PDA

View Full Version : Nederlandse pride hw??



Chico
27-08-2005, 13:18
laten we er maar gewoon vanuit gaan dat alistair de gp wint en de dominante vechter in de pride mw wordt... hebben we in nederland ook een vechter die dominant kan worden in de hw??

En als ik toch bezig ben... komt er nog nieuw nederlands bloed in de ufc?? (afgezien van aaronk die via KOTC doorstroomt in de UFC en daar de topdog wordt :mrgreen: )

micha
27-08-2005, 13:30
laten we er maar gewoon vanuit gaan dat alistair de gp wint en de dominante vechter in de pride mw wordt... hebben we in nederland ook een vechter die dominant kan worden in de hw??

En als ik toch bezig ben... komt er nog nieuw nederlands bloed in de ufc?? (afgezien van aaronk die via KOTC doorstroomt in de UFC en daar de topdog wordt :mrgreen: )

Bij Golden Glory lopen een paar HW die aardig mee draaien met de top.
Wat dacht je bv van Sem :idea:

Chico
27-08-2005, 14:11
true... maar ik heb altijd het idee met Sem dat ie te lang is om echt lekker met MMA mee te kunnen draaien... denk dat ie lekkerder op zijn plaats is in de K1... maar dat kan aan mij liggen...

Hollandpride
27-08-2005, 17:46
true... maar ik heb altijd het idee met Sem dat ie te lang is om echt lekker met MMA mee te kunnen draaien... denk dat ie lekkerder op zijn plaats is in de K1... maar dat kan aan mij liggen...

Tim Sylvia doet het ook niet slecht en die is qua lengte vergelijkbaar met Sem.

Nicky
27-08-2005, 18:27
Murad Chunkaev

makavelli
27-08-2005, 20:07
true... maar ik heb altijd het idee met Sem dat ie te lang is om echt lekker met MMA mee te kunnen draaien... denk dat ie lekkerder op zijn plaats is in de K1... maar dat kan aan mij liggen...

Tim Sylvia doet het ook niet slecht en die is qua lengte vergelijkbaar met Sem.

Sylvia's takedown defense is helaas niet te vergelijken met die van Sem

The Bulldog
27-08-2005, 20:13
Lijkt ...
Valentijn Overeem

of Gilbert Yvel niks dan..


Tijdje geleden stond er nog ergens dat Gilbert Yvel na zijn Pride contract In Amerika zou gaan knokken.

Lijkt me wel wat voor hem slopen in de kooi...

Dutch Dynamite
29-08-2005, 09:46
Niemand!

NESCIO
29-08-2005, 11:19
nope, niemand kan trouwens ook niemand bedenken die zowel grond en staat op dat niveau kan meedraaien

Anonymous
29-08-2005, 15:04
Je weet maar nooit.

Denk zeker wel dat er mensen rond lopen met het potentieel, mee te draaien in die klasse...