PDA

View Full Version : pride live



Anonymous
26-08-2005, 15:44
kan er mij iemand zeggen of je Final Conflict 2005 kunt bekijken op t scherm ??

Dennuz
26-08-2005, 15:45
Nopez, niet mogelijk in Nederland. Je zult echt geduld moeten hebben tot je hem kunt downloaden..

Anonymous
26-08-2005, 15:49
Nopez, niet mogelijk in Nederland. Je zult echt geduld moeten hebben tot je hem kunt downloaden..


ok thanks zal maar wachten worden

The Maniac
26-08-2005, 16:16
het is wel mogelijk om ppv te kunnen ontvangen in nederland en gratis alles te kunnen checken. Om alles te kunnen kijken moet je wel een sat nav hebben er zijn wel winkels die dit apparaatje verkopen (net een internet tv kastje)elke maand kan de ppv kaartjes decoden met internet dit doe je door elke maand een nieuwe registratie nummer binnen te halen van het internet. Een maat van mij uit amerika die nu in nederland woont heeft zo'n ding iedereen in de states heeft zo'n ding thuis meeste mensen kraken de code en checken alles wat ppv is ondere andere ufc en pride alleen komt het 5 dagen later dan de japanse ppv.

Anonymous
26-08-2005, 16:40
het is wel mogelijk om ppv te kunnen ontvangen in nederland en gratis alles te kunnen checken. Om alles te kunnen kijken moet je wel een sat nav hebben er zijn wel winkels die dit apparaatje verkopen (net een internet tv kastje)elke maand kan de ppv kaartjes decoden met internet dit doe je door elke maand een nieuwe registratie nummer binnen te halen van het internet. Een maat van mij uit amerika die nu in nederland woont heeft zo'n ding iedereen in de states heeft zo'n ding thuis meeste mensen kraken de code en checken alles wat ppv is ondere andere ufc en pride alleen komt het 5 dagen later dan de japanse ppv.

gewoon downloaden dus :wink:

The Maniac
26-08-2005, 20:25
ja dus :D

Anonymous
28-08-2005, 00:34
het is wel mogelijk om ppv te kunnen ontvangen in nederland en gratis alles te kunnen checken. Om alles te kunnen kijken moet je wel een sat nav hebben er zijn wel winkels die dit apparaatje verkopen (net een internet tv kastje)elke maand kan de ppv kaartjes decoden met internet dit doe je door elke maand een nieuwe registratie nummer binnen te halen van het internet. Een maat van mij uit amerika die nu in nederland woont heeft zo'n ding iedereen in de states heeft zo'n ding thuis meeste mensen kraken de code en checken alles wat ppv is ondere andere ufc en pride alleen komt het 5 dagen later dan de japanse ppv.

Nonsense, je hebt je iets op de mouw laten spelden door je vriend of hij weet zelf niet waar ie over praat. People are just full of shit...

De amerikaanse ufc en pride ppv's kunnen wij hier niet ontvangen, aangezien de schotels van de meeste mensen te klein zijn, maar ook omdat er zoiets natuurlijks als -de horizon- (natuurlijke bolling van de aarde) in de weg zit om uberhaupt de -desbetreffende- us satellites te kunnen ontvangen.

Je kunt alleen de live sat-feeds ontvangen die japan heeft verkocht aan een europese broadcaster zoals morgen het geval is voor de croatische Nov@ tv op de Amos1 sat (dit is FTA en je hebt een schotel van minimaal 1,4 meter nodig). Maar de feed daarvoor zit waarschijnlijk net als voorgaande events met crocop, op de de W3 sat. Je hebt een dvb-pci card (en een gemotoriseerde schotel, minimaal 60cm) nodig, want de feed is niet standaard mpeg2 maar 4:2:2 format.

Voor de meesten zal dit allemaal chinees zijn, maar goed, de enkeling die zich bezig houdt met satellites en feedhunting kan hier wel wat mee.

Dalgliesh
28-08-2005, 03:43
:shock: ook al is dit verhaal niet waar, ik geloof het.

Dragon
28-08-2005, 09:19
welk torrent programma gebruik ik best om de partijen te downloaden?

Anonymous
28-08-2005, 21:58
:shock: ook al is dit verhaal niet waar, ik geloof het.

Niet waar...maar toch geloven? WTF?

ik heb hier een file van 16GB rechtstreeks recorded vannochtend van de sat-feed die ik noemde... perfecte kwaliteit!

De edits zijn een veel kleiner en van beduidend mindere kwali.

Dus succes met de torrents verder... maar waar zouden die toch vandaan komen? ;-)

Live blijft leuker...