PDA

View Full Version : Fedor *spoiler*



Wheelie
28-08-2005, 17:53
Wie moeten ze nu tegen Fedor zetten ?

Kharitonov is een optie maar ik zou liever Arlovski zien in Pride (rotterdam ;) )

Arjan
28-08-2005, 17:55
Kharitonov wint never van fedor lijkt me

Ik weet het ook niet

The Maniac
28-08-2005, 18:03
Nou arlovski is helemaal geen partij tegen fedor. Hij zou vermoord worden tegn kharitonov de top UFC heavyweights hebben geen kans tegen de Pride heavyweights.

UFC
Tim Sylvia
Frank Mir
Andrey Arlovski
Paul Buentello

Pride
Fedor
Mino
Cro Cop
Kharitonov

Ik ga toch voor Pride dan

Biiyen
28-08-2005, 18:05
Denk dat Pride nu een serieus probleem heeft.... er is gewoon werkelijk niemand meer...

In Rotterdan tegen Melvin Manhoef? zou ik wel willen zien.

The Bulldog
28-08-2005, 18:08
Denk dat Pride nu een serieus probleem heeft.... er is gewoon werkelijk niemand meer...

In Rotterdan tegen Melvin Manhoef? zou ik wel willen zien.

Lijkt me ook helemaal niks mis mee :twisted:

Wheelie
28-08-2005, 18:20
Nou arlovski is helemaal geen partij tegen fedor. Hij zou vermoord worden tegn kharitonov de top UFC heavyweights hebben geen kans tegen de Pride heavyweights.


Ik denk dat Arlovski de enige HW van de UFC is die het wel goed zou doen in Pride

The Maniac
28-08-2005, 18:39
Wat dacht je van Josh Barnett of ie het red een andere verhaal.

Tegen deze gasten zou wel tof zijn:
Bob Sap(hij zit bij K-1)
Fabricio Werdum
Kharitonov
Mark Hunt
Cro Cop(rematch)

Ossie
28-08-2005, 18:51
Denk dat Pride nu een serieus probleem heeft.... er is gewoon werkelijk niemand meer...

In Rotterdan tegen Melvin Manhoef? zou ik wel willen zien.

Lijkt me ook helemaal niks mis mee :twisted:

Hebben jullie dan zo'n hekel aan Manhoef?


Het zal idd. een lastige worden......
Kharitonov zou het niet redden tegen hem, en sommige andere namen die werden genoemd lijken me al helemaal niets (Barnett bijv).
Mark Hunt zou een optie kunnen zijn, of Arlovski idd. Maar ik denk dat Fedor ook hun zou afslachten.
Silva wilt toch in de heavyweight divisie vechten? Misschien zou dat een optie zijn.....

Arjan
28-08-2005, 19:20
Ik ga met de laatste 2 van maniac mee

Mark Hunt
Cro Cop(rematch)

Crocop rematch zou ik heel graag zien maar mark hunt .. haha lijkt me wel een mooi spectakel, ookal weet ik zeker dat die niet wint

Wheelie
28-08-2005, 20:20
Rickson is de man die Fedor kan pakken ;)

:lol:

Justinian
28-08-2005, 20:25
Rickson is de man die Fedor kan pakken ;)

:lol:
Precies, Rickson by armbar 0:42 rnd 1 ;)

Anonymous
28-08-2005, 21:07
Fedor is the CHAMP OF MMA!!!

Ossie
28-08-2005, 22:41
Mark Hunt zou een optie kunnen zijn, of Arlovski idd. Maar ik denk dat Fedor ook hun zou afslachten.

Om Mark Hunt af te slachten moet je wel erg je best doen, zelfs Fedor! Ik ga er ook van uit dat Fedor wint maar afslachten....

Mwah, ik denk dat ie m zou aflschten, maar dat ie maar niet KO gaat. Denk dat ie 3 ronden lang klappen krijgt, en uiteindelijk verliest op punten :lol:

Aaronk
28-08-2005, 23:23
LOL wtf barnett kan nog ZEKER tegen hem. dat is een super topperr

redjuh
29-08-2005, 00:33
is iedereen Josh Barnett vergeten???

ROIDRAGE
29-08-2005, 01:57
Barnett is zeker een mooi optie

Nicky
29-08-2005, 06:50
Hunt
Barnett
Arlovski
Ryoto Machida

Dutch Dynamite
29-08-2005, 08:47
Er is niemand die een title shot verdient naar mijn idee, daarvoor is de kloof te groot. Laat eerst Nogieura, Crocop, Kharitonov, Werdum maar eens vechten en mocht iemand er dan klaar voor zijn over een tijd weer eens een title shot. In de tussentijd zou Fedor wel kunnen vechten, maar zonder de belt op het spel te zetten. Barnett is een optie, maar die mag eerst tegen CroCop.

ICON
29-08-2005, 10:59
Fedor is gewoon de nummer 1. dat is inderdaad nu wel duidelijk. Als Hunt in abslotute topvorm is en fedor een slechte dag heeft lijkt Hunt me de enige die voor een verassing zou kunnen zorgen, voor de rest zou ik het niet weten.

iedereen heeft t over hunt maar hij heeft in de heavyweight alleen nog maar van bobbish gewonnen, laat hunt eerst tegen kharitonov werdum cro cop noguira enz. vechten voordat hij een shot at the titel krijgt.
Ik denk dat Barnett nog de meeste kans heeft,( zonder dat je over rematches praat) maar die trekt t ook niet.
voor de vierde keer noguira lijkt me n beetje saai worden, maar hij doet t nog t beste tegen fedor.

Ralph
29-08-2005, 11:19
Moest Fedor nu niet eerst aan zijn hand geopereerd worden? Ik dacht dat hij een vergroeiing bij zijn nokkels had...
Maar goed, dan is er wat tijd om uit te kunnen maken wie er een goed contender is.

maartenjackie
29-08-2005, 11:38
ik denk dat werdum wel een kans maakt eerlijk gezegd.

smike
29-08-2005, 15:29
Cro Cop
Minotauro
Barnett

In die volgorde... als Cro Cop doortraint en goed z'n groundwork verbetert dan kan hij em hebben denk ik.
Minotauro moet hem in submission zien te krijgen, op een goede dag van em zou dat moeten kunnen.
Barnett moet een superdag hebben en Fedor een mindere.
Voor de rest is er niemand die Fedor partij kan geven, deze man is gewoon te goed!

The Maniac
29-08-2005, 19:35
Ik denk eerlijk gezegd dat alleen Cro Cop een gevaar vormt

Werdum is een langzame versie van Nog hij is slick met submissions maar zijn takedowns zijn gewoon bar slecht zijn standup sucks bad ik weet niet of iemand zijn wedstrijd tegen Lajkic gezien heeft.

Josh Barnett wordt echt gevloerd maar ik denk dat ie wel een flinke weerstand zal bieden

Ik denk Kharitonov een zekere bedreiging kan vormen hij is zeker impressive in zijn laatste partijen wel is waar tegen bum bums.

Mark Hunt wordt zeker gesubmit of TKoed moeilijk om een vechter zoals mark hunt ko te slaan Fedor kan beter wegblijven bij Hunt anders fuckt ie zijn handen nog meer kan ie daarlijk helemaal niet meer vechten slaan tegen een beton blok als Hunt doet pijn.

Nicky hoe kan je nou Lyoto Machida zeggen hij had al moeite met Bj penn die bijna 25 pounds lichter woog.

Arlovksi is veel te onervaren hij heb niet echt tegen de top 5 HW gestaan wie weet komt dat nog(cans=Eilers, Sylvia)verslagen door Ricco en Rizzo Is niet echt een goede teken, een GNPer like Fedor would kill him.

Hollandpride
29-08-2005, 19:55
Ricco Rodriguez is een goede optie. Zijn laatste partij tegen Nogueira was hij veel beter en verdiende het om te winnen.

Imo zijn de enige serieuze contenders Barnett en Rodriguez.

The Maniac
29-08-2005, 20:21
[quote="Hollandpride"]Ricco Rodriguez is een goede optie. Zijn laatste partij tegen Nogueira was hij veel beter en verdiende het om te winnen.

Imo zijn de enige serieuze contenders Barnett en Rodriguez.[/quote\]

Rodriguez is alleen een beetje gevaarlijk als ie in vorm is zijn standup is denk veel te slecht hij heeft pas nog van Ron Waterman verloren Rodriguez is altijd tegen sterke standup onderuit gegaan als hij een shot wil krijgen moet hij tegen een top 3 HW NOG,Cro Cop, of Kharitonov en ik denk niet dat gaat lukken.

En Fedor verraste me nogal met zijn standup tegen Cro Cop ik denk dat Fedor hem ruled

shyne
29-08-2005, 20:53
Hunt tegen Fedor lijkt me wel een mooie!

Arjan
29-08-2005, 22:39
Ik heb net fedor vs crocop gezien...
laat crocop even wat aan zn conditie doen en dan wil ik maar 1 ding en das een rematch...

wat een geil gevecht

Emilio
29-08-2005, 23:12
Paul Buentello


die houdt het zeker niet uit! Dat vind ik echt een dramatische gast.

Hoek
30-08-2005, 06:08
Ik zou hem wel tegen Alexander willen zien.

Jay Hoov
30-08-2005, 09:23
Fedor is niet te stoppen op dit moment...door niemand niet :D