PDA

View Full Version : Quinton jackson????



p diddy
22-08-2005, 11:04
Toen ik pas op mixfight kwam, had ik een topic over Quinton!!!

Ik vroeg me toen af of het niet beter voor hem was om terug te keren naar king of the cage?? (na die gruwelijke loss tegen wandy!!)

Na deze loss weten we allemaal dat hij nog twee keer heeft verloren ninja al kreeg ninja hem niet, we weten dat die voor ninja was!!!!

Shogun maakte hem kapot!!

En nu las ik een topic dat hij naar chute boxe gaat, wil???

Mijn mening; KING OF THE CAGE

p.s en snel een beetje

Justinian
22-08-2005, 11:05
Waarom niet naar de UFC om (uiteindelijk) nog een keer tegen Chuck te vechten ;)

Jay Hoov
22-08-2005, 11:06
Mijn mening...Artis :twisted:

Jay Hoov
22-08-2005, 11:08
Waarom niet naar de UFC om (uiteindelijk) nog een keer tegen Chuck te vechten ;)

ook een goede optie!

Tsuki
22-08-2005, 11:43
chuck wil super graag een rematch zei hij van het weekend na zijn partij tegen Horn .............................

Anonymous
22-08-2005, 12:03
Waarom niet naar de UFC om (uiteindelijk) nog een keer tegen Chuck te vechten ;)

ook een goede optie!

dat gebeurt ook wel denk ik, zijn contract loopt nog tot oktober bij pride geloof ik

p diddy
22-08-2005, 12:38
ik vind alles best als hij maar oprot bij pride laters

Tsuki
22-08-2005, 12:44
ik vind alles best als hij maar oprot bij pride laters

flauw om dit te zeggen omdat hij nu even in een dip zit, hij heeft altijd super spectaculaire partijen laten zien en nu hij verliest ( niet tegen de minste trouwens ) moet hij maar oprotten ....................

Justinian
22-08-2005, 12:54
ik vind alles best als hij maar oprot bij pride laters

flauw om dit te zeggen omdat hij nu even in een dip zit, hij heeft altijd super spectaculaire partijen laten zien en nu hij verliest ( niet tegen de minste trouwens ) moet hij maar oprotten ....................
idd, ik zie hem ook graag vechten. Hij heeft nu dan een paar partijen verloren, maar zeker niet tegen de minsten. Hij heeft ook niet voor niets al twee keer tegen Wanderlei gevochten!

Anonymous
22-08-2005, 12:57
ik snap echt niet waarom jullie allemaal zo slecht praten over rampage!! hij is gewoon 2 keer zwaar gesloopt door wandy, 1 keer verloren tegen shogun doordat ie heel snel een blessure had opgelopen en duidelijk niet meer zichzelf was... jullie vergeten dat hij chuck liddell heeft gesloopt, igor zn ribben heeft stuk geslagen, hij heeft de vetste slam ooit op zn naam staan, tegen arona.... randleman heeft ie nokkie geslagen, enz enz......!!!! ik vind dat ie veel meer respect verdiend, en ik ben van mening dat ie het nog heel veel gasten moeilijk gaat maken in pride, want daar hoort ie gewoon thuis, PRIDE!!!

p diddy
22-08-2005, 13:06
elke keer als het erom ging werd hij afgedroogt en dan maar blijven lullen

ja hij heeft een leuke slam op arona maar was zelf daarvoor al nokkie dus de scheids had de partij al kunnen stoppen!!!

Fasada
22-08-2005, 13:13
Wat mij opvalt bij Quinton is dat zijn resultaten slecht gingen toen hij over was gestapt op het geloof...

Ik wil niet zeggen dat geloof slecht is maar je ziet duidelijk dat zijn attitude en houding verandert is en dat hij sinds hij bekeerd is slechter is gaan presteren....

Denk toch maar dat hij de goeie ouwe PIMP RAMPAGE moet worden...

Ronald
22-08-2005, 13:14
ik snap echt niet waarom jullie allemaal zo slecht praten over rampage!!
Lees de topic nog ff een keer...

Anonymous
22-08-2005, 13:15
elke keer als het erom ging werd hij afgedroogt en dan maar blijven lullen

ja hij heeft een leuke slam op arona maar was zelf daarvoor al nokkie dus de scheids had de partij al kunnen stoppen!!!

dan had arona het toen af moeten maken. hij was waarschijnlijk wel aangeslagen., maar hij zat nog gewoon in zn guard. als arona dan stopt en met de scheidsrechter gaat lopen praten, dan is dat zn eigen schuld

rampage is gewoon een super goede en spectaculaire vechter

makavelli
22-08-2005, 13:15
Rampage is gewoon cool en bovendien een hele goed vechter!
Ik weet zeker dat hij weer uit zijn dipje komt :twisted:

MB667
22-08-2005, 13:25
Zonder die slam had igor hem gesloopt, hij was al half aan het wankelen. Maar verder vind ik idd dat je Jackson zeker niet moet afschrijven voor pride.

p diddy
22-08-2005, 13:26
ik hoop het beste voor hem!!!

mischien als boksbal bij chute boxe

The Bulldog
22-08-2005, 13:47
BEst resultaten staan Jackson.

Maar toch vind ik hem een stuk minder aantrekkelijk als vechter dan wanderlei silva en shogun.

Hij kan echt wel knokken dus verdiend niet de makkelijke one line disrespect die ik lees.

Maar moet eerlijk zeggen dat ik hem best nog eens tegen lidell wil zien.

Virus
22-08-2005, 14:38
Jackson weg bij Pride? Wat een grote flauwekul...

Quinton heeft skills die Pride waardig zijn en ik zie `m keer op keer graag vechten!

By the way! Ook voor een tweede keer sloopt Jackson Liddell!

Justinian
22-08-2005, 14:38
Quinton Jackson vs Chuck Liddell ;)
http://www.megaupload.com/?d=34O8L6ZO

Gary
22-08-2005, 16:22
ik hoop het beste voor hem!!!

mischien als boksbal bij chute boxe

ik vind je opmerkingen behoorlijk kinderachtig

mossad
22-08-2005, 16:33
Quinton is een geweldige vechter die van hele goede vechters gewonnen heeft en van twee hele goede vechters verloren heeft. Wat mij betreft is hij top 3/4 in pride en het zou belachelijk zijn hem eruit te flikkeren.

Remco
22-08-2005, 17:29
Haters!

Ossie
22-08-2005, 17:47
Net wat velen al eerder zeiden.
Jackson is gewoon een topvechter, heeft van zeer goede vechters gewonnen en jammer genoeg (en ook logisch) ook van enkele toppers verloren.
Om hem hierdoor te gaan afschrijven is gewoon bullshit.
Er zijn meerdere vechters die een 'losing streak' hebben gehad en erboven zijn gekomen.

p diddy
22-08-2005, 20:29
welke toppers die bij pride toppers zijn??????

maartenjackie
22-08-2005, 20:46
Rampage is DE relaxste vechter die ik ken, zn docu geweldig, hij heeft zelfs zn telefoon nummer op forums gepost zodat fans hem konden bellen, respect, hij heeft van Arona gewonnen, Arona die ik momenteel de no1 contender vind voor de belt, in interviews is hij altijd aardig en grappig. let maar op mn woorden hij komt terug, hij blijft waarschijnluk in Pride maar dat vind ik alleen maar goed, hij had Wand bijna gesloopt in de 2e partij. Rampage R E S P E C T

p diddy
22-08-2005, 20:54
bijna is niet helemaal plus ik vond dat hij KO was in die partij tegen arona, kijk nog maar een keer!!

Chico
22-08-2005, 21:51
ik moet zeggen dat ik (nog) geen partijen van hem heb gezien maar waarom wordt door sommige van jullie een vechter die misschien niet de nummer 1 is als slecht gezien?? dat is ongeveer hetzelfde als LeBanner slecht noemen omdat ie nooit kampioen is geweest...

Als iemand in de rangorde 3 of 4de (wat mij betreft 8ste ofzo) wil nog niet zeggen dat het een slechte vechter is... lijkt mij iig hoor...

maartenjackie
22-08-2005, 23:47
bijna is niet helemaal plus ik vond dat hij KO was in die partij tegen arona, kijk nog maar een keer!!

dat vond jij broer

ICON
23-08-2005, 00:22
ik moet zeggen dat ik (nog) geen partijen van hem heb gezien maar waarom wordt door sommige van jullie een vechter die misschien niet de nummer 1 is als slecht gezien?? dat is ongeveer hetzelfde als LeBanner slecht noemen omdat ie nooit kampioen is geweest...

Als iemand in de rangorde 3 of 4de (wat mij betreft 8ste ofzo) wil nog niet zeggen dat het een slechte vechter is... lijkt mij iig hoor...

neej maar paff duddy komt van de east side dus dan mag je dat zeggen over n vechter

en hij was niet KO want de scheidsrechter heeft hem niet uitgeteld. lees eerst de regels

Anonymous
23-08-2005, 01:07
het zal allemaal wel maar welke toppers?????

p diddy
23-08-2005, 01:08
dat was ik!!!!! :wink:

p diddy
23-08-2005, 01:24
ik moet zeggen dat ik (nog) geen partijen van hem heb gezien maar waarom wordt door sommige van jullie een vechter die misschien niet de nummer 1 is als slecht gezien?? dat is ongeveer hetzelfde als LeBanner slecht noemen omdat ie nooit kampioen is geweest...

Als iemand in de rangorde 3 of 4de (wat mij betreft 8ste ofzo) wil nog niet zeggen dat het een slechte vechter is... lijkt mij iig hoor...

neej maar paff duddy komt van de east side dus dan mag je dat zeggen over n vechter

en hij was niet KO want de scheidsrechter heeft hem niet uitgeteld. lees eerst de regels


bij boksen wordt je uitgetelt, bij pride niet dus lees jij even de regels.


pannekoek

Anonymous
23-08-2005, 01:29
ik moet zeggen dat ik (nog) geen partijen van hem heb gezien maar waarom wordt door sommige van jullie een vechter die misschien niet de nummer 1 is als slecht gezien?? dat is ongeveer hetzelfde als LeBanner slecht noemen omdat ie nooit kampioen is geweest...

Als iemand in de rangorde 3 of 4de (wat mij betreft 8ste ofzo) wil nog niet zeggen dat het een slechte vechter is... lijkt mij iig hoor...

le banner lult ook niet zoals rampage :wink:

mossad
23-08-2005, 01:34
welke toppers die bij pride toppers zijn??????

Igor, Arona, Randleman.

Chico
23-08-2005, 02:31
le banner lult ook niet zoals rampage :wink:
zou ik niet weten... maar toch... :mrgreen:

Jay Hoov
23-08-2005, 10:34
Tuurlijk is Rampage een goede vechter, maar hij heeft z'n kansen gehad daar!Hij moet lekker tegen Chuck vechten in de UFC!
Rampage z'n probleem is dat ie te veel praat....en elke keer als het er echt op aan komt, redt ie het niet!Tegen Arona vond ik dat Arona de upperhand had in de partij, en trapte Rampage al KO, maar Rampage herstelde hiervan.Dit was een fout van Arona, die het daar had moeten afmaken.Tegen Igor werd de partij gestopt vanwege een blessure.....Dus wat blijft er over...Kevin Randleman...Tja, om dat nou een echte topper te noemen :shock: ...Maar daar won Rampage idd mooi van....en verder Losses tegen oa Saku, Wandy, Shogun, in in mijn ogen Ninja!

Ps Dit is niet disrespectvol bedoelt, want elke vechter verdient respect :D

makavelli
23-08-2005, 12:12
Tegen Igor werd de partij gestopt vanwege een blessure.....Dus wat blijft er over...Kevin Randleman...Tja, om dat nou een echte topper te noemen :shock: ...Maar daar won Rampage idd mooi van....en verder Losses tegen oa Saku, Wandy, Shogun, in in mijn ogen Ninja!

Ps Dit is niet disrespectvol bedoelt, want elke vechter verdient respect :D

De partij tegen igor werd gestopt nadat Rampage een rib blesure had veroorzaakt bij igor na een aantal harde slams en ground& pound.
Anders kan je ook shogun geen credit geven voor zijn overwinning op rampage omdat rampage toen een blesure had.....(kwam gewoon door een knie van shogun)

En ik vind randleman en igor zeker nog steeds toppers, ik schat ze veel hoger in dan de meeste van die japanners die silva de laatste jaren heeft verslagen....

Jay Hoov
23-08-2005, 12:18
Tegen Igor werd de partij gestopt vanwege een blessure.....Dus wat blijft er over...Kevin Randleman...Tja, om dat nou een echte topper te noemen :shock: ...Maar daar won Rampage idd mooi van....en verder Losses tegen oa Saku, Wandy, Shogun, in in mijn ogen Ninja!

Ps Dit is niet disrespectvol bedoelt, want elke vechter verdient respect :D

De partij tegen igor werd gestopt nadat Rampage een rib blesure had veroorzaakt bij igor na een aantal harde slams en ground& pound.
Anders kan je ook shogun geen credit geven voor zijn overwinning op rampage omdat rampage toen een blesure had.....(kwam gewoon door een knie van shogun)

En ik vind randleman en igor zeker nog steeds toppers, ik schat ze veel hoger in dan de meeste van die japanners die silva de laatste jaren heeft verslagen....

Igor is ZEKER een topper, maar wat heeft Randleman bij Pride dan gedaan?

ICON
23-08-2005, 12:18
ik moet zeggen dat ik (nog) geen partijen van hem heb gezien maar waarom wordt door sommige van jullie een vechter die misschien niet de nummer 1 is als slecht gezien?? dat is ongeveer hetzelfde als LeBanner slecht noemen omdat ie nooit kampioen is geweest...

Als iemand in de rangorde 3 of 4de (wat mij betreft 8ste ofzo) wil nog niet zeggen dat het een slechte vechter is... lijkt mij iig hoor...

neej maar paff duddy komt van de east side dus dan mag je dat zeggen over n vechter

en hij was niet KO want de scheidsrechter heeft hem niet uitgeteld. lees eerst de regels


bij boksen wordt je uitgetelt, bij pride niet dus lees jij even de regels.


pannekoek

ik snap ook wel dat ze bij pride niet tellen, ik bedoel dat de scheids de wedstrijd niet gestopt heeft.


poffertje 8)

p diddy
23-08-2005, 12:20
dus je bent er wel mee eens dat de scheids het had moeten doen??

Anonymous
23-08-2005, 12:29
dus je bent er wel mee eens dat de scheids het had moeten doen??
als arona niet zo had gerageerd had niemand er iets van gezien waarschijnlijk. een scheids gaat echt niet de wedstrijd beindigen omdat een van de vechters zegt dat de ander nix doet. hij bewoog nog wel. dus ben t er niet mee eens nee.

icon

p diddy
23-08-2005, 12:30
nou dat is dan de enige topper die hij verslagen heeft!! (in jouw ogen dan)

Justinian
23-08-2005, 12:31
(...) maar wat heeft Randleman bij Pride dan gedaan?
Een mooie partij neergezet tegen Fedor (geweldige suplex). Nee niet gewonnen, maar dat is voor mij in ieder geval niet het enige dat telt. Verder van Crocop en Ninja gewonnen.

Jay Hoov
23-08-2005, 12:53
(...) maar wat heeft Randleman bij Pride dan gedaan?
Een mooie partij neergezet tegen Fedor (geweldige suplex). Nee niet gewonnen, maar dat is voor mij in ieder geval niet het enige dat telt. Verder van Crocop en Ninja gewonnen.

Zit wat in :shock:

robholland
23-08-2005, 12:55
Grootste overwinning van Rampage vind ik nog altijd toen ie tegen Chuck won, vooral omdat Chuck nu THE MAN in de ufc is....