PDA

View Full Version : Internationale aandacht voor spermashow



Anonymous
25-08-2005, 11:13
De show rond een spermadonor, woensdagavond op Talpa, zorgt nu al voor internationale ophef. De Zwitserse en Canadese radio, de BBC en persbureau Reuters: alle besteden ze woensdag zendtijd aan de uitzending, die eerder in Nederland al tot Kamervragen heeft geleid.

In de show 'Ik wil een kind van jou.... en verder niets' zoeken twee vrouwen een spermadonor. Mannen kunnen zich per e-mail opgeven. Het programma krijgt meer afleveringen als kijkers daarvoor kiezen.


Talpa

De buitenlandse media noemen de show het vervolg van Big Brother, de aanvankelijk omstreden internationale tv-hit van Talpa-oprichter John de Mol. "Dat hij nu een spermashow uitzendt, verbaast me niet. Dit soort troep kan alleen uit Nederland komen, waar niemand opkijkt als je een moslim geitenneuker noemt", commentarieert Alain Franco, verslaggever van de Zwitserse publieke radio-omroep Radio Suisse Romande.

De oud-correspondent in Nederland verwacht toch dat het programma in andere landen gaat scoren. "Het flatteert de lage instincten: mensen willen weten: wie is die gekke Yessica die sperma wil?"

--------------------------------------------------------------------------------



Leuk beeld over N3derland heeft dat wijf (en de rest)

payap
25-08-2005, 11:23
Als het een echte spermashow wordt dan zal het waarschijnlijk wel de grote doorbraak worden van PETER NORTH bij het brede publiek.

Biiyen
25-08-2005, 11:29
Die Alain Franco is dus als kind keihrad op zijn kop gevallen, wat een domme vergelijking.....

Dalgliesh
25-08-2005, 11:39
De sperma show die ik in mijn gedachten had, kan echt niet op Talpa.

Anonymous
25-08-2005, 12:09
De sperma show die ik in mijn gedachten had, kan echt niet op Talpa.

Bukkake Dave ? :mrgreen:

Justinian
25-08-2005, 12:35
Als het een echte spermashow wordt dan zal het waarschijnlijk wel de grote doorbraak worden van PETER NORTH bij het brede publiek.
Hahaha :lol:

Hans
25-08-2005, 12:38
:lol:

smike
25-08-2005, 13:47
"Dat hij nu een spermashow uitzendt, verbaast me niet. Dit soort troep kan alleen uit Nederland komen, waar niemand opkijkt als je een moslim geitenneuker noemt", commentarieert Alain Franco, verslaggever van de Zwitserse publieke radio-omroep Radio Suisse Romande.


Wat is dat voor achterlijke die Alain....
Ten 1e waar slaat zijn/haar(?) vergelijking op en ten tweede kijken we juist op als ee moslim geitenneuker wordt genoemd, waarschijnlijk misplaatst sarcasme of een mislukte grap richting wijlen Theo van Gogh en de gebeurtenissen erna.