PDA

View Full Version : Tra Telligman *UFC 54 Spoiler*



Anonymous
24-08-2005, 22:45
Ik zag laatst dat Tra goed KO ging tegen Tim Sylvia hij stond ook niet meer op en was echt buiten westen en werd later weggedragen op een brancard weet iemand hoe het met 'm is?

Zou het echt erg vinden als ie er wat aan over houdt.

Ronald
24-08-2005, 23:04
Graag in de topictitel er even bij vermelden dat het hier om een spoiler gaat.

p diddy
24-08-2005, 23:07
jaaaaa gelukkig heb ik het al gezien :twisted:

Anonymous
24-08-2005, 23:24
Wat is een spoiler Ronald. Geen idee wat je bedoeld :?

Wheelie
24-08-2005, 23:53
Wat is een spoiler Ronald. Geen idee wat je bedoeld :?

een uitslag vermelden terwijl sommige het nog moeten zien

Anonymous
25-08-2005, 00:17
Ow ok sorry zal het er voortaan bij zetten.

Ronald
25-08-2005, 00:41
Ow ok sorry zal het er voortaan bij zetten.
Thanks. Mensen die de partij nog niet gezien hebben en liever de beelden zien zonder dat ze de uitslag weten weten dan dat ze deze topic niet moeten lezen.

Maak anders ook ff een accountje aan als je wilt Ralph; net zo makkelijk :wink: .

smike
25-08-2005, 04:12
ff offtopic hoor Ronald, maar is het neit slimmer om als admin dat gelijk zelf even te doen, guest zijn er bijvoorbeeld vaak maar eenmalig dus die zullen dat niet doen.
Als je dit toch al standaard doet, top! :)

Ronald
25-08-2005, 08:54
ff offtopic hoor Ronald, maar is het neit slimmer om als admin dat gelijk zelf even te doen, guest zijn er bijvoorbeeld vaak maar eenmalig dus die zullen dat niet doen.
Als je dit toch al standaard doet, top! :)
Nope, het wordt van degene die post zelf verwacht. Scheelt ons een hoop werk en anderen een hoop ergernis. Het werkt overigens niet alleen zo hier op Mixfight.nl, het geldt op alle fora, dus bijvoorbeeld ook op film- of voetbalfora. Het aangeven van een spoiler is een wereldwijd algemeen bekend iets.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die er nog niet mee bekend zijn. In dat geval zet een crewmember het er idd even bij (zoals ik nu ook gedaan heb) :wink:

ICON
25-08-2005, 09:03
maar iig op sherdog stond dat het weer goed met hem gaat.

MZN
26-08-2005, 00:12
Er komt na elke ufc ook zo'n statement uit van de Nevada State athletic commision of NSAC waarin alle medische mankementen en schorsingen staan die de vechters daar op hebben gekregen. Ik heb 'm alleen nog niet gezien van de afgelopen ufc....

Ronald
26-08-2005, 01:08
En wat was er nou eigenlijk vooraf met Telligman aan de hand waardoor hij in eerste instantie medisch niet goedgekeurd werd?