PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 2 *spoiler*



Wheelie
23-08-2005, 17:08
Wat vonden jullie van de eerste aflevering?


Beetje jammer dat er nog niet gevochten werd :?

http://www.spiketv.com/shows/series/ultimatefighter2/

Dennuz
23-08-2005, 17:13
Ben hem nu aan het binnenhalen.. ben wel benieuwd...

migyur
23-08-2005, 17:32
mwwooaah nog niet echt onder de indruk eigenlijk..
Matt hughes en rich franklin geven me ook niet echt de indruk dat ze iemand, die er door heen zit, kunnen motiveren.
Ik hoop dat er wat gezeik komt zodat er weer cewle cliffhangers komen!

kyokushin
23-08-2005, 18:20
was inderdaad een beetje een anti climax dat het gevecht niet doorging. Ik hoop toch dat het niet elke week gebeurt dat de mensen zelf opstappen ipv vechten.

ICON
23-08-2005, 18:55
mmf?? :P

Hollandpride
23-08-2005, 23:35
Beetje matige aflevering idd, het hoogtepunt was Dana White's redelijk confronterende speech.

Ronald
23-08-2005, 23:52
Weird :? . Kom je daar om te knokken... stappen ze eruit :roll: . Dat snap ik echt niet. Die gozer wist toch hoe zwaar die was toen ie er aan begon. En die heavyweight vond ik al helemaal vaag. Hij gaf geen eens een echte reden. Voelde zich waarschijnlijk toch de mindere zoals iemand in de serie al zei en kreeg last van faalangst ofzo.

Hughes en Franklin vind ik idd nog niet het overwicht en de status hebben die er van Couture en Liddell uitging. Maar wie weet groeien ze in de serie.

Toch al met al best wel een aardig clubje bij elkaar lijkt me zo. Ben benieuwd wat voor 'n ontwikkelingen er zich allemaal af gaan spelen naast het vechten. Het Big Brother gehalte heeft toch ook wel iets.

Ronald
24-08-2005, 00:07
Wat quotes van Stephan Bonner over de eerste aflevering:

- "Then off to Eli "Quitter" Joslin."

- "The second best line is Eli upon quitting saying, "train hard for me." What a lazy bitch."

En Forrest Griffin:

- "And I won't even get into Luke Cummo, because he scares me and if I insult him he may track me down and eat my pets."

We hebben trouwens in ieder geval ook weer een nieuwe Chris Leben en Diego Sanchez.

Silat
24-08-2005, 01:00
Die grote lijkt echt op Cris Leben ja en ook nog een cut op z'n face.

Gelukkig volgende keer wel vechten.

Ronald
24-08-2005, 07:28
Die grote lijkt echt op Cris Leben ja en ook nog een cut op z'n face.
Ik bedoelde eigenlijk meer Melvin Guillard, maar dan qua gedrag en niet qua uiterlijk :wink: .

Dennuz
24-08-2005, 10:43
Hmm, vaag gedoe, je weet waar je voor komt, je weet dat het zwaar wordt en je weet op welk gewicht je moet zitten, en dan nog zelf kappen.
Idd. Jammer dat het gevecht niet dooring, volgende keer beter.

migyur
24-08-2005, 12:35
Wat quotes van Stephan Bonner over de eerste aflevering:

- "Then off to Eli "Quitter" Joslin."

- "The second best line is Eli upon quitting saying, "train hard for me." What a lazy bitch."

En Forrest Griffin:

- "And I won't even get into Luke Cummo, because he scares me and if I insult him he may track me down and eat my pets."



Waar las je dat?

Biiyen
24-08-2005, 12:42
Wat quotes van Stephan Bonner over de eerste aflevering:

- "Then off to Eli "Quitter" Joslin."

- "The second best line is Eli upon quitting saying, "train hard for me." What a lazy bitch."

En Forrest Griffin:

- "And I won't even get into Luke Cummo, because he scares me and if I insult him he may track me down and eat my pets."



Waar las je dat?

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=14493

Het begint iig goed, 2 jankbalken eruit en geen gevecht..... wel weer typisch dat het juist de 2 waren die zeiden "I'm not going to quite" en "I am the fysiek strongest here" ... Zitten ook weer een aantal uitgesproken figuren tussen! wordt erg leuk als je het mij vraagt.

Justinian
24-08-2005, 16:50
Wat een geweldige serie! Ik heb seizoen 1 niet gezien en weet nu wat ik heb gemist. Die Luke is echt geweldig :lol: Eli en die welterweight die niet genoeg kon afvallen vond ik bijzonder triest. Ik snap niet dat je binnen 48 uur al kunt kappen omdat je het 'bij nader inzien' toch niet zo geweldig vindt. Beide gasten hebben er van tevoren niet goed over nagedacht!

DVDmannetje
24-08-2005, 16:55
Heb me er wel mee vermaakt hoor. En in seizoen 1 duurde het geloof ik 3 weken voordat ze gingen matten dus mooi dat het nu in de 2de aflevering al raak is.
De coaches hebben sowieso weinig personality maar dat moet misschien groeien als de teams gevormd zijn.

Justinian
24-08-2005, 16:59
De coaches hebben sowieso weinig personality maar dat moet misschien groeien als de teams gevormd zijn.
Ik vind het wel meevallen, maar misschien komt dat doordat ik seizoen 1 niet heb gezien en dus geen vergelijkingsmateriaal heb.

RNLMC
24-08-2005, 17:22
ik vond het weer top! en wat een pussy die eli ik snap dat uren in die sauna zitten zwaar is maar naar mijn inziens is dat tog wel het minste dat je er voor moet over heben, vond het wel jammer voor die gast die zen knie gelijk al gepopt had maarja,

Wheelie
24-08-2005, 17:29
Wat een geweldige serie! Ik heb seizoen 1 niet gezien en weet nu wat ik heb gemist.

Als je wil copieer ik heel seizoen 1 wel even voor je ;)

Justinian
24-08-2005, 17:38
Wat een geweldige serie! Ik heb seizoen 1 niet gezien en weet nu wat ik heb gemist.

Als je wil copieer ik heel seizoen 1 wel even voor je ;)
Wheelie = geweldig!! Laat maar ff weten hoeveel cd'tjes ik naar je toe moet sturen. Echt top!

Wheelie
24-08-2005, 17:41
Wat een geweldige serie! Ik heb seizoen 1 niet gezien en weet nu wat ik heb gemist.

Als je wil copieer ik heel seizoen 1 wel even voor je ;)
Wheelie = geweldig!! Laat maar ff weten hoeveel cd'tjes ik naar je toe moet sturen. Echt top!

is goed roy, ik bel je wel als ze klaar zijn

Justinian
24-08-2005, 18:02
Wat een geweldige serie! Ik heb seizoen 1 niet gezien en weet nu wat ik heb gemist.

Als je wil copieer ik heel seizoen 1 wel even voor je ;)
Wheelie = geweldig!! Laat maar ff weten hoeveel cd'tjes ik naar je toe moet sturen. Echt top!

is goed roy, ik bel je wel als ze klaar zijn
Muchos gracias!!

ashi76
25-08-2005, 14:20
Net ff zitten kijken.
Wat een fuckin pussy zeg die Eli. :evil:

shyne
27-08-2005, 21:08
het mooiste was nog wel dat die gast nadat hij opgegeven had zei:
als ik mijn gewicht gehaald had zou ik iedereen verslagen hebben!

Wheelie
30-08-2005, 09:02
aflevering 2 weer verkrijgbaar op de bekende adressen

Dennuz
30-08-2005, 11:02
Hij staat nog niet in a.b.mma, hoop dat ie daar in de loop van de dag komt, dan haal ik hem via daar wel binnen..

Wheelie
30-08-2005, 11:04
Hij staat nog niet in a.b.mma, hoop dat ie daar in de loop van de dag komt, dan haal ik hem via daar wel binnen..

ik heb 'm al binnen ga nu kijken 8)

redjuh
30-08-2005, 11:07
ja ben al een uur aan het downen en het gaat zooooo traag... te weinig seeders :x

Ralph
30-08-2005, 11:17
Wheelie, zou jij hem willen uploaden in het MMF? Ik heb hier een downloadsnelheid van 914 b/s.... er zijn veel te weinig bronnen beschikbaar. B.v.d.

kyokushin
30-08-2005, 11:40
gaat hier met een redelijke snelheid, 70 kb/sec

Ralph
30-08-2005, 12:07
Aha! Ik heb nu een andere torrent te pakken en hij loopt nu met 50 kb/s.