PDA

View Full Version : Angelo gym goes Tenerife!!



Justinian
26-08-2005, 07:49
Wederom is Angelo gym uitgenodigd om in Tenerife op een gala te vechten. Ditmaal zullen maar liefst 3 vechters van Angelo gym op dit gala vechten. Maik Kubacki zal na een periode van blessures weer aantreden. Zijn laatste partij won hij op spectatculaire wijze in Thailand van een ervaren Thai.

Thanit Im-On zal ook vechten. Thanit heeft na zijn laatste partij ook even niet kunnen vechten in verband met een vervelende schouderblessure, maar is weer in goede vorm (zag ik tijdens de training). Tenslotte zal ook (forumbroeder) Mutlu Karabulut aantreden. Mutlu is weer volop in training en volgens mij in goede vorm.

Angelo is afgelopen nacht samen met Maik vertrokken en Thanit komt vandaag samen met Mutlu na. Vanavond zullen ze dan vechten en dan hebben de heren ‘vakantie’ tot a.s. maandag. Ik wens jullie veel succes! Na afloop zal Angelo zoals altijd een kort verslagje schrijven op de site en die zal ik hier ook plaatsen.

Wandfc
26-08-2005, 08:14
Team Angelo veel suc6. :evil:

lil´kickboxer
26-08-2005, 10:06
Veel succes!

Dennuz
26-08-2005, 10:08
Veel succes allemaal!

Ronald
26-08-2005, 18:32
Na afloop zal Angelo zoals altijd een kort verslagje schrijven op de site en die zal ik hier ook plaatsen.
Top. Heel veel succes.

Ton
27-08-2005, 00:05
Cker veel succes! Ik hoop dat Mutlu (en natuurlijk de rest) zijn winst naar Nederland haald ! :!:

SmG
27-08-2005, 15:28
ben wel benieuwd hoe ze het gedaan hebben op Tenerife. iemand al uitslagen?

madmax
27-08-2005, 15:35
Heb vannacht een sms gekregen van Angelo, Thanit heeft een b-partij gevochten en heeft verloren op punten, hij heeft echter wel super geknokt. (Thanit is c-klasse)
Mutlu heeft moeten opgeven door een oog blessure, en Maik had geen partij.

Justinian
27-08-2005, 23:18
Heb vannacht een sms gekregen van Angelo, Thanit heeft een b-partij gevochten en heeft verloren op punten, hij heeft echter wel super geknokt. (Thanit is c-klasse)
Mutlu heeft moeten opgeven door een oog blessure, en Maik had geen partij.
Jammer van Mutlu, maar toch weer even een partij gepakt deze zomer. Thanit super geknokt, maar ik had ook niet anders verwacht :wink: Dat het geen winstpartij is geworden is jammer maar helaas.

Maik zal z´n volgende partij wel weer in Thailand draaien, dat is goed bevallen volgens mij :lol:

Justinian
01-09-2005, 16:43
Bij deze het verslag, met dank aan Angelo:


Gala 26 augustus Tenerife
Wederom waren wij uitgenodigd in Tenerife om op een gala te vechten. het gala werd georganiseerd door Steve Biswana, die in Tenerife een kickbox-school heeft.

We werden gevraagd voor een paar B-partijen. Daar het niveau in Spanje niet zo heel hoog is, hebben we onze C-klasses maar opgegeven. Toen we daar aankwamen, bleek echter dat onze tegenstanders ook uit Nederland kwamen.
We kregen dus "echte B-klasses" ... Pech!
Ook omdat Thanit en Mutlu de hele dag hadden gereisd en aankwamen op het vliegveld toen het gala al begonnen was. Ze werden direkt opgehaald en bij aankomst snel opgewarmd. Maar doordat het gala uitliep vochten ze pas om 01.30! Duidelijk dat dit niet de beste methode is om aan een lekkere partij te beginnen...

Hieronder een klein verslag:

Maik
Maik Kubacki zou tegen een jongen van Loasana Gym, maar die was bijna 8 kg zwaarder als Maik, dus besloten we de partij niet door te laten gaan, te meer omdat het ook nog eens een klasse verschil was.

Thanit
Thanit Im-on vocht tegen Tobias... Ook een B-vechter.
De partij ging gelijk op waarbij de tegenstander domineerde met stoten en waar Thanit vaker doorkwam met trappen. Het publiek ging bij deze partij uit z'n dak!
Harde akties van beide kanten. Thanit verliest deze partij net op punten, maar laat een goede indruk achter.

Mutlu
Mutlu Karabulut, die duidelijk niet lekker in zijn vel zat, begon de partij goed met een paar mooie combinaties. Tijdens een stotenwisseling kreeg hij een stoot verkeerd op zijn oog, waardoor hij stopte met vechten. De tegenstander liet er geen gras over groeien en kwam na met een combinatie. Mutlu wees naar zijn oog en gaf aan niet verder te kunnen. Toen hebben we de handdoek gegooid...
Verlies door opgave voor Mutlu.

Al met al was het een leuk gala. De locatie was een discotheek die er uit zag als een kasteel "El Castillo".
Na het gala hebben we nog 3 dagen genoten van de zon en de zee (waar we trouwens getuige waren van feestende dolfijnen).

Foto's volgen...

Highline
01-09-2005, 16:58
leuk verslagje, voortaan dus toch maar de goede klasse opgeven met als risico een snele makkelijke overwinning ;)

SpecialX
01-09-2005, 23:58
idd een leuk verslagje! zo te zien heeft thanit alweer een knal partij neergezet :D!
jammer van maik en mutlu :(.

Justinian
04-09-2005, 09:21
Thanit heeft echt een toppartij neergezet heb ik begrepen. Gisteren heeft Roy Dijkshoorn nog gevochten en heeft de partij gewonnen (tegenstander 1x 8 tellen). Gefeliciteerd!