-07-2005, 15:11
ja ik hoop dat Silva hem heeeeel zwaar ko ramt

Ossie
31-07-2005, 15:17
Hoe kwaad of aggressief dan ook, ik geloof erin dat Silva Arona kan hebben.
Mijn gok is dan ook: Silva winnaar door KO in ronde 1.

Jay Hoov
31-07-2005, 20:34
ja ik hoop dat Silva hem heeeeel zwaar ko ramt

x2 :thumbs: :thumbs:

Mike
31-07-2005, 20:39
i was watching arona vs jackson,with the commentary turned off so i could hear everything you normally cant..

we all know arona hits jackson hard with the heel,and then tells the ref to stop the fight
after rampage recovers,arona says "so sorry,man" and quinton says "ok"
then later on arona accidentaly elbows jackson,and again apologizes

now we all know he probably could have won the fight if he kept attacking after the heel but showed mercy,but instead took a vicious powerbomb/headbutt from hell
and we saw how angry he was afterward

what have we seen since then?
he brutally choked out his next opponent and held it way longer than he should have
and then damn near killed sakuraba
compassion is no longer an aspect of ricardo arona,it seems to have been replaced by a rabid killer instinct
this fight with silva will be an interesting one for sure...

ik wist niet eens dat je niet met je hiel van onderen in het gezicht mocht trappen ? Dat maak ik iig op uit de reactie van arona. Dat kan toch niet zo zijn ? Footstomps en soccerkicks mag wel maar van onderen trappen/hielen naar het gezicht niet ? :? wie legt t me ff uit ?

wanderlei gaat arona slopen en dat is maar goed ook dan kan niemand achteraf als Alistair Overeem MW kampioen is zeggen dat hij niet van de tot dan toe allerbeste heeft gewonnen namelijk Wanderlei. Iedereens droomfinale hier is natuurlijk D-man vs the Axe murderer en ik verwacht dat die er komt en dat Alistair als overwinnar uit de strijd komt, hopelijk op KO maar dat is bijzaak.

Mike
31-07-2005, 20:40
i was watching arona vs jackson,with the commentary turned off so i could hear everything you normally cant..

we all know arona hits jackson hard with the heel,and then tells the ref to stop the fight
after rampage recovers,arona says "so sorry,man" and quinton says "ok"
then later on arona accidentaly elbows jackson,and again apologizes

now we all know he probably could have won the fight if he kept attacking after the heel but showed mercy,but instead took a vicious powerbomb/headbutt from hell
and we saw how angry he was afterward

what have we seen since then?
he brutally choked out his next opponent and held it way longer than he should have
and then damn near killed sakuraba
compassion is no longer an aspect of ricardo arona,it seems to have been replaced by a rabid killer instinct
this fight with silva will be an interesting one for sure...

ik wist niet eens dat je niet met je hiel van onderen in het gezicht mocht trappen ? Dat maak ik iig op uit de reactie van arona. Dat kan toch niet zo zijn ? Footstomps en soccerkicks mag wel maar van onderen trappen/hielen naar het gezicht niet ? :? wie legt t me ff uit ?

wanderlei gaat arona slopen en dat is maar goed ook dan kan niemand achteraf als Alistair Overeem MW kampioen is zeggen dat hij niet van de tot dan toe allerbeste heeft gewonnen namelijk Wanderlei. Iedereens droomfinale hier is natuurlijk D-man vs the Axe murderer en ik verwacht dat die er komt en dat Alistair als overwinnar uit de strijd komt, hopelijk op KO maar dat is bijzaak.

Mike
31-07-2005, 20:40
ik wist niet eens dat je niet met je hiel van onderen in het gezicht mocht trappen ? Dat maak ik iig op uit de reactie van arona. Dat kan toch niet zo zijn ? Footstomps en soccerkicks mag wel maar van onderen trappen/hielen naar het gezicht niet ? :? wie legt t me ff uit ?

wanderlei gaat arona slopen en dat is maar goed ook dan kan niemand achteraf als Alistair Overeem MW kampioen is zeggen dat hij niet van de tot dan toe allerbeste heeft gewonnen namelijk Wanderlei. Iedereens droomfinale hier is natuurlijk D-man vs the Axe murderer en ik verwacht dat die er komt en dat Alistair als overwinnar uit de strijd komt, hopelijk op KO maar dat is bijzaak.

Tsuki
01-08-2005, 10:23
silva sloopt arona echt niet, die gast kan echt wel wat hebben en maakt het iedereen moeilijk, dit gaat arona winnen op punten .......................

Biiyen
01-08-2005, 10:55
silva sloopt arona echt niet, die gast kan echt wel wat hebben en maakt het iedereen moeilijk, dit gaat arona winnen op punten .......................

idd de laatste paar wedstrijden van Silva waren niet echt om over naar huis te schrijven (onderschatting?). Vond hem ongeinspireerd vechten, leek routinematig ipv met het hart. Zet hij die weg door dan heeft Arona goeden kansen. Is Wandy weer ouderwets Wandy dan gaat Arona eraan...... :maskills:

ROIDRAGE
01-08-2005, 11:49
silva sloopt arona echt niet, die gast kan echt wel wat hebben en maakt het iedereen moeilijk, dit gaat arona winnen op punten .......................

helemaal correct :thumbs:

phranq
01-08-2005, 11:53
silva sloopt arona echt niet, die gast kan echt wel wat hebben en maakt het iedereen moeilijk, dit gaat arona winnen op punten .......................

x2

Jochem
01-08-2005, 11:53
Silva wil vechten tegen Shogun, om te bewijzen dat zijn cluppie het beste is. Naar mijn mening gaat ie dus alles geven, tenzij shogun eerst moet knokken, en dan verwacht ik dat ie verliest op Guillotine. (Vrijdag tegen Alistair gerold, ik kan nog steeds niet slikken :roll: )

Ronny
01-08-2005, 12:24
arona is taai en maakt een gede kans tegen silva...wordt zeker geen KO.

eerder een beslissing.

maartenjackie
01-08-2005, 13:45
Arona gaat winnen

Mike
04-08-2005, 21:24
Arona gaat winnen

echt niet

Arona gaat KO in de 1ste ronde na een flurry of punches and knees to the face :lol:

maartenjackie
05-08-2005, 01:03
nooit

migyur
05-08-2005, 18:25
arona moet gruwelijk ko, na die open wond van saku gevingerd te hebben :lol:

Iggy
07-08-2005, 21:26
Afmaken die kerel!!!!!!!!!!