PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter seizoen 2



Ralph
18-08-2005, 13:09
Ik zat net een beetje rond te surfen en kwam toen op www.theultimatefighter.tv terecht en zag staan dat op 22 augustus de eerste aflevering van deze show weer van start gaat. Het gaat dit seizoen om de welterweights en heavyweights. Check voor meer info de site.

Ik ben benieuwd of we ook dit seizoen weer de verschillende afleveringen op de geijkte manieren kunnen bekijken.....

Anonymous
18-08-2005, 16:23
Leuk, heel leuk.

Gossie het is al de 18de timing hedde gij

ashi76
18-08-2005, 17:26
Ik heb er zin an... ;)

Ronald
18-08-2005, 22:58
Super dit 8)

Wybenga
19-08-2005, 21:44
Wanneer en waar gaan ze dit uitzenden?

Ronald
19-08-2005, 22:51
Wanneer en waar gaan ze dit uitzenden?
Buiten de US wordt dit niet uitgezonden. Het is daar alleen op Spike TV te zien (dacht dat het zo heette). Maar 22 augustus op Spike TV betekend meestal op 23 augustus in het Multi Media Forum. Ik weet niet of je het vorige seizoen gevolgd hebt, maar dit is echt een goeie serie.

DVDmannetje
20-08-2005, 00:26
Wanneer en waar gaan ze dit uitzenden?
Buiten de US wordt dit niet uitgezonden. Het is daar alleen op Spike TV te zien (dacht dat het zo heette). Maar 22 augustus op Spike TV betekend meestal op 23 augustus in het Multi Media Forum. Ik weet niet of je het vorige seizoen gevolgd hebt, maar dit is echt een goeie serie.

Spike TV zend geloof ik diverse UFC programma's uit. Laatst ook een live show waar maar 700 mensen ofzo een kaartje voor hadden en ook een show met oude matches.
The Ultimate Fighter seizoen 1 werd ook in Engeland uitgezonden. Wel een keer of 5 achter elkaar iedere dag een aflevering. Na 3 keer ging de spanning er toch een beetje vanaf. Maar zeker een toffe serie.