PDA

View Full Version : QUINTON JACKSON MAY GO TO CHUTE BOXE!



Justinian
17-08-2005, 19:27
After opening Chute Boxe's doors to Ruas Vale-Tudo members Pedro Rizzo and Beto Leitao as well as K-1 fighter Lyoto Machida, Rudimar Fedrigo will be receiving two international fighters at the Chute Boxe headquarters, namely Kazushi Sakuraba and probably Quinton Jackson. 'Thank´s to the success of our fighters in international events, many fighters dream to train with us. Of course we cannot open our doors to future enemies, so we have to analyze each case' explains Fedrigo. 'Pedro Rizzo came in a very special situation, an interchange. Beto Leitão would spend one week teaching Wrestling to Chute Boxe members, while Pedro could have great sparring partners like Wanderlei and Shogun. 'We need a Heavyweight in the team Rizzo is welcome here' said Rudimar, who also stated he was impressed with Beto´s Wrestling regimen.

K-1 fighter Lyoto Machida came invited by Ulisses Pereira (the new Boxing trainer of the team). 'I had the opportunity to spend one week training here and I'm really impressed. Not only with the great quality of the training but also with the excellent climate among the group. Definetely Wanderlei and Shogun are in great shape' guaranteed Lyoto.

Sakuraba is caming due to a special request from Pride. He is expected to arrive in Curitiba on August 19th, and will be spending two months training twice a day at Chute Boxe. Asked about the curiosity of Sakuraba and Wanderlei (who fought 3 times) training together, Rudimar remembered: 'Sakuraba is the biggest Japanese idol, and he is always welcome in Chute Boxe. We have a lot of fighters here who already fought Vale-Tudo and started to be teammates in Chute Boxe like Cyborg and Shogun, Cristiano and Azeredo, Jadyson and Cristiano and Acácio and Nilson, for sure Sakuraba can train with Wanderlei'.

About Rampage, Rudimar became more mysterious. 'He is training with Picinini, our representative in LA (BHJJC), and asked him to came to Brasil to train with us. By now I can only say that he will probably came to Curitiba' ended Fedrigo.

mossad
17-08-2005, 21:09
Zal je nog zien dat Wand en Rampage nog maatjes worden :lol:

Tsuki
18-08-2005, 11:05
WOW dat zou wel gaaf zijn misschien zijn we dan de oude Rampage weer een keer knallen

Jay Hoov
18-08-2005, 11:09
Ik zie dat niet gebeuren, maar we'll see....

Ralph
18-08-2005, 12:11
Volgens mij gaat hij er alleen heen om te trainen... Meer geloof ik echt niet.

p diddy
19-08-2005, 00:29
zal wandy wel leuk vinden kan hij hem als boksbal gebruiken op training :wink:

Fasada
19-08-2005, 00:45
Quinton kan beter in Nederland trainen.. je gaat toch niet trainen bij de persoon die je 2 keer in elkaar heeft geslagen..
sorry hoor maar dat zou ik nooit doen, je weet dan al dat je de 2e viool ben daar en het heeft geen zin... Wil je nummer 1 worden moet je niet met de nummer 1 trainen lijkt me maar goed dat is mijn mening...

maartenjackie
19-08-2005, 00:55
ik heb nu al zin in fotos van 39 en Wand samen op de training

Jay Hoov
19-08-2005, 17:32
Quinton kan beter in Nederland trainen.. je gaat toch niet trainen bij de persoon die je 2 keer in elkaar heeft geslagen..
sorry hoor maar dat zou ik nooit doen, je weet dan al dat je de 2e viool ben daar en het heeft geen zin... Wil je nummer 1 worden moet je niet met de nummer 1 trainen lijkt me maar goed dat is mijn mening...

Inderdaad...plus dat Shogun hem zwaar domineerde, en ook Ninja won in mijn eigen!Dan gaat ie dus trainen met 3 gasten die hem gesloopt hebben.....Beetje raar!Hij kan inderdaad beter een andere weg in slaan, door lekker ff te leren Thai boksen in Nederland :D

The Bulldog
19-08-2005, 23:58
Quinton kan beter in Nederland trainen.. je gaat toch niet trainen bij de persoon die je 2 keer in elkaar heeft geslagen..
sorry hoor maar dat zou ik nooit doen, je weet dan al dat je de 2e viool ben daar en het heeft geen zin... Wil je nummer 1 worden moet je niet met de nummer 1 trainen lijkt me maar goed dat is mijn mening...

Inderdaad...plus dat Shogun hem zwaar domineerde, en ook Ninja won in mijn eigen!Dan gaat ie dus trainen met 3 gasten die hem gesloopt hebben.....Beetje raar!Hij kan inderdaad beter een andere weg in slaan, door lekker ff te leren Thai boksen in Nederland :D

ou gezegde volgens mij.

"if you can`t beat them.......Join them... :lol:

Justinian
20-08-2005, 19:17
Dan gaat ie dus trainen met 3 gasten die hem gesloopt hebben.....Beetje raar!

Is toch niet zo heel raar? Juist de gasten die van je hebben gewonnen kunnen je wat leren.
Correctomundo, ik vind het op zich ook wel een slimme zet.

Jay Hoov
21-08-2005, 00:52
Dan gaat ie dus trainen met 3 gasten die hem gesloopt hebben.....Beetje raar!

Is toch niet zo heel raar? Juist de gasten die van je hebben gewonnen kunnen je wat leren.

Zit wat in....