PDA

View Full Version : Rotterdam Rumble



Anonymous
02-08-2005, 17:31
weet iemand hier meer over? al wat ik kan vinden is dit: http://www.ahoy.nl/event.cfm?aid=536

gaat dit uit van pride? ik vind het vreemd dat er zo weinig over te vinden is op internet

Jetli
02-08-2005, 20:29
damn dit wordt de vetste line up ooit in NL denk ik echt een mooie line up vovanchyn vs randleman en nog veeeeeeeeeeeel meer MEGAVETTE partije!!

Jay Hoov
02-08-2005, 20:32
Seeing is believing 8)

Jetli
02-08-2005, 21:17
die partijen staan vast hoor:D

}|^-_-^|{
02-08-2005, 21:24
die partijen staan vast hoor:D

er staat niks vast tot de bel voor de eerste ronde geklonken heeft.

Jetli
02-08-2005, 21:26
dat is waar :?

Marco (scheids)
02-08-2005, 21:39
Het zal niemand ontgaan zijn dat er op 9 oktober aanstaande een uniek vechtsportevenement zal plaatsvinden in het Sportpaleis Ahoy' te Rotterdam.
Aangezien er terecht veel gespeculeerd wordt omtrent de line-up, zal ik nu een aantal wedstrijden bekend maken, voor zover die niet al bekend waren.

Muay Thai fights (in willekeurige volgorde):

1. Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye (-76,5kg)
2. Imro Main vs Wiliam Diender (-72,5kg)
3. Jerrel Venetiaan vs Ashwin Balrak (+93kg)
4. Rodney Faverus vs Gokan Saki (-93kg) **

Pride fights (in willekeurige volgorde)

1. Alexander Emilianenko vs Rene Rooze (+93kg) **
2. Gilbert Yvel vs Mark Coleman (+93kg) **
3. Kevin Randelman vs Igor Vovchanchin (-93kg) **
4. Valentijn Overeem vs Anthony Hardonk (+93kg)
5. Gegard Mousasi vs Stefan Klever (-83kg)
6. Ronny Rivano vs Chico Martinez (afsceidswedstrijd Ronny Rivano)

** = Momenteel zijn alle partijen akkoord en zijn de contracten in de maak.

OP 28 AUGUSTUS AANSTAANDE ZAL FEDOR EMILIANENKO ZIJN BELANGRIJKSTE WEDSTRIJD OOIT VECHTEN, NAMELIJK TEGEN MIRKO CRO-COP, VOOR DE PRIDE ZWAARGEWICHT WERELD TITEL. AFHANKELIJK VAN DE UITKOMST VAN DEZE WEDSTRIJD, GELET OP BLESURES, WINST OF VERLIES, ZAL PAS NA DIE WEDSTRIJD BEKEND WORDEN GEMAAKT OF FEDOR DAADWERKELIJK OP 9-10 IN AHOY' ZAL VECHTEN. FEDOR HEEFT ZELF AL AANGEGEVEN TE WILLEN VECHTEN, ECHTER DE BELANGEN VANUIT PRIDE, EVENALS ZIJN MANAGEMENT SPELEN EEN UITERST BELANGRIJKE ROL. HIER ZULLEN ZEER DUIDELIJKE AFSPRAKEN OVER MOETEN WORDEN GEMAAKT.

EVENEENS GELDT VOOR ERNESTO HOOST DAT OP KORT TERMIJN BEKEND ZAL WORDEN GEMAAKT OF ERNESTO DAADWERKELIJK ZAL VECHTEN OP 9-10 IN AHOY'. OOK HIER MAG DUIDELIJK ZIJN DAT ERNESTO ZELF HEEFT AANGEGEVEN TE WILLEN VECHTEN. ECHTER HET LAATSTE WAT DE ORGANISATIE WIL IS BEPAALDE VERWACHTINGEN WEKKEN EN DAAR LATER OP TERUG KOMEN. WIJ HOUDEN JULLIE OP DE HOOGTE OMTRENT DE ONTWIKKELINGEN VAN ERNESTO.

VERDER MAG HET DUIDELIJK ZIJN DAT BOVENSTAANDE LINE-UP BESCHOUD MAG WORDEN ALS UNIEK IN NEDERLAND EN DIT IS PAS HET BEGIN. ER ZIJN VELE GESPREKKEN GEWEEST DIE HEBBEN GELEID TOT EEN LANGDURIGE EN GEZONDE SAMENWERKING TUSSEN PRIDE JAPAN EN DE NU OPGERICHTE ORGANISATIE BUSHIDO EUROPE.

DE ORGANISATIE BEHOUD ZICH ALLE RECHTEN VOOR VERRANDERINGEN OMTRENT DE LINE-UP TE WIZIGEN.


Met sportieve groeten,

BUSHIDO EUROPE

Aaronk
02-08-2005, 21:51
Ronny Rivano vs Chico Martinez VET

Wix
02-08-2005, 22:54
Renee Rooze weer in actie....dat is pas beter

}|^-_-^|{
02-08-2005, 23:01
ECHTER HET LAATSTE WAT DE ORGANISATIE WIL IS BEPAALDE VERWACHTINGEN WEKKEN EN DAAR LATER OP TERUG KOMEN. WIJ HOUDEN JULLIE OP DE HOOGTE OMTRENT DE ONTWIKKELINGEN VAN ERNESTO.

nou ben ik natuurlijk een zeikerd en een mierenneuker en ik heb overal altijd wat op aan te merken, maareh: zijn die verwachtingen niet al gewekt door in eerste instantie een flyer uit te geven waar Hoost en Fedor al op staan?

En als we toch aan het zeuren zijn: ik vind het wel een beetje een knullig verhaaltje, van een organisatie die pretendeert professioneel te zijn verwacht ik toch iets minder dan 1 spel/stijl-fout per regel.

ashi76
03-08-2005, 11:26
Het zou idd vrij matig zijn als Hoost en Fedor niet zouden komen.

Toch moet ik bekennen dat de lineup tot nu toe ook moddervet is, maar eerst zien.... dan geloven.

Atama
05-08-2005, 12:19
http://img136.imageshack.us/img136/8163/bushidoeurope7na.png

Waarschijnlijk al gevraagd maar gaat het echt gebeuren in Ahoy ?

Atama
05-08-2005, 12:25
oh ? ok dan maar wel jammer ...

http://forum.fight.ro/files/22_281.jpg

http://forum.fight.ro/files/expman4444_273.jpg

bryan
05-08-2005, 14:25
we zien het allemaal wel...

Marco (scheids)
05-08-2005, 15:23
Ik begrijp af en toe niet waarom de mensen zo negatief zijn zeker met zo´n line-up ! !
Hoe vaak heb je in je leven zo line-up gezien, en de mogelijkheid om die te bezoeken??

Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye
Imro Main vs Wiliam Diender
Jerrel Venetiaan vs Ashwin Balrak
Rodney Faverus vs Gokan Saki
Alexander Emilianenko vs Rene Rooze
Gilbert Yvel vs Mark Coleman
Kevin Randelman vs Igor Vovchanchin
Valentijn Overeem vs Anthony Hardonk
Gegard Mousasi vs Stefan Klever
Ronny Rivano vs Chico Martinez

En dan de mogelijheid hebben dat Ernesto & Fedor daar ook nog komen vechten? en als die ook op de line up komen te staan zullen hun tegenstanders ook geen koekies zijn.

Geef mij eens een voorbeeld van een gala (buiten Japan en Amerika om) waar je zo´n line-up ziet met 2h2h, M1, K1, K1-max, Pride, UFC veteranen??

Dan ook nog eens bedenkend dat er op full Pride regels gevochten wordt?

IK BEGRIJP DE NEGATIVITEIT VAN SOMMIGE MENSEN NIET !!!

Je kan ook positief reageren naar een organisatie die hier heel veel tijd, energie en geld in steekt, en hopen dat de line-up misschien NOG beter kan worden.

Tsuki
05-08-2005, 15:37
Ik begrijp af en toe niet waarom de mensen zo negatief zijn zeker met zo´n line-up ! !
Hoe vaak heb je in je leven zo line-up gezien, en de mogelijkheid om die te bezoeken??

Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye
Imro Main vs Wiliam Diender
Jerrel Venetiaan vs Ashwin Balrak
Rodney Faverus vs Gokan Saki
Alexander Emilianenko vs Rene Rooze
Gilbert Yvel vs Mark Coleman
Kevin Randelman vs Igor Vovchanchin
Valentijn Overeem vs Anthony Hardonk
Gegard Mousasi vs Stefan Klever
Ronny Rivano vs Chico Martinez

En dan de mogelijheid hebben dat Ernesto & Fedor daar ook nog komen vechten? en als die ook op de line up komen te staan zullen hun tegenstanders ook geen koekies zijn.

Geef mij eens een voorbeeld van een gala (buiten Japan en Amerika om) waar je zo´n line-up ziet met 2h2h, M1, K1, K1-max, Pride, UFC veteranen??

Dan ook nog eens bedenkend dat er op full Pride regels gevochten wordt?

IK BEGRIJP DE NEGATIVITEIT VAN SOMMIGE MENSEN NIET !!!

Je kan ook positief reageren naar een organisatie die hier heel veel tijd, energie en geld in steekt, en hopen dat de line-up misschien NOG beter kan worden.


echt balen dat hoost en fedor er misschien niet bij zijn

Ronny
05-08-2005, 15:51
sorry hoor, maar ik zie kevin, igor, alexander en rene nog staan. Dat is nog steeds weergaloos.

Tsuki
05-08-2005, 15:58
sorry hoor, maar ik zie kevin, igor, alexander en rene nog staan. Dat is nog steeds weergaloos.

oh ja verrek zo echt gaaf .................. i was being sarcastic ronny

Tsuki
05-08-2005, 15:59
deze line up rockt de pan uit ...........................

ashi76
05-08-2005, 17:28
De lineup is tot nu toe zeker vet !

Ik vind het alleen een beetje jammer dat er in 1e instantie vechters aangekondigd werden, waarvan nog verre van zeker is of deze mensen daadwerkelijk zullen knokken.
Fedor
Hoost
CroCop
Hunt

Anonymous
05-08-2005, 17:35
Ik begrijp af en toe niet waarom de mensen zo negatief zijn zeker met zo´n line-up ! !
Hoe vaak heb je in je leven zo line-up gezien, en de mogelijkheid om die te bezoeken??

Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye
Imro Main vs Wiliam Diender
Jerrel Venetiaan vs Ashwin Balrak
Rodney Faverus vs Gokan Saki
Alexander Emilianenko vs Rene Rooze
Gilbert Yvel vs Mark Coleman
Kevin Randelman vs Igor Vovchanchin
Valentijn Overeem vs Anthony Hardonk
Gegard Mousasi vs Stefan Klever
Ronny Rivano vs Chico Martinez

En dan de mogelijheid hebben dat Ernesto & Fedor daar ook nog komen vechten? en als die ook op de line up komen te staan zullen hun tegenstanders ook geen koekies zijn.

Geef mij eens een voorbeeld van een gala (buiten Japan en Amerika om) waar je zo´n line-up ziet met 2h2h, M1, K1, K1-max, Pride, UFC veteranen??

Dan ook nog eens bedenkend dat er op full Pride regels gevochten wordt?

IK BEGRIJP DE NEGATIVITEIT VAN SOMMIGE MENSEN NIET !!!

Je kan ook positief reageren naar een organisatie die hier heel veel tijd, energie en geld in steekt, en hopen dat de line-up misschien NOG beter kan worden.

De mensen hier zijn niet negatief maar gewoon kritisch. Er is in het verleden vaak veel beloofd qua matchmaking, wat achteraf niet waar is gemaakt. Nu zal het met dit gala ongetwijfeld niet zo gaan, maar vechters op een poster zetten terwijl de onderhandelingen nog moeten beginnen is toch wel wat voorbarig.