PDA

View Full Version : Nieuwe wedstrijden k-1 Final Elimination



Highline
10-08-2005, 23:55
de wedstrijden die nu vast staan (voor zover je het zo kan noemen bij die jappaners):

Gary Goodridge vs Jerome le Banner (leuke rematch, le banner won de vorige wedstrijd met gemak in ronde 1 op ko met een jab )

Francois "The White Buffalo" Botha vs Musashi

Bob Sapp vs Hong-Man Choi (zoeizo 1 freak in de finale dus , komt btw niet zo vaak voor dat sapp tegen iemand vecht die groter is dan hem)

Ray Sefo vs Kaoklai Kaennorsing

Highline
10-08-2005, 23:57
ik denk/ hoop dat de volgende mannen winnen

le banner
Musashi
Hong-Man choi
Ray Sefo

nog 4 wedstrijden moeten worden vastgesteld! daarin moeten volgens mij de volgende vechters aan deelnemen:
Ernesto Hoost, Peter Aerts, Remy Bonjasky, Mighty MO zoeizo aangezien zij vorig jaar in de finale stonden

Marco (scheids)
11-08-2005, 08:16
Bonjaski niet volgens mij ... hij is als winnaar al geplaatst voor de finale.

Jay Hoov
11-08-2005, 09:42
Ik kan niet w8ten!

Marco (scheids)
11-08-2005, 10:29
Damn, die goodridge zal wel een hele goeie verzekering hebben ofzo, die partij gaat nergens over.

Moet jij eens opletten ... die Goodridge is toch ook geen koekie hoor !!

A.F.
11-08-2005, 10:53
Damn, die goodridge zal wel een hele goeie verzekering hebben ofzo, die partij gaat nergens over.

Moet jij eens opletten ... die Goodridge is toch ook geen koekie hoor !!

1 goeie hoek op dat zwakke kinnetje van Jerome en het is overrrrrr

Anonymous
11-08-2005, 10:59
en hoort al jaren bij de beste 3 k-1 vechters van de wereld.

hmm, dat zijn mijns inziens toch Remy, Ernesto en Peter.

Daniel
11-08-2005, 11:15
ik hoop dat ray sefo weer eens vet afgemat word met ze manse bek...

Sjaak
11-08-2005, 11:26
Ik mis SEMMY :idea:

Ralph
11-08-2005, 11:46
Volgens mij zijn dit de vechters die meedoen aan Final Elimination:

Hoost
Aerts
Musashi
Kaoklai
Mighty Mo
Sefo
Botha
Feitosa
Hon Man Choi
Sapp
Goodridge
Schilt
Las Vegas GP winner
Jerome le Banner

Ervan uitgaande dat Remy als titelverdediger al geplaatst is voor de finale.

En dan nog 1 reservegevecht voor de GP.... Ik hoop op Abidi, Ignashov of Fujimoto (vette highkicks heeft deze man!).

Anonymous
11-08-2005, 11:48
Een rematch tussen Banner en Abidi zou top zijn. Damn wat hebben die gasten elkaar de laatste keer afgerost, omgelooflijk. Die partij staat in mijn top 10 en ik zou graag zien of Banner het ook een tweede keer flikt.

Highline
11-08-2005, 12:08
leuk plaatje om het geheel te ondersteunen :)

http://al3xweb.com/k-1fans/Eliminations.jpg

ashi76
11-08-2005, 12:18
Aan dit plaatje te zien vrees ik dat ze toch wat nederlanders tegenover elkaar zullen zetten. :(

In dat geval lijkt me Schilt vs Aerts een mooie pot....

Shytown
11-08-2005, 12:19
Het plaatje van Highline gaf al duidelijkheid, want Bonjasky en de winnaar van de Japanse K1 (musashi) doen dit jaar ook gewoon mee aan de FE.
(in tegenstelling tot eerdere jaren)

Jay Hoov
11-08-2005, 12:32
ik hoop dat ray sefo weer eens vet afgemat word met ze manse bek...

Tot nu toe redt ie het anders aardig met z'n bek...Hij slaat de laatste tijd iedereen KO :D

Ralph
11-08-2005, 12:34
Idd ja! Ik dacht dat Remy sowieso wel geplaatst zou zijn....

Anonymous
11-08-2005, 12:43
Björn Bregy heeft toch het K1 tournooi afgelopen jaar in Zweden gewonnen, waarom staat hij hier niet bij?

mama
11-08-2005, 12:47
nee was volgens mij geen officieel K1 toernooi

Highline
11-08-2005, 12:52
Het plaatje van Highline gaf al duidelijkheid, want Bonjasky en de winnaar van de Japanse K1 (musashi) doen dit jaar ook gewoon mee aan de FE.
(in tegenstelling tot eerdere jaren)

vorig jaar voch bonjasky een superfight tegen akebono... voor zover ik weet is hij toch gewoon geplaatst dus zal dit geen superfight kunnen worden?

Biiyen
11-08-2005, 13:57
vreemd plaatje hoor... vorig jaar vocht remy idd een superfight en nu moet hij zich plaatsen voor de finals...

Wedden dat de K1 er Hoost Vs Aerts en Bonjasky Vs Schilt van maakt, dat zou echt verrot zijn.

Highline
11-08-2005, 13:59
vreemd plaatje hoor... vorig jaar vocht remy idd een superfight en nu moet hij zich plaatsen voor de finals...

Wedden dat de K1 er Hoost Vs Aerts en Bonjasky Vs Schilt van maakt, dat zou echt verrot zijn.

op zich wel maar van de andere kant.. ik w8 al jaren op een wedstrijd tussen aerts en hoost. ze hebben 4 keer gevochten en het staat 2-2. ik zal nog wle een beslissend gevecht willen zien :)

Shytown
11-08-2005, 14:18
This year (2005),. FEG will produce a number of major regional K-1 World Grand Prix tournaments:

The K-1 Asian GP will see Asia's best square off March 19 in Seoul. (update: tournament won by Hong-Man Choi, South Korea)
The K-1 USA GP with feature participants from the Americas and is set for April 30 in Las Vegas. (update: tournament won by Glaube Feitosa, Brazil)
The K-1 Europe GP will bring the European powerhouses to Paris on May 27. (update: tournament won by Semmy Schilt, Holland)
The K-1 Japan GP is also now a part of the World GP Series. The best Japan-based fighters will go head-to-head in Hiroshima this June 14. (update: tournament won by Bob Sapp, USA)
Fighters from Oceania, South America, Africa and other regions will do battle in the K-1 Intercontinental GP this July 29 at the Aloha Stadium in Honolulu.
There will also be a last-chance Repechage tournament at the Mirage Hotel on August 13 in Las Vegas.

The winners from the above tournaments along with two fighter chosen for outstanding performances during the year will join the eight World GP 2004 finalists at the Osaka Dome on September 23 for phase one of the World GP 2005 Final. This will be a do-or-die one-match tournament, the eight men who win in Osaka advancing to the K-1 World Grand Prix 2005 Tokyo Dome Final, set for November 11

Remy is dus niet rechtstreeks geplaatst.

Ralph
11-08-2005, 20:43
Ik hoop trouwens echt op Schilt vs Feitosa. Lijkt me echt een toppartij: 2 topkarateka's tegen elkaar.

Daniel
11-08-2005, 22:48
ik hoop dat ray sefo weer eens vet afgemat word met ze manse bek...

Tot nu toe redt ie het anders aardig met z'n bek...Hij slaat de laatste tijd iedereen KO :D

daarom ik hoop dat hij lekker hard k.o gaat..

fighter81
12-08-2005, 16:19
Wat mij betreft mag Fujimoto wel verder. Ignashov neemt het kickboksen volgens mij allemaal niet zo serieus en is te grillig om aan zoiets mee te doen. Abidi vindt ik gewoon een zak, dus valt ook af in mijn rijtje.

Sjaak
12-08-2005, 20:00
vreemd plaatje hoor... vorig jaar vocht remy idd een superfight en nu moet hij zich plaatsen voor de finals...

Wedden dat de K1 er Hoost Vs Aerts en Bonjasky Vs Schilt van maakt, dat zou echt verrot zijn.

Zit er wel in ................. helaas :cry:

maar dan wel graag Remy vs Ernesto om het een en ander effe recht te zetten :wink:

Highline
14-08-2005, 13:01
Ruslan Karaev heeft zich ook geplaatst voor final elimination