PDA

View Full Version : 20 November: Kraus vs Dijkstra



Immortal
23-08-2005, 00:35
Ik lees net bij het andere forum dat 20 November in Oss Albert Kraus de strijd aangaat met Menno Dijkstra. Ik denk zelf dat hier nog wel is een verrassende uitslag kan komen. Lijkt me iedergeval een leuke en interressante partij.

Ossie
23-08-2005, 00:59
Dat gaat dan idd. een ontzettende toppartij worden!

Danny D
23-08-2005, 16:23
topperrrrr

maartenjackie
23-08-2005, 17:59
zal wel een gruwlijke pot worden, ben alleen bang dat Menno nog niet klaar is voor Kraus

Anonymous
23-08-2005, 18:38
menno gaat het denk ik albert knap lastig maken!!!!!!! the machine gun gaat voor een verassing zorgen daar in oss!!!!!!! mooie matchmaking als menno dit wint hoort ie echt thuis in de k-1 max!

Wix
23-08-2005, 20:28
Ik had hem liever tegen Van Venrooij gezien.

Wheelie
23-08-2005, 21:09
Kraus wint dit, word wel een top partij
Lekker dichtbij :P

Jay Hoov
23-08-2005, 21:14
Word zeker een knaller....kan beide kanten op :D
Publiek is sowieso de winnaar :D

Wheelie
23-08-2005, 21:15
Ik had hem liever tegen Van Venrooij gezien.

dat zou ook een top partij zijn

Immortal
23-08-2005, 21:52
Ik had hem liever tegen Van Venrooij gezien.

dat zou ook een top partij zijn

Maar Kraus en Venrooij zijn toch neefjes ? Lijkt me niet dat ze dan tegen elkaar vechten hoor.

Groeten

Wix
23-08-2005, 23:36
Ik had hem liever tegen Van Venrooij gezien.

dat zou ook een top partij zijn

Maar Kraus en Venrooij zijn toch neefjes ? Lijkt me niet dat ze dan tegen elkaar vechten hoor.

Groeten

Eigenlijk was het de bedoeling voor Dijkstra tegen Van Venrooy te vechten 6 november. Omdat die partij niet doorgaat gaat hij nu die 20e tegen Kraus. Ik bedoelde dus dat ik liever Van Venrooij tegen Dijkstra had gezien. (reden= vechtstijl van Van Venrooij spreekt mij meer aan)

Anonymous
24-08-2005, 15:15
Met deze partij merk je wel weer dat alles vriendjes politiek is in het kickbokse. Dijkstra vs Kraus?? dan zie ik liever Hoes vs Kraus.Hoes wint de 1e keer van Dijkstra en de 2e keer had hij eigelijk ook gewonne ma de jury weet niet hoe ze de punte moet verdelen.

Immortal
24-08-2005, 15:19
Met deze partij merk je wel weer dat alles vriendjes politiek is in het kickbokse. Dijkstra vs Kraus?? dan zie ik liever Hoes vs Kraus.Hoes wint de 1e keer van Dijkstra en de 2e keer had hij eigelijk ook gewonne ma de jury weet niet hoe ze de punte moet verdelen.

Get a life. ik heb hier de dvd van die partij. Menno had dik gewonnen. Niks vriendjespolitiek. Menno heeft zowat alles gewonnen in de a. Hoes ging nog neer tegen benito laatst. Sorry maar hoes is echt een klasse lager.

Groeten

Anonymous
24-08-2005, 16:33
Jah Dijkstra heb zowat alles gewone jah ma wel 1 keer verloren van Hoes en 1 keer onterecht gewonne van hem (daarme bedoel ik de partij in het velderdome) kijk de dvd nog ma een keer goed na

Ben
24-08-2005, 20:38
ben blij dat kraus weer eens vecht in nederland
:lol:

RisingSun
24-08-2005, 20:41
Albert all the way!

Anonymous
27-08-2005, 17:42
Ik denk ook dat Menno voor een sensatie gaat zorge.Want ik heb gehoord dat hij de zelfde jury mee neemt als tegen Hoes (velderdome) Want met die jury kan hij zelfs nog winne van Remy Bonjansky ondanks dat gewichts verschil :P

Immortal
27-08-2005, 21:02
Ik weet wel zeker dat dijkstra zoals altijd voor sensatie gaat zorgen. Ik denk dat het kamp van Kraus hem onderschat. Chakuriki heeft wel vaker voor verrassingen gezorgt. Menno wint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mike
27-08-2005, 21:04
wordt een gruwelijke partij 8)

echt een leuke matchup!

Anonymous
28-08-2005, 19:14
Jah Dijkstra heb zowat alles gewone jah ma wel 1 keer verloren van Hoes en 1 keer onterecht gewonne van hem (daarme bedoel ik de partij in het velderdome) kijk de dvd nog ma een keer goed na

Als je geen verstand heb van Thai Boxing, wat doe je dan eigenlijk op deze site?!
Heb je uberhaupt wel naar die DVD gekeken?!
Ik denk dat je zwaar in de war bent. Diegene die de punten maakte, dat was DIJKSTRA hoor! Diegene die alleen maar naar zijn hoek riep: Hoeveel tijd nog?? Hoe lang moet ik nog?? En heel erg snakte naar adem omdat hij geen conditie had, dat was HOES!
Ga nu nog maar een keer die dvd bekijken....

The Bulldog
28-08-2005, 19:51
Jah Dijkstra heb zowat alles gewone jah ma wel 1 keer verloren van Hoes en 1 keer onterecht gewonne van hem (daarme bedoel ik de partij in het velderdome) kijk de dvd nog ma een keer goed na

Als je geen verstand heb van Thai Boxing, wat doe je dan eigenlijk op deze site?!
Heb je uberhaupt wel naar die DVD gekeken?!
Ik denk dat je zwaar in de war bent. Diegene die de punten maakte, dat was DIJKSTRA hoor! Diegene die alleen maar naar zijn hoek riep: Hoeveel tijd nog?? Hoe lang moet ik nog?? En heel erg snakte naar adem omdat hij geen conditie had, dat was HOES!
Ga nu nog maar een keer die dvd bekijken....

en ik maar denken dat de topic was:
Kraus Vs. Dijkstra :roll:

Wheelie
28-08-2005, 22:34
underdog heeft gelijk, ontopic aub

jojo
29-08-2005, 13:20
super partij!!
beide toppers
dus ook beide veel suc 6 :lol: