PDA

View Full Version : The contender op Dutch TV



The Maniac
05-08-2005, 13:49
RTL 7 heeft aangekondigd de reallife boks show The Contender uit te zenden op tv. RTL 7 wordt de nieuwe zender van RTL NEDERLAND en komt op de dezelfde frequentie als Yorin als dit al door iemand anders gepost is mijn excuses

Wheelie
05-08-2005, 13:59
klopt inderdaad, RTL7 gaat the contender uitzenden

ashi76
05-08-2005, 14:00
Ik had liever gehad dat ze TUF uit zouden zenden, maar het is iig een goed begin !

Wheelie
05-08-2005, 14:01
RTL7
Het geheel nieuwe RTL7 is overdag dé nieuwszender van Nederland. Continu houdt het om zijn alertheid geroemde RTLZ de kijker permanent op de hoogte, van het wereldnieuws tot en met de standen van de AEX. Maar ook bij breaking news kan de kijker dag of nacht altijd direct afstemmen op RTL7.
Meer (business) informatie verkrijgt de RTL7-kijker dankzij Business Class, Nederland In Bedrijf, Yacht Vision en het nieuwe medische consumentenprogramma Onder Controle?!.
Behalve voetbal, zijn alle prestigieuze sportevenementen zoals Wimbledon, Dakar en Masters Of Darts komend seizoen op dagelijkse basis bij RTL7 te zien.
Vertrouwd zijn de classic comedies zoals M*A*S*H en 'Allo, 'Allo!, die zoals het lijkt aan een tweede jeugd begonnen zijn.
Nieuw in Nederland is The Contender, een 17-delige realityserie waarin veelbelovende profboksers zich onder het toeziend oog van Sylvester Stallone naar een hoofdprijs van 1 miljoen dollar kunnen knokken. Ook met series zoals Walker, Medicopter 117, Cobra 11, Der Clown en She Spies zijn te zien op RTL7. Strijd Der Elementen is een nieuw populair-wetenschappelijk spelprogramma dat vanaf 16 oktober bij RTL7 te zien is. Onder leiding van Sybrand Niessen gaat een team de strijd aan met één van de vier elementen: aarde, lucht, vuur en water.
Inspelend op de groeiende behoefte van de kijker, biedt RTL7 elke werkdag om 20.30 uur een tweede kans om de favoriete Nederlandse programma's van RTL4 en RTL5 alsnog of opnieuw te bekijken. Ook komend seizoen zullen producties zoals Idols op een tweede uitzendmoment weer door honderdduizenden worden bekeken.
Reality docu's zoals De Politie Op Je Hielen, Sport, Levensgevaarlijk en Mayday Mayday maken de programmering van RTL7 compleet.

Emilio
05-08-2005, 18:30
Mja, voor de meeste Mixfighters onder ons
is het toch allemaal al oude koek ;)

Secret Weapon
05-08-2005, 22:50
Ze hebben van de contender verschillende afleveringen gemaakt en 1 daarvan draait om mixfighters!!
Op dit moment draait hier in Mexico de serie met die boksers en het is zeker wel de moeite waard!

Greetz,

Frank, Mexico

Marco
09-08-2005, 15:49
Ze hebben van de contender verschillende afleveringen gemaakt en 1 daarvan draait om mixfighters!!
Op dit moment draait hier in Mexico de serie met die boksers en het is zeker wel de moeite waard!

Greetz,

Frank, Mexico

Woon je in de buurt van resort Shangri La Caribe ? ben ik in 1998 geweest, mooi daaro !

Justinian
10-08-2005, 17:09
Niet verkeerd, hopelijk komt dat UFC-programma ook nog een keer op de buis.

Wheelie
10-08-2005, 17:13
Ze hebben van de contender verschillende afleveringen gemaakt en 1 daarvan draait om mixfighters!!


bedoel je niet gewoon the ultimate fighter

Marco
10-08-2005, 17:38
ben wel benieuwd, leuk om Sugar Ray Leonard als trainer te zien, met Sly ben k blij dat het ondertiteld wordt 8)

fighter81
10-08-2005, 22:28
Leren ze in elk geval om hun liefje roepen. ADRIENNE! Hahahaha :D

Anonymous
10-08-2005, 23:51
Ze hebben van de contender verschillende afleveringen gemaakt en 1 daarvan draait om mixfighters!!


bedoel je niet gewoon the ultimate fighter

Yep, die bedoel ik.

Wheelie
16-08-2005, 21:36
vanavond begint the contender op RTL 7
het is echt een vette show, dus ik kan het iedereen die het nog niet gezien heeft aanraden :wink:

Nickuraba
16-08-2005, 22:45
nog een x kijken die handel

Shytown
16-08-2005, 23:30
TUF wel telkens gedownload, Contender niet.
MAar ziet er goed (gekopieerd) uit

fighter81
16-08-2005, 23:31
Ik ben nu aan het kijken, echt vet die show. 8)

Anonymous
16-08-2005, 23:53
Leuke show. Zit goed in elkaar alleen door bepaalde filmeffecten kwamen beelden van Sly en SRL die dingen tegen elkaar zeiden tijdens het gevecht een beetje nep over. Of het later opgenomen was. Maar erg leuk om naar te kijken. Grappig dat je ook favorieten krijgt tijdens zo'n show. Ik was gelijk voor Alfonso, dus leuk dat hij won. Snelle jongen is dat.

mossad
16-08-2005, 23:54
Was ik^

fighter81
16-08-2005, 23:56
Yep, never underestimate the underdog! He just might snap your head off! :lol:

M.Hersisia
17-08-2005, 00:09
Leuke show. Zit goed in elkaar alleen door bepaalde filmeffecten kwamen beelden van Sly en SRL die dingen tegen elkaar zeiden tijdens het gevecht een beetje nep over. Of het later opgenomen was. Maar erg leuk om naar te kijken. Grappig dat je ook favorieten krijgt tijdens zo'n show. Ik was gelijk voor Alfonso, dus leuk dat hij won. Snelle jongen is dat.

Wat betreft die filmeffecten, dat vond ik dus ook... Het gevecht zelf niks mis mee en heel vet, maar de mensen eromheen en vooral hetgeen dat Stallone zei leek op iets dat erin geplakt was ofzo... Beetje nep dus..
Verder een cool programma..!!!

Nicky
17-08-2005, 07:53
De SHOW is geweldig. Maar het leek al meteen op een Rocky gevecht zoals het gemonteerd werd. Alle klappen van beide vechters zater er vol op. Dit maakt het wel een super show maar een beetje minder realistisch om te kijken.

Ga de show wel helemaal afkijken want het is wel een super mooi concept.

Anonymous
17-08-2005, 10:36
Is die wat gisteren verloren had er nu defenitief uit?

Anonymous
17-08-2005, 13:26
Beetje mosterd na de maaltijd niet...

@mendo als er iemand uitvalt en ze stemmen hem terug dan niet... :roll: ...anders wel

trouwens wil er iemand wedden ik heb een voorgevoel wie er gaat winnen... call it a hunch :wink:

contender > tuf

M.Hersisia
17-08-2005, 13:30
Beetje mosterd na de maaltijd niet...

@mendo als er iemand uitvalt en ze stemmen hem terug dan niet... :roll: ...anders wel

trouwens wil er iemand wedden ik heb een voorgevoel wie er gaat winnen... call it a hunch :wink:

contender > tuf


Wie gaat er volgens jou winnen dan?

The Bulldog
17-08-2005, 13:38
Yep, never underestimate the underdog! He just might snap your head off! :lol:

:twisted:

Anonymous
17-08-2005, 14:07
@hersisia het was een grapje aangezien ik ijverig alles heb gedownload destijds, weet ik wie er wint, dus dat zeg ik niet, zou flauw zijn... ennuh je kunt het gauw genoeg opzoeken als je het echt wilt weten....

Anonymous
17-08-2005, 14:13
vette show.
ik heb destijds nix gezien dus alsjeblieft geen spoilers neej thanx

Wheelie
17-08-2005, 15:39
ik heb ook alles al gezien, maar kijk het gewoon nog een keer 8)

M.Hersisia
17-08-2005, 16:54
@hersisia het was een grapje aangezien ik ijverig alles heb gedownload destijds, weet ik wie er wint, dus dat zeg ik niet, zou flauw zijn... ennuh je kunt het gauw genoeg opzoeken als je het echt wilt weten....


Owh ok haha :oops:
Ik ga het toch maar niet opzoeken... Kijk het gewoon op tv. :wink:

Rodger
22-08-2005, 16:22
vette show vond het mmoi opgebouwd naar t gevecht toe en het gevecht was ook tof vooral ook goed in beeld gebracht 23-8 weer kijke

Marco
23-08-2005, 12:30
leuk om te zien alleen jammer dat dat typische amerikaanse sausje er zo overheen hangt maar goed het is een mooi initiatief.

The Maniac
23-08-2005, 12:40
leuk om te zien alleen jammer dat dat typische amerikaanse sausje er zo overheen hangt maar goed het is een mooi initiatief. zoiets heet een show wordt toch een stuk minder leuk als er geen confrontaties zijn dat ze allemaal grote buddies zijn toch :?:

Marco
23-08-2005, 12:46
leuk om te zien alleen jammer dat dat typische amerikaanse sausje er zo overheen hangt maar goed het is een mooi initiatief. zoiets heet een show wordt toch een stuk minder leuk als er geen confrontaties zijn dat ze allemaal grote buddies zijn toch :?:

je hebt gelijk maar ik bedoel meer die typische uitspraken van dat ze vechten voor hun familie, god etc. en de pompeuze muziek die op de achtergrond speelt. zijn mischien kleine dingetjes maar het valt mij altijd op en ik erger me er aan sorry. :roll: