PDA

View Full Version : Gilbert Yvel vs Mark Coleman



dtgerald
11-08-2005, 17:57
Heeft Gilbert een kans tegen hem?Als hij het gevecht staande kan houden waarschijnlijk wel.Maar die kans lijkt me vrij klein.

Justinian
11-08-2005, 18:01
Heeft Gilbert een kans tegen hem?Als hij het gevecht staande kan houden waarschijnlijk wel.Maar die kans lijkt me vrij klein.
Crocop wist de partij ook staande te houden dus wie weet.

Anonymous
11-08-2005, 18:33
Yvel met CroCOp vergelijken is een banaan met een meloen vergelijken... 8)
Ik denk dat crocop zn takedown defense vele malen beter is dan die van Gilbert.. Maar Yvel heeft zeker een kans staand, dat is coleman zn zwakke punt..
Go Coleman (mocht deze partij echt doorgaan)

Justinian
11-08-2005, 18:57
Yvel met CroCOp vergelijken is een banaan met een meloen vergelijken... 8)
Beide tropische vruchten bedoel je?

Anonymous
11-08-2005, 19:09
Yvel met CroCOp vergelijken is een banaan met een meloen vergelijken... 8)
Beide tropische vruchten bedoel je?

zeker...

Ralph
11-08-2005, 19:13
Ik vind het echt een goede matchup! Ik hoop dat Gilbert Coleman eerst staand de ass whoopt en dan op de grond voor de submission gaat. Coleman is wel erg sterk, maar zijn sub. defense is niet al te denderend. Gilbert heeft echt wel kansen!

Nickuraba
11-08-2005, 22:46
k moet zeggen dat ik coleman tegenwoordig niet echt een sub monster vindt, hij moet het toch puur hebben van zijn ground en pound denk ik, kijk maar naar randleman, alleen is die staat vele malen explosiever

fedor86
11-08-2005, 23:01
k moet zeggen dat ik coleman tegenwoordig niet echt een sub monster vindt, hij moet het toch puur hebben van zijn ground en pound denk ik, kijk maar naar randleman, alleen is die staat vele malen explosiever

coleman heeft nog nooit iemand laten tikken

en heeft de slechte eigenschap om zichzelf helemaal uit te putten binnen ongeveer 2 minuten
Dus al gilbert een kans wil maken, moet hij m gewoon uitputten in zn guard, en het dan staande afmaken. ja of via een sub. maar ik denk niet dat dat gilbert zn sterkste kant is

Anonymous
12-08-2005, 01:13
slechte matchmaking

eevoudige overwinning voor Coleman

NESCIO
12-08-2005, 08:46
denk niet eens dat deze partij doorgaat

Justinian
12-08-2005, 10:06
coleman heeft nog nooit iemand laten tikken
Hij heeft zeker niet vaak tegenstanders laten tikken, maar hij heeft er toch wel een aantal laten tikken (zie ook: http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=136).

Jay Hoov
12-08-2005, 13:56
Helaas slaat Coleman hem kapot.

Ben
12-08-2005, 16:28
echt niet yvel krijgt het niet makelijk,maar wint toch

fighter81
12-08-2005, 16:34
Ik sluit mij bij Fedor86 aan. Als die coleman conditioneel niet echt top is, gewoon lekker laten uitrazen en dan genadeloos slopen op de Hurricane style :!:

Virus
13-08-2005, 01:30
coleman heeft nog nooit iemand laten tikken


Yes he did...

Volgens mij liet ie Vovchanchyn tikken in de Gp 2000 door een aantal knieƫn op z`n kop te rossen...


On topic: Coleman wint op punten denk ik...

Aaronk
13-08-2005, 05:30
k moet zeggen dat ik coleman tegenwoordig niet echt een sub monster vindt, hij moet het toch puur hebben van zijn ground en pound denk ik, kijk maar naar randleman, alleen is die staat vele malen explosiever

coleman heeft nog nooit iemand laten tikken

en heeft de slechte eigenschap om zichzelf helemaal uit te putten binnen ongeveer 2 minuten
Dus al gilbert een kans wil maken, moet hij m gewoon uitputten in zn guard, en het dan staande afmaken. ja of via een sub. maar ik denk niet dat dat gilbert zn sterkste kant is

dan severn neck crank ...