PDA

View Full Version : alistair en sherdog



zjoerd
02-08-2005, 18:39
echt triest, bijna elke x als er een topic over alistair gaat komen ze weer met van die dingen als: hij heeft geluk gehad tegen vitor en igor, en dat hij een over sized middelweight is :? wat ik al helermaal B shit vind, helermaal gezien het feit dat alistair het gewicht in 1x haalde afgelopen pride bij de weging en shogun niet maar daar hoor je niemand over.
any way ik hoop dat D-men ze gewoon weer de mond snoert :evil:

Shytown
02-08-2005, 18:45
tja, gebrek aan respect voor vechters hangt helaas samen met fora.

Jay Hoov
02-08-2005, 20:29
Jalousie is a bitch....... :evil:

Jay Hoov
02-08-2005, 20:30
Jalousie is a bitch....... :evil:

We bombaderen sherdog als Allister die titel heeft!!!!!

Dalgliesh
02-08-2005, 21:15
Jalousie is a bitch....... :evil:

We bombaderen sherdog als Allister die titel heeft!!!!!
Is dat iets met virussen?

Aaronk
02-08-2005, 21:52
nee dat doet de hamas

bloody
03-08-2005, 09:18
lekker man underdog positie hebben en ik denk dat hij de gp wint en dan is iedereen stil

Anonymous
03-08-2005, 09:21
Kijken wat ze zeggen als hij de gp wint...is het dan ook geluk?

Jay Hoov
03-08-2005, 09:26
Jalousie is a bitch....... :evil:

We bombaderen sherdog als Allister die titel heeft!!!!!
Is dat iets met virussen?

Nee, gewoon gek maken!!!!

Mickey
03-08-2005, 09:34
Sherdog.. Net boeren.. Wat ze niet kennen.. Dat vreten ze niet.

Silat
03-08-2005, 12:16
lekker belangrijk wat ze daar zeggen. het grootste deel is een nerd die niks betekent in de maatschappij en daar net doet of ie de man is omdat ie goed z'n research heeft gedaan en 3 keer raden waar de meeste vandaan komen... USA...

A.F.
03-08-2005, 14:10
lekker belangrijk wat ze daar zeggen. het grootste deel is een nerd die niks betekent in de maatschappij en daar net doet of ie de man is omdat ie goed z'n research heeft gedaan en 3 keer raden waar de meeste vandaan komen... USA...

dat zegt toch al genoeg... stelletje eikels! meest domme, oppervlakkige en simpele volkje dat er bestaat

The Bulldog
03-08-2005, 15:42
lekker man underdog positie hebben en ik denk dat hij de gp wint en dan is iedereen stil

:lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol:
DE ideale situatie...

Hij heeft verbaasd en zal blijven verbazen door de finale te halen...(hoop ik).

Anonymous
03-08-2005, 19:42
echt triest, bijna elke x als er een topic over alistair gaat komen ze weer met van die dingen als: hij heeft geluk gehad tegen vitor en igor, en dat hij een over sized middelweight is :? wat ik al helermaal B shit vind, helermaal gezien het feit dat alistair het gewicht in 1x haalde afgelopen pride bij de weging en shogun niet maar daar hoor je niemand over.
any way ik hoop dat D-men ze gewoon weer de mond snoert :evil:

Hey mensen,

laten we even realistische zijn, Alistair vecht niet voor die luitje van sherdog maar voor zich zelf dus ik denk het niet dat alistair druk zal maken, bovendien is het zo als je een profvechter bent dan moet je niet naar die de luitjes luisteren die domme opmerking over je maken dus laat ze maar uitlullen ze hebben niks te doen

The Bulldog
03-08-2005, 21:59
echt triest, bijna elke x als er een topic over alistair gaat komen ze weer met van die dingen als: hij heeft geluk gehad tegen vitor en igor, en dat hij een over sized middelweight is :? wat ik al helermaal B shit vind, helermaal gezien het feit dat alistair het gewicht in 1x haalde afgelopen pride bij de weging en shogun niet maar daar hoor je niemand over.
any way ik hoop dat D-men ze gewoon weer de mond snoert :evil:

Hey mensen,

laten we even realistische zijn, Alistair vecht niet voor die luitje van sherdog maar voor zich zelf dus ik denk het niet dat alistair druk zal maken, bovendien is het zo als je een profvechter bent dan moet je niet naar die de luitjes luisteren die domme opmerking over je maken dus laat ze maar uitlullen ze hebben niks te doen


Mee eens...