PDA

View Full Version : Vanavond Nederland - Rusland bij Fight club



dtgerald
11-08-2005, 18:04
Begint om 23:55 ik stel de dvd recorder wel in morgen werken.

Wheelie
11-08-2005, 18:12
thanx, was het alweer vergeten :P

Highline
11-08-2005, 18:13
staat alleen niet meer in de programmering op de site van eurosport ... :(

dtgerald
11-08-2005, 18:37
staat alleen niet meer in de programmering op de site van eurosport ... :(Wel op teletekst en in de krant.

ninjamo
11-08-2005, 20:53
Begint om 23:55 ik stel de dvd recorder wel in morgen werken. als jij er een dvd van kan branden kan je mij dan niet een dvdtje sturen want ik heb niks van die partij op band of dvd

Impulse
11-08-2005, 22:14
Heb de dvd recorder ook ingesteld. :)

fedor86
11-08-2005, 23:02
mm mooi, weet ik dat ook weer :)

ninjamo
12-08-2005, 00:32
Heb de dvd recorder ook ingesteld. :)of als jij mij een kopietje kan sturen zou ik ook top vinden :D

Ossie
12-08-2005, 00:49
Ik kon het net ook al niet op teletekst vinden, of ligt dat aan mij?

jojo
12-08-2005, 00:55
en is het geweest? of komt het niet :lol:
zoals wel vaker gebeurt haha

jojo
12-08-2005, 00:57
http://eurosport.com/home/pages/v4/l0/s10000/tvschedule_lng0_spo10000_prs0_ven5.shtml

here it is om 00.00uur

Triker
12-08-2005, 03:12
En het waren weer heerlijke partijen om terug te zien :D

http://www.triker.nl/ruslandnederland.jpg

Anonymous
12-08-2005, 14:03
En het waren weer heerlijke partijen om terug te zien :D

http://www.triker.nl/ruslandnederland.jpg

jazeker alemaa goede partijen en ook zeker hulde van die jongen met dreadlocks van team schreiber pfffffffff was wel effe werken hoor zo te zien hehehehe kon mooi trappen ook

Wheelie
12-08-2005, 14:25
jazeker alemaa goede partijen en ook zeker hulde van die jongen met dreadlocks van team schreiber pfffffffff was wel effe werken hoor zo te zien hehehehe kon mooi trappen ook

dat is milco voorn, hij heet hier ninjamo ;)

Ralph
12-08-2005, 15:06
Milco: top-partij!!! Die kerel zag er niet meer uit na de partij. En jij had duidelijk de overhand in de verlenging. Niet zo zeer qua duidelijke scores, maar ik vond dat jij degene was die nog wilde vechten. Die rus kon niets meer.
Die tegenstander van Dave was trouwens ook erg taai!! Niet erg leuk om naar te kijken, maar hij controleerde wel mooi.

Anonymous
12-08-2005, 15:59
Begint om 23:55 ik stel de dvd recorder wel in morgen werken. als jij er een dvd van kan branden kan je mij dan niet een dvdtje sturen want ik heb niks van die partij op band of dvdEr komt vast wel een herhaling.Meestal worden er op zaterdagavond herhalingen uitgezonden.

fighter81
12-08-2005, 16:09
Die Milco ging er wel lekker hard op. Ik had in het begin al het idee dat die rus er op een gegeven moment geen zin meer in had, maar het was zeer zeker geen makkelijke die rus! Die rus die tegen Chico Martinez moest had ook wel een paar mindere acties, zoals het aanleggen van een soort van guillotinechoke en dan fijn chico achter zich neergooien. Kan niet tof zijn voor de nek! :shock:

LayD
12-08-2005, 16:47
Die rus die tegen Chico Martinez moest had ook wel een paar mindere acties, zoals het aanleggen van een soort van guillotinechoke en dan fijn chico achter zich neergooien. Kan niet tof zijn voor de nek! :shock:

minder in de zin van ongunstig voor Chico of in de zin van slechte techniek?

deze 'rus' (woont, traint enz gewoon in Nederland) Gegard Musasi uit Leiden is staant ook erg goed. net 19 jaar en een toptalent! Hij vecht 9 oktobert tegen Stefen Klever in Ahoy

}|^-_-^|{
12-08-2005, 16:50
Die Milco ging er wel lekker hard op. Ik had in het begin al het idee dat die rus er op een gegeven moment geen zin meer in had, maar het was zeer zeker geen makkelijke die rus! Die rus die tegen Chico Martinez moest had ook wel een paar mindere acties, zoals het aanleggen van een soort van guillotinechoke en dan fijn chico achter zich neergooien. Kan niet tof zijn voor de nek! :shock:

chico werd gewoon geowned, hij toonde wel vechtersmentaliteit, maar ik denk dat musasi toch iets te hoog gegrepen was...

fighter81
12-08-2005, 16:55
Mee eens, hij is een goede vechter die Mousasi! Ik vond de techniek an sich niet echt top. Leek mij een zeer gevaarlijke techniek, vb hoge kans op het breken van de nek o.i.d.! Gelukkig is er ook niets gebeurd, maar dat kan ook doordat hij misschien zo technisch is dat hij ermee weg kan komen. Ik keek er alleen een beetje vreemd van op.

MZN
12-08-2005, 20:23
Mee eens, hij is een goede vechter die Mousasi! Ik vond de techniek an sich niet echt top. Leek mij een zeer gevaarlijke techniek, vb hoge kans op het breken van de nek o.i.d.! Gelukkig is er ook niets gebeurd, maar dat kan ook doordat hij misschien zo technisch is dat hij ermee weg kan komen. Ik keek er alleen een beetje vreemd van op.

Ja volgens mij is werpen met alleen 't hoofd vast verboden bij de I.M.A. Maarja volgens mij waren upkicks naar 't hoofd ook alleen toegestaan tegen een staande tegenstander en niet 1 op de knieƫn maar Voorn kwam er mee weg en aan dreadlocks trekken mag volgens mij ook niet maarja :p.

Jay Hoov
12-08-2005, 20:27
Venetiaan vs Faverus was een heerlijke partij.....

Die faverus is echt een bikkel, hij nam een hoop op z'n benen :shock: