PDA

View Full Version : rickson vs wanderlei



Gary
13-08-2005, 16:04
gaan veel geruchten op sherdog rond dat rickson eindelijk in overleg is met pridefc over de geldbedragen. Hopelijk is het niet alleen bluf. Ik wil rickson echt in actie zien :)

Ronald
13-08-2005, 16:20
Van mij hoeft het niet. Rickson is nu zo rond de 46/47 jaar. Als hij gaat vechten zal natuurlijk iedereen grootse dingen van 'm verwachten, maar dat is gewoon niet meer reëel. Laat 'm maar gewoon de legende blijven die hij nu is.

Mocht het er nou toch van komen, dan kan ik me maar 1 tegenstander voorstellen wat z'n comeback de moeite waard maakt: Sakuraba!

The Maniac
13-08-2005, 16:46
ach het zijn maar geruchten Rickson vraagt torenhoge bedragen wat echt te belachelijk is als hij tegen wanderlei aantreedt kom hij ech terug in een kist Wanderlei vermoordt hem.

Ossie
13-08-2005, 16:55
Ik denk ook niet dat het uiteindelijk doorgaat.....
Rickson is te oud, en Silva te goed. Rickson was in zijn tijd goed (al vind ik persoonlijk dat ook dat wordt overdreven), maar zoals elke sport heeft ook het MMA zich ontwikkeld. Rickson zou nu gewoon niet kunnen meekomen met de top.......
Sakuraba zal ook niet doorgaan i.v.m. de verwondingen die Sakuraba heeft opgelopen in zijn match tegen Arona.



Ik zou fedor trouwens weleens willen zien tegen Rickson :twisted: :lol:

Chico
13-08-2005, 16:59
ik weet niet hoor... Randy Couture is ook 43 ofzo?? en draait toch ook redelijk mee :roll: ...

leeftijd speelt niet echt een rol... belangrijkste is denk ik of hij van het pure bjj afstapt... wat ik van hem gezien heb is dat ie elke keer rustig afwacht... iemand vastzet aan de zijkant van de ring.. takedown... GnP/sumission...

in principe kan dat gewoon nog steeds werken.. hoewel ik denk dat je een vechter van het kaliber silva daar niet mee kan pakken... dus als ie echt all round zou zijn geworden in de jaren dat we hem niet in actie hebben gezien... alles is mogelijk

Tsuki
13-08-2005, 19:15
Silva vermoord rickson als het door gaat

Anonymous
13-08-2005, 20:38
Silva vermoord rickson als het door gaat

Wat weet jij ervan.Heb je met hem getrained.Je lult gewoon maar wat. je zult eerst de man mee moeten maken hoe hij is en wat voor kennis hij heeft. Het gaat even net wat verder als het gemiddelde Ground en Pound van tegenwoordig maar dan zul je wel eerst even je moeten verdiepen in zijn style.
De man is een persoonlijkheid en een zeer groot talent heeft al zijn broers lesgegeven en de sport verder ontwikkelt al die bjjers liften mee op zijn energie.Tuurlijk kan hij ook verliezen tegen een knock out op lopen of iets maar de man is en blijft gewoon een fenomeen.
Meer Respect zou op zijn Plaats zijn.

Judas
13-08-2005, 20:43
Silva vermoord rickson als het door gaat

Wat weet jij ervan.Heb je met hem getrained.Je lult gewoon maar wat. je zult eerst de man mee moeten maken hoe hij is en wat voor kennis hij heeft. Het gaat even net wat verder als het gemiddelde Ground en Pound van tegenwoordig maar dan zul je wel eerst even je moeten verdiepen in zijn style.
De man is een persoonlijkheid en een zeer groot talent heeft al zijn broers lesgegeven en de sport verder ontwikkelt al die bjjers liften mee op zijn energie.Tuurlijk kan hij ook verliezen tegen een knock out op lopen of iets maar de man is en blijft gewoon een fenomeen.
Meer Respect zou op zijn Plaats zijn.

Bij deze zeg ik je dan heel Respectvol dat hij tegen wanderlei zeker op zijn Plaats wordt gezet

Ronald
14-08-2005, 01:46
ik weet niet hoor... Randy Couture is ook 43 ofzo?? en draait toch ook redelijk mee :roll: ...

leeftijd speelt niet echt een rol...
Leeftijd speelt geen rol?? Da's nieuw :lol: . Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar als je 46 bent ben je écht over je top heen, ook als je Rickson heet.

ExarKun
14-08-2005, 02:02
rickson is wel een enorme health freak, ook vergeleken met andere vechters denk ik. dus je kan er rustig een paar jaartjes aftrekken

Tsuki
14-08-2005, 09:15
Silva vermoord rickson als het door gaat

Wat weet jij ervan.Heb je met hem getrained.Je lult gewoon maar wat. je zult eerst de man mee moeten maken hoe hij is en wat voor kennis hij heeft. Het gaat even net wat verder als het gemiddelde Ground en Pound van tegenwoordig maar dan zul je wel eerst even je moeten verdiepen in zijn style.
De man is een persoonlijkheid en een zeer groot talent heeft al zijn broers lesgegeven en de sport verder ontwikkelt al die bjjers liften mee op zijn energie.Tuurlijk kan hij ook verliezen tegen een knock out op lopen of iets maar de man is en blijft gewoon een fenomeen.
Meer Respect zou op zijn Plaats zijn.

nou ja goed ik zal het nuanceren ............. ik denk dat silva hem HALF dood slaat

Anonymous
14-08-2005, 10:13
ik weet niet hoor... Randy Couture is ook 43 ofzo?? en draait toch ook redelijk mee :roll: ...

leeftijd speelt niet echt een rol...

Waar haal jij je kennis vandaan? :lol:

Leeftijd speelt na je 30e altijd een rol aangezien vanwege je lichaamscellen (maar laten we maar niet in detail treden..) daarnaast vecht Randy Couture regelmatig zijn wedtrijden en heeft Rickson Gracie (die ouder is dan Couture) toch 5 jaar stil gestaan na zijn laatste partij (terwijl tussen de laatste en een na laatste ook weer 2 jaar tussen zat)...

Mickey
14-08-2005, 13:24
Silva vermoord rickson als het door gaat

Wat weet jij ervan.Heb je met hem getrained.Je lult gewoon maar wat. je zult eerst de man mee moeten maken hoe hij is en wat voor kennis hij heeft. Het gaat even net wat verder als het gemiddelde Ground en Pound van tegenwoordig maar dan zul je wel eerst even je moeten verdiepen in zijn style.
De man is een persoonlijkheid en een zeer groot talent heeft al zijn broers lesgegeven en de sport verder ontwikkelt al die bjjers liften mee op zijn energie.Tuurlijk kan hij ook verliezen tegen een knock out op lopen of iets maar de man is en blijft gewoon een fenomeen.
Meer Respect zou op zijn Plaats zijn.

Dude.. Rickson will get KTFO..
We doen hier niet aan fokking knikkeren..

Ik ben ook Rickson fan.. Maar the game has changed..

The Maniac
14-08-2005, 13:31
Silva vermoord rickson als het door gaat

Wat weet jij ervan.Heb je met hem getrained.Je lult gewoon maar wat. je zult eerst de man mee moeten maken hoe hij is en wat voor kennis hij heeft. Het gaat even net wat verder als het gemiddelde Ground en Pound van tegenwoordig maar dan zul je wel eerst even je moeten verdiepen in zijn style.
De man is een persoonlijkheid en een zeer groot talent heeft al zijn broers lesgegeven en de sport verder ontwikkelt al die bjjers liften mee op zijn energie.Tuurlijk kan hij ook verliezen tegen een knock out op lopen of iets maar de man is en blijft gewoon een fenomeen.
Meer Respect zou op zijn Plaats zijn.

Dude.. Rickson will get KTFO..

We doen hier niet aan fokking knikkeren..

Ik ben ook Rickson fan.. Maar the game has changed..

Je haalt de woorden uit mijn mond the game has changed a alot iedereen is toch wat gaan bijleren in the Grappling game.

The Bulldog
14-08-2005, 14:42
Rickson was zeker top in zijn tijd maar Silva is denk ik in staat een

Can of whupass open te rekken wat resulteerd dat Rikson zoveel klappen en knieeen krijgt dat zijn opa en groot opa ze nog voelen aankomen.

:twisted:

Tsuki
14-08-2005, 15:28
Joop Zoetemelk kan de Tour de France ook niet meer winnen .............

Jay Hoov
14-08-2005, 20:23
Geen partij...Al was Rickson vroeger echt de shit, maar nu gaat hij het niet meer trekken.

Chico
15-08-2005, 15:22
ik weet niet hoor... Randy Couture is ook 43 ofzo?? en draait toch ook redelijk mee :roll: ...

leeftijd speelt niet echt een rol...

Waar haal jij je kennis vandaan? :lol:

Leeftijd speelt na je 30e altijd een rol aangezien vanwege je lichaamscellen (maar laten we maar niet in detail treden..) daarnaast vecht Randy Couture regelmatig zijn wedtrijden en heeft Rickson Gracie (die ouder is dan Couture) toch 5 jaar stil gestaan na zijn laatste partij (terwijl tussen de laatste en een na laatste ook weer 2 jaar tussen zat)...
ik heb mijn twijfels of Rickson echt 5 jaar volledig stil heeft gezeten... maar ik ga rickson hier niet staan verdedigen omdat ik geen gracienuthugger ben.. maar vind wel dat meeste mensen hier rickson te makkelijk afschrijven.. (en de overige zijn ricksonnuthuggers)... ik zie weinig echt objectiviteit hier..

Anonymous
15-08-2005, 15:29
Dat zal toch niet gebeuren, Rickson durft alleen tegen slappe jappen.

Biiyen
15-08-2005, 15:59
Wanderlei is buitencategorie en in de mooiste leeftijd die je maar kan hebben.

1 ding weet ik 100% zeker, wanderlei ga je niet in een hoekje drukken, naar de grond werken en submitten. :lol: Dan moet je een blauw pak aan hebben met een rooie S erop... OF een oranje broekje met MUAY erop :twisted: anders zie ik dat echt niet gebeuren.

Geef Rickson weinig kans eerlijk gezegd... health freak of niet.

Tsuki
15-08-2005, 16:08
Wandy would make him eat his shorts while ko'ing him the fuck out

Ronny
15-08-2005, 16:12
: Dan moet je een blauw pak aan hebben met een rooie S erop... OF een oranje broekje met MUAY erop :twisted: .

???

fedor86
15-08-2005, 16:20
ach dat gebeurt toch niet
trouwens, ook het gewichtsverschil is veel te groot

Anonymous
15-08-2005, 16:25
ach dat gebeurt toch niet
trouwens, ook het gewichtsverschil is veel te groot

Ik dacht dat Rickson elke uitdaging aanging...?

Biiyen
15-08-2005, 16:28
: Dan moet je een blauw pak aan hebben met een rooie S erop... OF een oranje broekje met MUAY erop :twisted: .

???

http://www-unix.mcs.anl.gov/~linderot/images/superman.jpg

en

http://bjj.org/susumu/pride29-20050220/images/susumu18.jpg

fedor86
15-08-2005, 16:30
uum zal wel kunnen, als ie genoeeg geld krijgt om de tegenstander om te kopen wel ja. Hij wil echt niet op zn oude dag zn eerste nederlaag krijgen.
Maar wandy laat zich echt niet omkope, dus dat gaat niet door

Iceman#1
15-08-2005, 19:59
Ik denk dat het totaal geen zin heeft om hier echt serieus over te discussieren.
Rickson heeft al 5jaar geen wedstrijd gedraait, en bovendien weten we niet wat hij in die 5jaar allemaal uit heeft gespookt.

Het totale MMA-spelletje is enorm veranderd... en wat Rickson hiermee heeft gedaan is onduidelijk.

--------------

Kortom, we kunnen alleen maar gissen...

Ronny
15-08-2005, 20:13
wat we wel weten is het volgende: YOU SUCK ICEMAN