PDA

View Full Version : Slechte scheidsrechters (Homeier en Beekman)



Anonymous
02-08-2005, 16:48
Laatst kocht ik een stapeltje dvd's van 2h2h gala's bij de FreeRShop.
Wat heb ik mij geƫrgerd aan het optreden van Marcel Homeier en Kees Beekman.
Wat een slechte scheidsrechters zijn dit zeg.
Een rsc als dit niet nodig is :twak: , 8 tellen op een choke :shock: enz. enz.
Met kop en schouders staken Marco Broersen en Gilbert Yvel boven deze twee uit.
Tijdig ingrijpen en juiste beslissingen zit bij deze laatste twee scheidsrechters in het bloed.

Jullie mening?

Aaronk
02-08-2005, 16:53
jij vergeet 1`hele slechte scheids.

}|^-_-^|{
02-08-2005, 16:55
je mist er idd 1

makavelli
02-08-2005, 17:20
Het probleem is dat sommige bijna niks van het grondwerk weten.
Ik heb Homeier al heel vaak zien zien breaken omdat dat hij dacht dat er geen actie op de grond was, terwijl de een van de vechters muurvast in een triangle choke of guilotine zat

Kameleon
02-08-2005, 18:06
Iedereen maakt wel eens een fout. Ook de scheidsrechter. Afgelopen keer in de ArenA vond ik het helamaal bagger...

Chico
02-08-2005, 18:09
*zucht*

zo ben ik vierde geworden op het NK... toch jochem :mrgreen:

TheSkindo
02-08-2005, 23:51
Idd, aan die 2 heb ik me vaak doodgeergerd.......

micha
03-08-2005, 09:55
kan er iemand foto's plaatsen want ik ben niet zo goed in namen. ik weet dat Heath niet echt "fan"was van zo'n langere magere :?

Mickey
03-08-2005, 10:33
Zo! Dit is al eerder tot in den treure besproken.
Sommmige acties zijn gewoon niet goed te praten.
Zoals het laten opstaan van 2 vechters terwijl 1 een snoeiharde
triangle heeft zitten.

Wat dat betreft vind ik het top dat Rutz zn officials heeft laten scholen
door o.a. Martijn de Jong en Bert Kops

Mickey
03-08-2005, 10:33
kan er iemand foto's plaatsen want ik ben niet zo goed in namen. ik weet dat Heath niet echt "fan"was van zo'n langere magere :?

Volgens mij is dat Marcel

Jochem
04-08-2005, 13:39
*zucht*

zo ben ik vierde geworden op het NK... toch jochem :mrgreen:

;p

je bent vierde geworden omdat je tot 2x toe in een beenklem van me liep... hehe

Anonymous
04-08-2005, 19:00
OOoooooooooooo, wat maakte Rivano een paar fouten zeg :shock:

1. Te laat ingrijpen bij de partij tussen Thonhauser vs. Dolgov, iedereen aan de kant stond al te schreeuwen, maar Rivano liet nog een paar seconden doorgaan, zodat Dolgov even van de wereld werd gechoked.
2. Meteen een rsc bij Knaap vs. Zenzov, terwijl Zenzov daarvoor Knaap naar de grond sloeg en de partij door mocht gaan, nu was 8 tellen veel beter geweest en had deze mooie partij een waardig einde mogen hebben.

DK
04-08-2005, 20:01
OOoooooooooooo, wat maakte Rivano een paar fouten zeg :shock:

1. Te laat ingrijpen bij de partij tussen Thonhauser vs. Dolgov, iedereen aan de kant stond al te schreeuwen, maar Rivano liet nog een paar seconden doorgaan, zodat Dolgov even van de wereld werd gechoked.
2. Meteen een rsc bij Knaap vs. Zenzov, terwijl Zenzov daarvoor Knaap naar de grond sloeg en de partij door mocht gaan, nu was 8 tellen veel beter geweest en had deze mooie partij een waardig einde mogen hebben.

DAt was dolgov niet maar ladislav zak

en er waren helemaal geen 8-tellen dus die konden ook niet gegeven worden dus een regelmentiar goede rsc, roman was er in de kleedkamer nog niet bij.

}|^-_-^|{
04-08-2005, 20:42
inderdaad, wat betreft 1 ben ik het met je eens, wat betreft 2 ben je niet goed geinformeerd.

Ik vind dat Knaap bij een andere partij wel redelijk benadeeld is door een scheidsrechter die er niet helemaal bij was, namelijk bij de partij tegen Verschuren.

Anonymous
04-08-2005, 21:47
Er is maar Ć©Ć©n goede scheidsrechter in Nederland en dat is master shihan Max Mulder.

Jammer dat hij de kans niet meer krijgt door het toedoen van een stel disputen.

Waarom wordt deze master niet in ere hersteld? Zodat hij ook hier weer komt posten.

Er zijn zo weinig echte krijgskunst meesters in Nederland. Laat Nederland toch proviteren van zijn enorme kennis en kunde.

Deuce
04-08-2005, 22:06
Voor de scheidsrechters van de IMA staan in ieder geval cursussen gepland nog voor het bushido event.

Marco (scheids)
05-08-2005, 09:14
Voor de scheidsrechters van de IMA staan in ieder geval cursussen gepland nog voor het bushido event.

Jammer dat ik nou net als we in Oss zijn dat ik op Corfu zit .... had graag een Osse bbq meegemaakt ....

Anonymous
05-08-2005, 21:05
Je ontkomt deze zondag ook niet aan me marco.... 8)