PDA

View Full Version : Film nieuws



NTT-FX
25-08-2005, 20:06
Aangezien het oude topic pleite is open ik maar weer een nieuwe ;)
---

Het duurde lang , heel erg lang.. maar de kogel is eindelijk door de kerk ; Indiana Jones 4 komt er! ;)
Spielberg en Lucas waren al accoord maar Harrison Ford hulde zich lange tijd in stilzwijgen waardoor de film op losse schroeven stond.
Paramount heeft het zelfs aangedurft om een voorlopige releasedatum te geven ; februari 2007.

en nu maar afwachten wat het gaat worden!!

---

In de serie ; "doet u nog maar een vervolg!" is er dit keer weer een oudje uit de kast getrokken.
Er zit namelijk een vervolg op roadhouse in de planning.
Grootste probleem ; Patrick Swayze doet niet mee omdat zijn personage een zeer kleine rol zou hebben in de film....
Dat word dus net zo'n flop als het vervolg op true lies...

---

Meer sequels ; er zit een vervolg op sahara in de planning.
De cast heeft namelijk voor 3 films getekend en de auteur van het boek van de 1e film heeft 18 titels gedaan dus er is spul zat.
Alles hangt af van hoe de merchandise van sahara scoort ; in de bios deed de film het redelijk maar de productie was erg duur.
Wie weet ... ;)

Wheelie
25-08-2005, 20:23
Rambo 4
Volgend jaar zullen de opnames van de vierde Rambo-film, met Sylverter Stallone beginnen. In dit deel is John Rambo getrouwd en onderhoudt hij een gezin, aldus het filmblad Empire. Wanneer zijn 10-jarige dochtertje gegijzeld wordt door blanke racisten, wordt de actieheld gedwongen zijn wapenarsenaal weer van stal te halen. Volgens de 59-jarige Stallone is de film te vergelijken met wraakfilms als Deliverance en Straw Dogs. De opnames gaan in januari van start in Bulgarije.

;)

Sylvester Stallone kan de meppen op zijn gezicht en het vele bloedvergieten blijkbaar niet missen, want hij is van plan om een nieuwe "Rocky" te maken. En alsof dat nog niet genoeg is, krijgen we ook nog het bericht in onze maag gespiest dat er een "Rambo IV" op komst is. Stallone is niet bang om de handen uit de mouwen te steken aangezien hij beide films wil neerpennen, producen en bovendien ook nog eens de hoofdrol voor zich wil nemen...

Sly belooft dat "Rocky VI" terug zal keren naar de roots. De acteur wil opnieuw een "indie"-achtige film maken, zonder veel show en geld. De twee films zullen ongetwijfeld op veel kritiek mogen rekenen, maar misschien levert een vleugje nostalgie wel twee goeie "ouderwetse" films af.

Highline
25-08-2005, 20:35
er worden de laatste tijd ecth veel remakes / vervolgfilms gemaakt zeg

micha
25-08-2005, 21:29
Dat word dus net zo'n flop als het vervolg op true lies... :shock: :shock:

heb ik iets gemist??

ICON
25-08-2005, 23:14
Dat word dus net zo'n flop als het vervolg op true lies... :shock: :shock:

heb ik iets gemist??

ja mr and mrs smith was toch ook n bagger film( dat bedoelt ie denk ik tenminste)

NTT-FX
25-08-2005, 23:25
Nee ; ik doel op een vervolg van true lies die in de maak is ( en waar Arnie S. overigens niet aan mee doet )

Anonymous
26-08-2005, 07:11
Nee ; ik doel op een vervolg van true lies die in de maak is ( en waar Arnie S. overigens niet aan mee doet )

oh oke ze noemden mr and mrs smith ook weleens een soort vervolg erop. viel erg tegen vond ik