PDA

View Full Version : Euro's & MMA



Anonymous
02-08-2005, 13:17
Wat valt er te verdienen bij bijvoorbeeld een SHOOTO partij of een 2H2H partij?? (voor een beginnende vechter)

Highline
02-08-2005, 13:21
Wat valt er te verdienen bij bijvoorbeeld een SHOOTO partij of een 2H2H partij?? (voor een beginnende vechter)

ligt er denk aan of je al in een hoge klasse zit. als je daar je eerste of 2de partijtje draait krijg je alleen de eer ;)

Chico
02-08-2005, 13:42
vanaf b klasse toch??

Anonymous
02-08-2005, 13:51
er valt dus geen eurotje in te verdienen totdat je naam hebt gemaakt?

Highline
02-08-2005, 14:16
er valt dus geen eurotje in te verdienen totdat je naam hebt gemaakt?

dat denk ik

Chico
02-08-2005, 14:19
soms moet je nog betalen om mee te doen ;)

Aaronk
02-08-2005, 15:52
tenzij je de kancho bent en gewoon begint met pro partijen natuurlijk

Anonymous
03-08-2005, 13:36
Kancho.. hoe heb jij dat voor elkaar gekregen en wat verdiende je zo ongeveer met dat gevecht?

The Bulldog
03-08-2005, 15:45
er valt dus geen eurotje in te verdienen totdat je naam hebt gemaakt?

en een beetje terecht is dat wel toch.... eerst werken dan betaald krijgen.

Anonymous
04-08-2005, 12:37
Wat valt er te verdienen bij bijvoorbeeld een SHOOTO partij of een 2H2H partij?? (voor een beginnende vechter)
Als beginner kom je niet in aanmerking voor een partij op een 2h2h gala.

Je kunt meteen als pro-vechter beginnen in Shooto of RINGS-regels (groot vraagteken ?), je verdient wat knaken. Niemand kent je dus niet zoveel. Je krijgt in de meeste gevallen denk ik alleen wel een genadeloos pak slaag..
Net als die vogel die tegen Dalgliesh zo mooi KO ging in 5 sec. bij RINGS.

Of je bent echt heel goed en je schiet binnen korte tijd door naar de top :lol:

Anonymous
04-08-2005, 13:26
freddy komt nog eens ergens :D

wat een onzin man, ga eerst trainen en kijken wat je trainingsmaatjes van je heel laten, ga dan na een paar jaar over wedstrijdjes denken en denk nooit en echt nooit aan geld, want er iets aan over houden is in deze sport voor heel weinig mensen weggelegd.

Hee Rik , deze vraag komt niet zomaar uit de lucht vallen .. ik train al een geruime tijd . Ik wil wel eens een stapje verder maar daar zou ik wel wat mee willen verdienen. wordt er wel eens een startbedrag gehanteerd ? en bij winst bevoorbeeld een bonus..
of bijvoorbeeld wanneer je een goeie partij levert een bepaald bedrag ..bij een lay and pray pot een enkele ticket naar huis.. zoiets zouden ze moeten doen .

Highline
04-08-2005, 13:32
freddy komt nog eens ergens :D

wat een onzin man, ga eerst trainen en kijken wat je trainingsmaatjes van je heel laten, ga dan na een paar jaar over wedstrijdjes denken en denk nooit en echt nooit aan geld, want er iets aan over houden is in deze sport voor heel weinig mensen weggelegd.

Hee Rik , deze vraag komt niet zomaar uit de lucht vallen .. ik train al een geruime tijd . Ik wil wel eens een stapje verder maar daar zou ik wel wat mee willen verdienen. wordt er wel eens een startbedrag gehanteerd ? en bij winst bevoorbeeld een bonus..
of bijvoorbeeld wanneer je een goeie partij levert een bepaald bedrag ..bij een lay and pray pot een enkele ticket naar huis.. zoiets zouden ze moeten doen .

vergeet het nu maar. in je eerste paar wedstrijden krijg je ecth geen geld (in nederland tenminste)

Anonymous
04-08-2005, 13:37
freddy komt nog eens ergens :D

wat een onzin man, ga eerst trainen en kijken wat je trainingsmaatjes van je heel laten, ga dan na een paar jaar over wedstrijdjes denken en denk nooit en echt nooit aan geld, want er iets aan over houden is in deze sport voor heel weinig mensen weggelegd.

Hee Rik , deze vraag komt niet zomaar uit de lucht vallen .. ik train al een geruime tijd . Ik wil wel eens een stapje verder maar daar zou ik wel wat mee willen verdienen. wordt er wel eens een startbedrag gehanteerd ? en bij winst bevoorbeeld een bonus..
of bijvoorbeeld wanneer je een goeie partij levert een bepaald bedrag ..bij een lay and pray pot een enkele ticket naar huis.. zoiets zouden ze moeten doen .

vergeet het nu maar. in je eerste paar wedstrijden krijg je ecth geen geld (in nederland tenminste)

shit man!! ok thanks voor de info