PDA

View Full Version : rotterdam rumble



Hitman
20-08-2005, 15:38
ik wil kaarten gaan kopen maar is er wat meer over bekend

vind dat er zo weinig over gezegd word enzo en kan ook nergens een website vinden enzo

is de complete line up al bekend of is dat afhankelij van de komende pride??

of zijn er geruchten over bepaalde gevechten ??

Hollandpride
20-08-2005, 15:46
Precies de vragen die mij er nu ook nog van weerhouden om een kaartje te kopen.

Ralph
20-08-2005, 16:17
Ik heb het risico maar een keer genomen en heb al kaartjes gekocht (zo heb ik iig een goede plek!). Maar ik zou nu toch ook zo langzamerhand wel wat zekerheid willen krijgen... Persoonlijk twijfel ik sterk of de gevechten Gilbert vs Coleman en Randleman vs Vovchanchyn doorgaan. Maar mocht dat het geval zijn, dan zit ik iig vooraan!!! Ik hoop ook dat er nog een aantal grote namen aan de kaart kunnen worden toegevoegd; dat mag je eigenlijk wel verwachten voor het geld dat je moet neertellen voor die kaartjes....

dtgerald
20-08-2005, 16:18
De voorlopige line up staat op www.man-magazine.com

Justinian
20-08-2005, 17:39
De kaarten zijn in ieder geval al te koop via de ticketbox.

mossad
20-08-2005, 17:40
Hoe duur zijn de kaartjes?

Justinian
20-08-2005, 19:01
Ik vind ook dat er nog maar weinig zekerheid wordt uitgestraald door de organisatie.
Ik was toevallig deze week nog in Diemen met Chico en ik zag daar o.a. Anthonie Hardoenck lopen die zijn contract kwam tekenen. Dat zegt natuurlijk niks over Crocop, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Ralph
20-08-2005, 19:51
I_LOVE_KNOCKOUTS = correct. Vroeger postte Marc of Apy nog regelmatig over de ontwikkelingen op het gebied van matchmaking e.d., maar dat gebeurt ook niet meer. En dat er zelfs geen website is, komt ook niet echt professioneel over. Ik zou graag wat meer zekerheid hebben en ik weet zeker dat ze met zo'n website meteen meer kaartjes verkopen.

Justinian
20-08-2005, 22:11
I_LOVE_KNOCKOUTS = correct. Vroeger postte Marc of Apy nog regelmatig over de ontwikkelingen op het gebied van matchmaking e.d., maar dat gebeurt ook niet meer. En dat er zelfs geen website is, komt ook niet echt professioneel over. Ik zou graag wat meer zekerheid hebben en ik weet zeker dat ze met zo'n website meteen meer kaartjes verkopen.
Dat is correct idd!

Anonymous
27-08-2005, 12:27
nou ik wacht het komend weekend even af met het pride gebeuren want ik denk dat er daarna wel meer bekend word over de rumble

stel igor raakt geblesseerd dan zien we hem dus niet en dat zou zonde wezen

dus ik denk dat ik dinsdag toch maar kaarten ga halen

is er al een website over de rumble online ??

Hollandpride
27-08-2005, 18:50
nou ik wacht het komend weekend even af met het pride gebeuren want ik denk dat er daarna wel meer bekend word over de rumble


Me too, jammer dat ze gewoon niet ff communiceren met de fans hoe de zaken ervoor staan en dat ze gewoon nog even wachten met het definitief vrij geven van de line up, omdat er blessures o.i.d. kunnen optreden bij de vechters.

Anonymous
27-08-2005, 21:44
http://img3.imageshack.us/img3/8722/gilbert3wl.jpg

HUNEBED
28-08-2005, 15:17
heb 'n maand geleden kaartjes gehaald (goeie plekken!) omdat 'k wel verwacht dat hier 'n paar vette partijen worden geknokt, zoniet dan heeft de organisatie zichzelf bij de poot en verliest het haar geloofwaardigheid... (okay er vallen altijd wel 's partijen uit vanwege blessures etc.) we zullen zien, wel slecht dat ze géén website bijhouden ofzo, dat draagt zeker bij aan het vage karakter rondom dit superevent

dtgerald
28-08-2005, 22:04
Zouden ze ook Pride mechandise verkopen?

sportfan
29-08-2005, 12:46
Ik begreep dat er voor Kevin Randleman een paar weken geleden al een tegenstander gezocht werd... paar namen gehoord waarschijnlijk tegen een Nederlander.

Kameleon
29-08-2005, 13:42
Ik ben benieuwd of Fedor nog vecht?

dokter flinstone
29-08-2005, 14:16
is dit niet het gala waarop Hoost en fedor ook zouden vechten???

Richelieu
29-08-2005, 19:34
is dit niet het gala waarop Hoost en fedor ook zouden vechten???

Yep !!

dtgerald
29-08-2005, 19:54
Ik begreep dat er voor Kevin Randleman een paar weken geleden al een tegenstander gezocht werd... paar namen gehoord waarschijnlijk tegen een Nederlander.Volgens de line up vecht hij tegen Igor.

Fonz
29-08-2005, 20:04
Ik ga voor Hoost. Ik hoorde dat hij niet in Japan zal vechten bij de K-1. Goede zaak. Ben benieuwd naar zijn tegenstander.

Ralph
29-08-2005, 20:07
Ik ga voor Hoost. Ik hoorde dat hij niet in Japan zal vechten bij de K-1. Goede zaak. Ben benieuwd naar zijn tegenstander.

Serieus?!?! :shock: Waar heb je dat gehoord? Zou ik erg verrassend vinden... Maar goed, als hij in Rotterdam vecht ben ik des te blijer.

The Maniac
29-08-2005, 21:24
Fedor zal denk ik niet gaan vechten hij heb weer zijn hand geblesseerd niets ernstig en hij heeft wat damage opgelopen tegen cro cop hoorde dit bij Nokaut of ie op tijd hersteld weet ik niet maar ik denk zelf niet dat het doorgaat tegen Rizzo

mossad
29-08-2005, 21:52
EVT SPOILER













Fedor zal waarschijnlijk even lekker een vakantietje nemen en zijn harses weer een beetje laten helen. Zo te zien had hij ook een gebroken neus en het zou me verbazen als we hem in R'dam zien vechten.

shyne
29-08-2005, 22:03
zou iig wel een event spoiler zijn! :wink:

voor yvel vs coleman ga ik geen €70,- betalen..
als main event tenminste..

is er verder nog iets bekend over de line up?!

gebroken neus duurt trouwens niet zo lang hoor, dus hij kan tegen die tijd gewoon vechten lijkt mij..

sportfan
29-08-2005, 22:12
Ik begreep dat er voor Kevin Randleman een paar weken geleden al een tegenstander gezocht werd... paar namen gehoord waarschijnlijk tegen een Nederlander.Volgens de line up vecht hij tegen Igor.

Op de poster die verspreid is op sportscholen staan Fedor en Hoost nog steeds prominent....

Misschien wel een forum-member vs Randleman?

Trouwens wordt het niet tijd dat de organisatie de officieele line-up bekend gaat maken? Wordt nu wel spannend....

sportfan
29-08-2005, 22:13
Ik ga voor Hoost. Ik hoorde dat hij niet in Japan zal vechten bij de K-1. Goede zaak. Ben benieuwd naar zijn tegenstander.

idd ik heb hetzelfde begrepen.

Aaronk
29-08-2005, 22:26
Ik begreep dat er voor Kevin Randleman een paar weken geleden al een tegenstander gezocht werd... paar namen gehoord waarschijnlijk tegen een Nederlander.Volgens de line up vecht hij tegen Igor.

Op de poster die verspreid is op sportscholen staan Fedor en Hoost nog steeds prominent....

Misschien wel een forum-member vs Randleman?

Trouwens wordt het niet tijd dat de organisatie de officieele line-up bekend gaat maken? Wordt nu wel spannend....

ik hoop dat je met forum member alister bedoeld. Met elk ander forum lid hebben we de eerste dood in mma tegen randleman

Highline
29-08-2005, 23:42
Ik ga voor Hoost. Ik hoorde dat hij niet in Japan zal vechten bij de K-1. Goede zaak. Ben benieuwd naar zijn tegenstander.

idd ik heb hetzelfde begrepen.

WTF vertel hier eens meer over

sportfan
30-08-2005, 10:20
Ik ga voor Hoost. Ik hoorde dat hij niet in Japan zal vechten bij de K-1. Goede zaak. Ben benieuwd naar zijn tegenstander.

idd ik heb hetzelfde begrepen.

WTF vertel hier eens meer over

Ik heb eigenlijk alleen begrepen (noem geen bron dus voor jullie waarschijnlijk hoogst onbetrouwbaar :P ) dat Hoost de K1 niet meer vecht. Dat hij wel zou vechten op Bushido Europe lijkt mij ook wonderlijk...

dtgerald
30-08-2005, 13:35
Ik begreep dat er voor Kevin Randleman een paar weken geleden al een tegenstander gezocht werd... paar namen gehoord waarschijnlijk tegen een Nederlander.Volgens de line up vecht hij tegen Igor.

Op de poster die verspreid is op sportscholen staan Fedor en Hoost nog steeds prominent....

Misschien wel een forum-member vs Randleman?

Trouwens wordt het niet tijd dat de organisatie de officieele line-up bekend gaat maken? Wordt nu wel spannend....

ik hoop dat je met forum member alister bedoeld. Met elk ander forum lid hebben we de eerste dood in mma tegen randlemanDalgliesh?

NormaR
30-08-2005, 13:55
Ik ben benieuwd of Fedor nog vecht?

Lees net dit op http://www.puroresupower.com:/
8/29/05) - (PRIDE) Emelianenko Fedor is scheduled to have surgery shortly on his right hand and is expected to be out of action for the rest of the 2005 calendar year.

Niet dus.

MB667
30-08-2005, 15:07
Vindt het allemaal erg wazig.

ashi76
30-08-2005, 15:19
Erg jammer dat er in eerste instantie namen genoemd zijn die dus absoluut niet zullen vechten..

Ik ben erg benieuwd naar de definitieve lineup...
Vreemd dat een professionele organisatie als Bushido Europe zo weinig van zich laat horen.
Het lijkt mij wel zo handig om je klanten op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rondom de lineup...

Shytown
30-08-2005, 15:29
Erg jammer dat er in eerste instantie namen genoemd zijn die dus absoluut niet zullen vechten..

Ik ben erg benieuwd naar de definitieve lineup...
Vreemd dat een professionele organisatie als Bushido Europe zo weinig van zich laat horen.
Het lijkt mij wel zo handig om je klanten op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rondom de lineup...

Niemand hier die 1 van de organisatoren in zijn telefoonboek heeft staan en eens kan bellen met hen?

sportfan
30-08-2005, 16:13
Ik begreep dat er voor Kevin Randleman een paar weken geleden al een tegenstander gezocht werd... paar namen gehoord waarschijnlijk tegen een Nederlander.Volgens de line up vecht hij tegen Igor.

Op de poster die verspreid is op sportscholen staan Fedor en Hoost nog steeds prominent....

Misschien wel een forum-member vs Randleman?

Trouwens wordt het niet tijd dat de organisatie de officieele line-up bekend gaat maken? Wordt nu wel spannend....

ik hoop dat je met forum member alister bedoeld. Met elk ander forum lid hebben we de eerste dood in mma tegen randlemanDalgliesh?

Milco Voorn?

Aaronk? :D

Ik weet ook niet zeker wie het nu gaat worden alleen de namen gehoord. Ik bedoel hier o.a. mee te zeggen dat ruim voor de Pride al bekend was dat Igor niet zou vechten.

dtgerald
30-08-2005, 16:30
Een beetje zoals 2h2h de laatste 2 x in Ahoy.Mega line up en als het zover is zijn er een hoop vechters geblesseerd of ze worden het niet eens over de gage.Maar goed ik geef ze het voordeel van de twijfel.

Aaronk
30-08-2005, 17:34
Randleman zijn takedowns en grond controle, plus gevaarlijke haymakers is te veel voor het forum

Tsuki
30-08-2005, 17:44
Randleman zijn takedowns en grond controle, plus gevaarlijke haymakers is te veel voor het forum


LOL , no shit ;-)

Ralph
30-08-2005, 17:49
IK WIL EEN LINE-UP!!!

(maakt me niet zoveel uit hoe precies.... maak er maar iets moois van)

maartenjackie
30-08-2005, 17:59
wat gaan deze kaartjes kosten jongens?

dtgerald
30-08-2005, 18:24
IK WIL EEN LINE-UP!!!

(maakt me niet zoveel uit hoe precies.... maak er maar iets moois van)www.man-magazine.com

sportfan
30-08-2005, 20:12
IK WIL EEN LINE-UP!!!

(maakt me niet zoveel uit hoe precies.... maak er maar iets moois van)www.man-magazine.com

O... dus Igor vecht toch tegen Randleman? Sorry voor de paniek heren... :lol:

sportfan
30-08-2005, 20:19
Why was my message deleted. I just told that the organisation releases all the news on fighttalk.nl untill their new site is released.This will be done soon. No news just the line-up please.

Anonymous
30-08-2005, 20:25
They have allready published the line up on that site as far it is known. You can also see this line up on this site now and others: I think we will hear this week if Fedor or Hoost will fight at this event.

dokter flinstone
31-08-2005, 09:44
Ik heb begrepen dat Hoost geblesseerd is en Fedor inderdaad een gebroken hand heeft. Hoorde zelfs dat hij met gebroken hand tegen crocop heeft gevochten.
Fedor en Hoost zijn dus alles behalve zeker

NormaR
31-08-2005, 10:07
Lees dit net op http://www.puroresupower.com:/

8/31/05) - (K-1) 9/23 Osaka Dome card line-up:

GP: Peter Aerts vs. Mighty Mo
GP: Glaube Feitosa vs. Semmy Schilt
GP: Ernesto Hoost vs. Ruslan Karaev
GP: Musashi vs. Frans Botha
GP: Jerome Le Banner vs. Gary Goodridge
GP: Bob Sapp vs. Choi Hong-Man
GP: Ray Sefo vs. Kaoklai Kaennorsing
Remy Bonjasky vs. Alexey Ignashov
Nobuaki Kakuda vs. George "The Iron Lion" (Australia)

Het ziet er dus naar uit dat Ernesto toch maar besloten heeft om op de K-1 te vechten.....

Jay Hoov
31-08-2005, 10:32
Vette shit...Ik kan niet wachten op Iggy vs Remy!
Als Iggy in shape is(wat nog maar de vraag is), zou Remy het nog s heeeeel moeilijk krijgen!

appelsap
31-08-2005, 16:46
quote]

Heavy shit!!![/quote]

F.ck ja, nu je het zegt. Allemaal zwaargewichten........

Aaronk
31-08-2005, 16:47
B HAHHAHH @ appelsap

dirk5
31-08-2005, 17:10
Kaoklai Kaennorsing

behalve hem dan.

Anonymous
02-09-2005, 16:43
Ik begreep dat er voor Kevin Randleman een paar weken geleden al een tegenstander gezocht werd... paar namen gehoord waarschijnlijk tegen een Nederlander. Heath Herring die is ook half nederlander.

marcelt
02-09-2005, 17:37
Dat wordt een gaaf K1 avondje!!!